Witaj
Gość

Wątek: Paladyn [Pal]  (Przeczytany 330747 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1175 dnia: Lipiec 30, 2009, 12:43:15 pm »
Od Gracii Plus będzie jeszcze boost tego Vanguarda. Już to gdzieś opisywałem dokładniej, ale generalnie 1/2 nowe skille atakujące i selfbuff jak Hawk u Tyranta (mniej więcej) =D


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 0

  • Twój stary
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1176 dnia: Lipiec 30, 2009, 01:18:52 pm »
Ja strasznie nie lubię tego skilla, bo jakieś głupie miecze duale czy chuj wie co zakładać, jakby nie mogli go zrobić ze sword+shield :C




btw. Ludzie, nie pytajcie o takie rzeczy, Paladyn to zdecydowanie najsłabsza postać w l2, robi 0 dmg i ma bardzo mało defa (coś jak nuker) i do tego wolno biega i wygląda jak wieśniak. W ogóle nie opłaca się tym grać, lepiej zróbcie dark awendżera, bo ma mocną panterę która robi dużo dmg. Niby wydaje się że pal może być twardy jak ma odpowiednie dye (+9 con -5 str -4 dex) ale wtedy i tak jest słaby, nawet z dobrym bluntem z holy elementem niestety nie robi furory. Wole dark awendżera bo ma mocną panterę i robi dużo w pvp szczególnie jak ma nm heavy!


:( Twój Stary


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1177 dnia: Lipiec 30, 2009, 01:22:37 pm »
czemu NM Heavy, Doom tańszy...
I'm offline.


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 0

  • Twój stary
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1178 dnia: Lipiec 30, 2009, 01:35:00 pm »
czemu NM Heavy, Doom tańszy...
bo nm ładniej wygląda i jest a grade, więc szpan przed foczkami conie  :o :o :o :o :o :o :o :o


:( Twój Stary


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1179 dnia: Lipiec 30, 2009, 02:11:57 pm »
Przestańcie spamować tymi +5CONDoomHeavyYaksaHealth buildami, bo zacznę minusy stawiać.

Nie żartuję.


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1180 dnia: Lipiec 30, 2009, 02:33:33 pm »
skill jak skill jest użyteczny do 70 lev. nie błagasz o praty tylko masz możliwość farmu w duo z jakąś inną sierotką :)

z bronią też nie jest tragedia. Cenny commonów nie powalają a tobie SA do tego jest kompletnie usless. Zresztą tylko a opłaca się kupić. Co śmieszniejsze Pal/TK mają łatwiej bo ceny common 2h swordów są niższe niż duali :)
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1181 dnia: Lipiec 30, 2009, 03:03:18 pm »
Ja strasznie nie lubię tego skilla, bo jakieś głupie miecze duale czy -_-' wie co zakładać, jakby nie mogli go zrobić ze sword+shield :C

2h sword zniose ale duali...nevah!

Cytuj
bo nm ładniej wygląda i jest a grade, więc szpan przed foczkami conie

LOLnelem xD


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

  • d(-.-)b
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1182 dnia: Sierpień 02, 2009, 12:35:45 pm »


Long shot daje duzego kopa?
CP boost tak pi razy drzwi ile?
Oplaca sie ten common skill do krytyka?


myslalem o long shot, CP boost i albo celestial albo common krytyk
Witam, mam pytanko co do powyższego posta. Czy to są jakieś pasywne skile, które dostajemy za konkretne subklasy czy jak? Gram na privach i 1 raz się z tym spotykam


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1183 dnia: Sierpień 02, 2009, 01:35:35 pm »
To pasywy z sub.

Co do nich to lepiej celestial niz crit.


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

  • d(-.-)b
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1184 dnia: Sierpień 02, 2009, 03:33:56 pm »
Hmm, no dobrze, a co z tym dye +wit -int teraz na GF WIT już nie zwiększa regenu, a jeżeli by odmienić to i dać +int -wit, zwiększyło by to szanse na wejście debuffów? Bo zmniejszenie wit'a nie wpłynęło by chyba na szybkość heala prawda?


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1185 dnia: Sierpień 02, 2009, 03:36:07 pm »
woje nie mogą dodawać do int...
I'm offline.


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

  • d(-.-)b
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1186 dnia: Sierpień 02, 2009, 03:37:48 pm »
W sumie nigdy nie wrzucałem to nie wiedziałem, mój błąd :?, dzięki za szybką odpowiedź  :)


/edit
Zna ktoś może stronę z opisanymi efektami Hvy armoru s80 zwykłego i z sa ?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2009, 03:44:28 pm wysłana przez shann »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1187 dnia: Sierpień 02, 2009, 05:18:44 pm »
woje nie mogą dodawać do int...

Eee, a zmieniali to w któreś kronice? Dałbym głowę, że kiedyś na postaci kumpla robiłem dye + INT - WIT... czy to tylko mi się wydawało...?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1188 dnia: Sierpień 02, 2009, 05:24:27 pm »
wojowie nie mogą modyfikować men, ale int i wit już chyba tak...


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1189 dnia: Sierpień 02, 2009, 05:32:32 pm »
Też tak pamiętam właśnie
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1190 dnia: Sierpień 02, 2009, 05:51:16 pm »
bo moga na 100% :P nie moga ruszac tylko men


  • Wiadomości: 23

  • Pochwał: 0

  • d(-.-)b
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1191 dnia: Sierpień 02, 2009, 09:15:41 pm »
Czyli wracając do mojego pytania skoro jednak można ruszać INT to zrobić go kosztem wit'u? Będą jakieś straty, pożytek? Czy int ma wpływ na szanse wejścia debuffów?


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 0

  • Twój stary
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1192 dnia: Sierpień 02, 2009, 09:50:10 pm »
U pala chyba najważniejsze z magicznych dye jest na cast (sacri, tol itd.)


:( Twój Stary


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1193 dnia: Sierpień 02, 2009, 10:44:43 pm »
Czyli wracając do mojego pytania skoro jednak można ruszać INT to zrobić go kosztem wit'u? Będą jakieś straty, pożytek? Czy int ma wpływ na szanse wejścia debuffów?

Twoj jedyny magiczny debuff to...emmm pal chyba nie ma takiego(DA tez w sumie)? Wiec jedz po INT jak po burej suce.


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 0

  • Twój stary
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1194 dnia: Sierpień 02, 2009, 11:18:42 pm »
CAST IRON WILL CONIE


:( Twój Stary


  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1195 dnia: Sierpień 07, 2009, 08:43:58 pm »
Jaki polecacie set a grade i bron dla pala, bo mam dylemat? Bylem pewien ze dc bedzie najlepszy, kumple z klanu mowia ze nm lepiej a na jakiej stronce czytalem ze maja :/. A bron brac jak dla maga, czy fightera?


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1196 dnia: Sierpień 07, 2009, 08:49:48 pm »
no kolejny imba inteligentny człowiek, który chce robić z pala warzywo...
sword z focusem/rsk.focusem+mj(pod pvp bardziej) albo tallum (pod pve).
I'm offline.


  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1197 dnia: Sierpień 07, 2009, 09:20:58 pm »
Rozumiem, nie musisz od razu obrazac.
To załóżmy opcje pod pvp.
Bonus talluma to:
Cytuj
Atk. Spd. +8%
Weight increased plus the point at which a weight penalty is applied +5759
Poison and Bleed Resistance +80%
STR +2
CON -2
Bedziemy wiec walic szybciej i mocniej kosztem hp i odpornosci na stun.

Set nighmare:
Cytuj
P. Atk. +4%
Sleep and Hold Resistance +70%
CON +2
DEX -2
With a shield of nightmare, 5% of the damage inflicted by the enemy will be reflected back upon him.
Mocniejsze ataki, lecz wolniej uderzamy, i wiecej hp odpornosci na stuna co u tanka jest podstawa. I zawsze cos odbijemy z reflect damage co z buffem OL moze dac niezly wynik.
DC z kolei, lepsza obrona tarcza mocniejsze heala, wiecej hp i odpornosc na paraliz <<< IMO jak masz byc tylko tankiem najlepsza zbroja. Jak chcesz jeszcze zabijac daggerow i lukow to najlepsza do tego jest MAJA bo ma bonus do accuracy i odpornosc na stuna, a ciekawe jak kogos trafisz jak bedziesz stac na stunie nie :P. Tallum jest bardziej taki na wszystkich, poprostu jeb*ij mocniej i szybciej nie wazne w co. Wiec mysle ze wezme maje....


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1198 dnia: Sierpień 07, 2009, 09:24:16 pm »
gdzie ty tu masz odporność na stuna? btw, Dev ma sk z - 9 con i jakoś nie narzeka na zbyt częste wchodzenie stunów.
a dc to armor dla warzywa.

maj dobry wybór, ale jeśli będzie cię stać na ic to załóż talluma, tańszy i lepszy do pve.
I'm offline.


  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1199 dnia: Sierpień 07, 2009, 09:38:48 pm »
Jak to gdzie tu stun :P
CON:
Cytuj
Zwiększa maksymalna ilość HP oraz CP, szybkość regeneracji HP, udźwig, czas wstrzymania oddechu pod wodą, poprawia odporność na ogłuszenia oraz krwawienie.
Jeszcze przemysle, ale teraz to juz napewno maja albo tallum, thx :)