Witaj
Gość

Wątek: Treasure Hunter [TH]  (Przeczytany 263506 razy)

  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1275 dnia: Grudzień 08, 2010, 12:26:24 am »
pogubiłem się troszkę, może mi ktoś napisać od czego zależy siła blowa? i od czego zależy jak często będzie wchodził? chodzi mi o gracje finale. dzięki pozdrawiam


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1276 dnia: Grudzień 10, 2010, 09:00:08 pm »
Siła blowa zależy od wszelakich buffów na critical damage, pasywu critical power (enchant bądź nie), skilli focus power, focus death, enchantu samego blowa na pewien element (co najmniej na +1) z takim samym elementem w broni. Epic ringi (baium, queen ant), CD w nożu (we Freyi są noże z 1000CD), bonusów PvP, w mniejszym stopniu siła (str) i buffy na p. atk jak i sam p. atk broni. To w gołego przeciwnika na bezbuffiu, bo w ubranego trzeba odliczyć parę rzeczy.

Land rate zależy od lvlu skilla i lvlu przeciwnika (nie wiem czy Twojego lvlu też), dexa, focus death, skill z 83. Wątpię, żebyś podczas walki zastanawiał się jaki masz land rate, po prostu będziesz bił, odczuwalny spadek land rate jest w walce z innym daggerem, który ma odpalone UE lub EA/GW/WR :D

We ride together, we die together.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1277 dnia: Grudzień 15, 2010, 10:14:24 am »
Wszystko ladnie, ale wchodzenie sztabów jest juz tylko bazowa statystyka rasy. Nie zależy od dexa.


  • Wiadomości: 371

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1278 dnia: Grudzień 27, 2010, 05:15:26 pm »
Wszystko ladnie, ale wchodzenie sztabów jest juz tylko bazowa statystyka rasy. Nie zależy od dexa.

Możesz powiedzieć o tym coś więcej?


Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1279 dnia: Grudzień 27, 2010, 06:13:41 pm »
Szansa na wejście skilla u daggera jest wartością stałą zależną od rasy. Nie da się poprawić celności daggera ze skilli poprzez dodanie DEXa jak to miało miejsce kiedyś w IL.
W kolejności najcelniejszego PW/AW/TH o ile się nie mylę.


  • Wiadomości: 371

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1280 dnia: Grudzień 27, 2010, 06:21:22 pm »
A posiadasz może info procentowo jak to się rozkłada?


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1281 dnia: Grudzień 28, 2010, 08:48:17 am »
niestety takiego info nie ma. w gf daggerzy bazowo dostali boosta do siadania skilli. TH juz tez nie misuje tak bardzo jak kiedys.


Land rate zależy od lvlu skilla i lvlu przeciwnika (nie wiem czy Twojego lvlu też), dexa, focus death, skill z 83. Wątpię, żebyś podczas walki zastanawiał się jaki masz land rate, po prostu będziesz bił, odczuwalny spadek land rate jest w walce z innym daggerem, który ma odpalone UE lub EA/GW/WR :D

          Tu sie troszke mylisz FD nie dodaje juz do siadania skilli lecz do cryt skilla. ;) dex jak wyzej nie wplywa juz na siadanie sztabów.


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1282 dnia: Grudzień 28, 2010, 10:23:19 am »
Skąd takie info? Przeszukałem dosyć na szybko PTSy GF, GE i Freyi i nie znalazłem nic o tych zmianach. Szczególnie chodzi mi o tego FD (jakieś testy?), bo w bazowy land rate i dex to jestem jeszcze skłonny uwierzyć.

Spróbuję sam trochę przetestować na Lancerze, ale to zajmnie pewnie kawałek czasu (dex i FD).

We ride together, we die together.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1283 dnia: Grudzień 28, 2010, 10:32:05 am »
Jak odpalisz sobie zangielszczenie i przeczytasz opis FD sam sie przekonasz. ;)

       powiem Ci ze sam bylem w szoku . BTW czy w którymś patch notesie bylo napisane ze mortal dodaje do crytów a juz nie do land rate jak bylo w c5? albo evasion chance ktorego opis znacząco rozni sie od tego który znajduje sie w grze? problem będzie ze sprawdzeniem bo od dzis wchodzi h5 i niestety zangielszczenia nie bedzie az do wprowadzenia h5 na eu/na.

mysle ze powrócimy do tego jak tylko pojawi sie zangielszczenie. wkleje  screena z opisem prosto z gry.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2010, 10:57:57 am wysłana przez Itherus »


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1284 dnia: Grudzień 28, 2010, 11:20:27 am »
Ja bym uważał z tym opisem skilli bo np. potka która na zangielszczeniu nazywa się face lifting potion tak naprawdę zmienia fryzurę xD

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1285 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:05:07 pm »
moze byc sprawdzimy w swoim czasie

dokładny opis z rochanda brzmi tak:

For 2 minutes, decreases user's critical attack rate by 30% and frontal critical damage by 30%. Increases the probability of deadly attack by 60% and rear critical damage by 90%. Requires a dagger.

deadly attack mozna sobie interpretowac kto jak chce albo lethalem albo zwyklym blowem albo krytykiem a moze czestotliwoscia?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2010, 12:20:22 pm wysłana przez Itherus »


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1286 dnia: Grudzień 29, 2010, 10:15:09 am »
Dobra, bo zaraz mój obraz skilli będzie wywrócony do góry nogami :D W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałem, żeby takie dziwne rzeczy były :P

Ghost Walking:
Infiltrates the battlefield like a ghost. For 30 seconds, increases one's own moving speed by 33, evasion by 15, deadly attack success rate by 40%, physical skill evasion rate by 60%, and resistance to buff canceling attacks by 90.

Focus Death:
For 2 minutes, decreases user's critical attack rate by 30% and frontal critical damage by 30%. Increases the probability of deadly attack by 60% and rear critical damage by 90%. Requires a dagger.

Mortal Strike:
Increases critical attack rate by 15% for 2 minutes. Requires a dagger.

Evasion Chance:
During Evasion, increases the rate of successfully striking an enemy's vital organs.

Są takie opisy i moje rozumowanie jest takie. Mortal strike jest najlepszy bo od razu wiadomo o co chodzi. Focus death musi zwiększać szansę na wejście blowa, bo przecież zmniejsza szansę na krytyka zdanie wcześniej :/ A probability i success rate to jest to samo, więc GW też zwiększa land rate blow. Evasion chance wygląda najgorzej, nie wiem czy to jest landrate, czy crit rate, ale obrazek skilla raczej podpowiada, że crit rate :D

Chociaż w sumie critical attack rate to może być też zwykły blow, w końcu to też krytyk i wtedy Twoja definicja też jest prawdziwa, GW by zwiększało szansę na kryta, FD zmniejszało land rate, zwiększało szansę na kryta, Mortal Strike zwiększał landrate (:/), Evasion Chance chyba też :P

We ride together, we die together.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1287 dnia: Grudzień 29, 2010, 11:40:43 am »
Evasion chance na 100% dodaje 10% do crittical attack rate taki jest opis skilla po jego odpaleniu a nie taki jak wkleiłeś ze strony (rochand etc). Z drugiej strony na co mu kolejne 10% do wchodzenia blow skoro i tak nie misuje?

W FD blednie interpretujesz "decreases user's critical attack rate by 30%" tu chodzi o critical rate regularów, jak dopalisz FD cryt chance spada o owe 30%. Zaskocze cie rowniez innym stwierdzeniem bo pewnie tutaj tez żyjesz w bledzie zreszta jak i 80% innych graczy ale FD nie dodaje 90% do back dmg ze skilli tylko 35%. 90% podnosi z tyłu tylko i wyłacznie na regularach.

Mortal Strike dodaje 20% na ostatnim lev +30 dodaje dodatkowe 10%.



i co wywróciło się ?  :)


  • Wiadomości: 371

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1288 dnia: Grudzień 29, 2010, 11:45:18 am »
Kocham ncsoft za te wprowadzanie w błąd gracza na każdym kroku...


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1289 dnia: Grudzień 29, 2010, 11:53:49 am »
Wiesz moze to kwestia nieodpowiedniego tłumaczenia koreanskiego bo czesto powtarzają sie definicje "vital organ's,critical rate, probability of deadly attack,deadly attack success rate" ktore w rożnych przypadkach należy rożnie interpretować.


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1290 dnia: Grudzień 29, 2010, 08:32:53 pm »
Evasion chance na 100% dodaje 10% do crittical attack rate taki jest opis skilla po jego odpaleniu a nie taki jak wkleiłeś ze strony (rochand etc). Z drugiej strony na co mu kolejne 10% do wchodzenia blow skoro i tak nie misuje?

W FD blednie interpretujesz "decreases user's critical attack rate by 30%" tu chodzi o critical rate regularów, jak dopalisz FD cryt chance spada o owe 30%. Zaskocze cie rowniez innym stwierdzeniem bo pewnie tutaj tez żyjesz w bledzie zreszta jak i 80% innych graczy ale FD nie dodaje 90% do back dmg ze skilli tylko 35%. 90% podnosi z tyłu tylko i wyłacznie na regularach.

Mortal Strike dodaje 20% na ostatnim lev +30 dodaje dodatkowe 10%.



i co wywróciło się ?  :)

Może błędnie, ale do krytyków z blowa też może się to odnosić, regulary to wiadomo, bo to akurat łatwo sprawdzić. Resztę wiem, jedynie ten land rate/kryt mnie zastanawia. Nawet bym wolał jakby było tak jak mówisz chyba :P

-----------EDIT---------------


Dobra Ither wczoraj zacząłem testy, dzisiaj skończyłem. Postać testowa to WR 78 na Lancerze, bez żadnych buffów, używałem tylko Focus Death lub nic, skill Lethal Blow.

Dla zwykłych hitów zrobiłem 2 serie po 100 hitów każda bez FD, a później z FD w przód, bok, plecy. Wyniki są takie (w nawiasie podaje przewidywane liczby przy dążeniu liczby hitów do nieskończoności), a w nawiasie kwadratowym [działanie, które uważałem/uważam za prawdziwe]:

Zmiana DMG:
Przód: -27% (-30%) [-30%]
Bok: +0% (0%) [0%]
Plecy: +67% (+90%) [+90%]
Komentarz: Tu wszystko wygląda normalnie na pierwszy rzut oka, przy większej ilości hitów będzie tak jak powinno.

Zmiana CRIT RATE:
Przód: +44% (?) [-30%]
Bok: -12% (-30%?) [-30%]
Tył: -4% (-30%?) [-30%]
Komentarz: Tu jestem zaskoczony, bok i tył się zachowują normalnie, ale przód? Właśnie przez to zrobiłem 2 serie po 100 hitów, bo planowałem 1. Crit rate z przodu +44% wygląda dziwnie.

W przypadku używania skilli wyniki są takie, do sprawdzenia DMG robiłem serie po 10 hitów, do LAND RATE, i CRIT RATE serie po 100 hitów (były sprawdzane razem):
Zmiana DMG:
Przód: -17% (-30%) [-30%]
Bok: +7% (0%) [0%]
Tył: +41% (+30-40%) [+35%]
Komentarz: Wygląda normalnie.


Zmiana LAND RATE:
+34% (+60%?) [+60%?]
Komentarz: Tu wygląda tak jak myślałem, ale troche mało prób, żeby potwierdzić.

Zmiana CRIT RATE:
-25% (-30%) [-30%]
Komentarz: Zacytuję sam siebie „Tu wygląda tak jak myślałem, ale troche mało prób, żeby potwierdzić.”

Oprócz tego bazowy land rate elfów wyszedł 60%, dark elfów 60%.

Szukam też kogoś kto zrobi taki test na TH, dla Focus Power i Focus Chance (może być PW). Najlepiej na offie lub Ru offie.
200 hitów bez FP, FC w przód, bok, tył. Potem z FP, FC to samo. Zapisywać średni dmg z krytów oraz ilość krytów.
100 skilli w przód, bok, tył, z FP, FC oraz bez. Zapisywać średni dmg oraz land rate, ilość krytów. Z tego można obliczyć to co ja tam popisałem. Ofc najlepiej jakby tych hitów było więcej, więc ktoś z kokaburą, rechargerem mile widziany, też do Focus Death by się przydało, bo ja tych hitów nie robiłem jakoś bardzo dużo. Trzeba by było zrobić z 1000 xD

A i jeszcze prośba do moda, żeby te posty o Focus Death wydzielił do osobnego tematu. Fanom daggerów takim jak ja, Itherus(?) i pewnie jeszcze paru się tu znajdzie, może to się przydać.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2010, 12:26:06 pm wysłana przez Apocalyptik »

We ride together, we die together.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|


  • Wiadomości: 454

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1292 dnia: Grudzień 30, 2010, 08:07:45 pm »
skoro tutaj taki temat więc mam drobne pytanko bo zawszę mnie to zastanawiało focus death lepiej enchantować na back-way crt dmg czy crt atak rate?:D


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1293 dnia: Grudzień 30, 2010, 10:50:33 pm »
osobiscie mam na crit rate. 10% na +15 w przypadku back-way daje zbyt maly przyrost. Crita rate +9 daje 6%


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1294 dnia: Styczeń 16, 2011, 04:51:35 pm »
Witam, jestem początkującym graczem ale jakieś tam pojęcie o l2 mam. Strasznie spodobała mi się klasa TH, grając nią czuje że to jest to, w związku z tym proszę o odpowiedzenie na parę(dla was pewnie prostych) pytań.

1. Enchantowanie blowów? Jak je enchantować? Earth dmg, a może incerase power during pvp? Czy na olympiadach działa to incerase power during pvp? Czy może effectiveness?
2.  Lepiej używać focus power czy focus chance?
3. Na serwerze dostępne są 3 certy, dla th jakie?
4. Jest auto buffer, ale można tworzyć schematy, lepiej jakiś stworzyć czy wystarczy auto buff?
5. Mogę zrobić postacie i wyenchantować na nich skille do buffowania, jakie postacie z takimi buffami mi się przydzą? Wiem że WC z cavem, ale co jeszcze? SPS z buffem co daje p.def?

To na razie tyle, potem jeszcze trochę dołożę.
Pozdrawiam


  • Wiadomości: 72

  • Pochwał: 0

Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1295 dnia: Styczeń 16, 2011, 08:13:27 pm »
Ad 1:
Jak wbijesz je 25+ to duel.
Ad 2:
focus power i zachodz od tyłu
Ad 5:
PP z CC i resistami na ++


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1296 dnia: Styczeń 20, 2011, 12:23:06 am »
w sumie to moglbym rownie dobrze przy kazdej innej postaci o to zapytac, ale ze akurat ostatnio widzialem na frapsie z TH to pytam tutaj :)
Dlaczego TH podczas walki na oly z drugim TH zdejmuje fryte? W ogole dosyc czesto widuje, ze ludzie maja fryte na pasku. Przeczytalem opis tego epica, mysle i nadal nie wiem :S


Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1297 dnia: Styczeń 20, 2011, 06:38:32 am »
reflect dmg z frytki <<<<< mirage


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1298 dnia: Styczeń 20, 2011, 10:58:26 am »
tak jak bula napisał >reflect damage a co za tym idzie walisz blowa oddajesz sobie jakas mala wartosc dmg co powoduje ze czesciej dostajesz detarget.


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Treasure Hunter [TH]
« Odpowiedź #1299 dnia: Styczeń 20, 2011, 11:29:37 am »
eee, nadal nie rozumiem. Z tego co napisal Itherus wynika (przynajmniej dla mnie), ze jak mam na sobie fryte, uzyje blowa na przeciwniku to czesc dmg odbija sie i trafia we mnie (mimo, ze to ja mam fryte) i jest wieksze prawdopodobienstwo na wylapanie detargetu (blow da szanse na detarget+reflect to samo)