heh ludzie.... co Wy wygadujecie! Czasem takie glupoty ze tego sie czytac nie chce.
Gram spsem troche mam 67 krag na swiecie o ratach x2 i bardzo zblizonym do oficjalnego. Podziele sie nieco moim doswiadczeniem ktorego troszke mam, a jak czytam te niektore posty to sie dowartosciowuje

hehe
no wiec do rzeczy
Sps to tylko casting speed nic wiecej, m ataku nie ma duzo, m defa rowniez z racji odejmowania z men zwykle -8, p def rowniez z racji ze nosi robe (chyba ze ktos inaczej preferuje ale to totalna glupota). Skoro juz jestesmy przy tym m defie to jedynie co nas ratuje to bardzo dobra bizuteria na ktora niestety mnie nie stac na takim swiecie.
No wiec sps dobry jest tylko w szybkosci rzucania czarow.
to tak nie bede opisywal na mlodszych kregach bo to nie ma sensu.
C: 40 krag oczywiscie karmian set i homunkulus z acumenem
B: 52 krag bw z racji szybszej regeneracji many i szybkiego rzucania czarow jedynym minusem to to ze odejmuje 2 men i jeden int ale ten int to mozna pominac, nie jest to najwazniejsze dla spsa. Ewentualnie avadon w sumie mozna to stawiac na tym samym miejscu lecz do pvp lepszy o ciut BW
A: 61 krag tylko i wylacznie! DC Dark Crystal Robe, tallum takze dobry ale odejmuje niepotrzebnie int (zapraszam na
www.lineage2.com aby przestudiowac plusy i minusy tych dwoch szat)
S: tego to nie bede opisywal bo na moim swiecie nie mam z tym stycznosci hehe
Przejdzmy do pvp, odpuszcze sobie walke z mobami
PvP: sps vs inny mag :
zadnych surrenderow bo strata czasu...
sleep tez nie przydatny raczej z magami bo czesto przerywaja w skutek otrzymanych obrazen i dlugo stosunkowo sie czaruje choc to zalezy od przeciwnika bo czasem mozna rzucic sleepa i pozniej freezing shackle (ktory nie wybudza) i po jakims czasie cancel, jednak z magami nie ma sensu probowac sleepa bo dlugo sie czaruje a my jako sps mamy malo hp i przez czas jaki czarujemy sleepa moze nam rzucic dwa nuki co jest naprawde duzo. Kolejna rzecz, nie spamujemy hydro blast... rzucamy zaklecia na przemian, zaczynamy od hydro, solar, frost, hydro i ewentualnie jesli jest blisko aura flare. Robimy tak dlatego ze podczas ladowania skilla hydro blast tracimy cenne setne sekundy

a w tym czasie mozemy rzucic frosta ktory spowalnia, bardzo cennym skillem takze jest freezing shackle ktory mozemy rowniez rzucic na poczatku.
PvP: sps vs woj jakis
na woja to mozemy rozne techniki stosowac, zwykle z nimi nie ma problemu, lecz jesli jest na wyzszym kregu to mozna miec problemy dlatego polecam uspic zanim dobiegnie, rzucic cancela, frost bolta aby spowolnic, freezing shackle, ice dagger i na przemian hydro,solar,frost,hydro i jak sie zblizy dobijamy aura flare. Jesli jest mocno ciezko mozna zastosowac inna technike zakladajac ze wchodzi sleep. Rzucamy sleep freezing, odbiegamy i czekamy, jak sie wybudzi znow sleep i freezing tak zjedziemy mu przynajmniej cp ;] pozniej to juz z gorki.
PvP: sps vs overlord ... tu jest problem hehe bardzo ciezki przeciwnik, ale proponuje jak z wojem sleep i freezing, sleep freezing, sleep cancel i na przemian bijemy jak sie da
PvP: sps vs necro tu tez widze macie problemy, necro to nie jest taki mocny przeciwnik jak sie wydaje... mozna go pokonac latwym sposobem... najpierw straszymy summona, nastepnie atakujemy necro, ubijamy necro i summon powinien wrocic to dobijamy summona (techniki jak w walce z magami)
tatuaze
+4 int -4 men
+4 wit -4 men
i tu albo jesli sie nastawiamy na ostre pvp +1 wit -1 men
albo jakis inny ale polecam dodac do wit bo jak juz ktos wspominal jak dodamy powiedzmy con duzo hp nie dostaniemy ( jakies 200-300) a to nam roznicy wielkiej nie zrobi a te pol sekundy szybciej rzucic sleepa moze naprawde uratowac dupe
na razie tyle, czekam na krytyke (jak bede mial wiecej czasu jeszcze cos napisze, ale teraz to tak lakonicznie bo sie spiesze;] )