pare slow o lukach czyli SR,i troche i HE,a jeszcze mniej o PR
do czytania mojej prozy dobrze jest wlaczyc muze z linka ;]
http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E&feature=related...wybor klasy jest o tyle skomplikowany ze kazda ma cos w sobie co pociaga Smile
malo profek tak fajnie wyglada w tallumie Heavy jak PR Smile wymiatajacy jak dla mnie Smile
HE jako czlowiek nie robi wraznia Smile ale sportowa sylwetka i łydi legionisty dodaja mu uroku Smile SR czyli bialy Elf..... jak na zniewiesciala rase daje rade Smile przewaznie w Mj light Smile
tyle chyba co do kwesji wizji
a moze jeszcze to ze noszenie pirackiej przepaski to maxymalny obciach odradzam ;]
Skupie sie na tym czym gram czyli SR Wink
Expienie i prowadzenie postaci:
kasa kasa kasa i ciegle manko, lucznik jest drogi w utrzymaniu wiec dla dobrej zabawy i ograniczenia konsekwencji wynikajacych z inwestowania w ta postac i nie porzucanie jej kolo 65-70 lvl proponuje
1. sponsor
2. 2 sponsorow ^^
3. 2gie konto z nukiem
Ogolna teoria lokacji :
1-17lvl --- okolice Elven Village
17-20lvl --- kolo EG
20-28lvl --- oczka i bugbaery koło Dion
28-38lvl --- EG na ghulach
38-40lvl --- ant nest, plains of lizardman
40-46lvl --- karul bugbaer w okolicah hunters village
46-52lvl --- okolice IT , dokladnie bugbaery w kierunku północnym
52-60lvl --- ol muhumy N-E od ivory tower
od 60 polecam forsaken plains i party loa,gc,it,toi
Expienie w sumie do 70 lvl nie przysparza wiekszych problemow, nawet sam bez problemu znajdziesz fajna lokacje gdzie z bufkami z CH bedziesz bez zaawansowanego kaitingu kosil mobki, wskazana inwestycja w potki HP. Jest lekki problem za mp, chociaz jesli nie wali sie caly czas ze skilli to starcza go na tyle co buffow wiec spokojnie mozna odpoczac przy kominku w ch.
Po 70 lvl mozna smialo robic za tanka w pt z nukiem na cdl'u polecam tak samo BS jak i Woa czy HS, w innym wypadku pozostaje tylko @jest jakies exp pt? albo zabijanie w samotnosci Smile
Widoczna roznica miedzy HE i Sr pojawia sie w momencie bicia mobow, Sr tak czasto chybia jak czasto wchodza mu krytyki wiec czasem na mobach o wyzszym lvl lub moze to byc problem, HE nie ma takiego problemu jest celny jak riposty na kacu ;]
Sprzet:
Nie wiem czy warto rozbijac sie na sprzet do expa i do pvp, chyba ze mamy 3go sponsora ^^
B grade to ofcorse SEt Doom'a light luk ... BoP ale z top C z luxery tez mozna dac rade
A grade: najlepsza sprawa to 2 luki Soul Bow z SA Cheap Shot niby mozna QR dac ale jesli myslimy o masakralnym koksie to i tak szybkosc nie ma znacznia a rozwiazemy problem z mp.
Do pvp bron to jasna sprawa Carnage dobrze by bylo wbic mu SA ManaUp zwieksza to znaczaco ilosc MP i mozna nawet starac sie zabic Destro ;]
Zbroja: Tallum Heavy nikt z tworcow La2 tego nie przewidzial ale dodaje Atk. Spd. +8% i to rozwiewa watpliwosci, mozn sie pokusic o zapasowy set Majestic Light niby na waliki z 2gim lukiem Smile ale czy ja wiem.... nie ma sensu chyba ze jest to HE lub PR, bazowa sprawa u SR to szybkosc wiec w walce z innym lukiem niz SR moze warto zmniejszyc lekko A.speet zmniejszajac szanse na stuna ktore w MJ sa hipotetycznie Stun Resistance +50%
Chociaz do konca nikt nie wie jak jest ze stunem Smile
Dobrze jest zbroje wbic na +6 ale to juz zalezy od szczecia i ilosci posiadanch setow na spalenie ;]
S grade: jest hipotetycznie Draco set, nie sprawdzalem wiec nie wiem. Z obserwaji wnioskuje ze Tallum daje mu rade Smile
LUk S : wiadomo Draconic z Focusem jest marzeniem kazdego luka Smile i u nie ma co dywagowac,
podpierajac sie empiryczna teoria Veja Smile to wystarczy wbic +12 zeby cieszyc sie pelnia szczescia ^^
Tatoo: tu jest dziwna sprawa i nie wiem czy jest co doradzac bo kazdy musi dopasowac Dye d preferencji swojej gry:)
Podstawowa taktyka gry lukiem polega na umiejetnym zbijaniu targetu wiec ja proponuje calosc dajac +5 do dex odejmujemy napewno od Str i Con, tylko kwestia ile ? . GL ma ta specyfike z tego co czytalem na 4um ze Str nie ma wplywu na dmg skili a ze w pvp urzywam tylko skili (walczac z nukiem, dagerem, gladem, tyrantem, czy innym lukiem w pvp z destro lub inna mocna a wolna profka mozna skusic sie na na stunowania i /atak bazujac na czestych krytach )
Wiec mozn wbic -4 str +4 dex i -4 str +4 con, duza ilosc HP w tej opcji daje duze szanse z wykoksanym nukiem jesli nie mamy do czynienia z mutantem to po przyjeciu 2 cdli na klate podejmiemu 3 skuteczna probe wbicia Stuna a wtedy jest juz dobrze Smile
wiec w tatoo mixy moge byc dowolne ja mam +3 dex -3 str, +2 dex - 2 con
na razie sie sprawdza Smile 3 slot tatoo warto zostawic na tatoo typowo nukowe czyli +4 wit -4 int
potrzebne jest to do casting speedu, luk tez czaruje wbrew opiniom n00bkow ;]
Bufki : nie ma gorszej opcji nie dostac bufa ktory zwieksza power ataku a zmniejsza szybkosc Smile taki CoV moze niezle zepsuc gre, w czasach Ch i duzej ilosci dostepnych buffow warto zwrocic uwage na to jak sie bufujesz, czasem moze sie zdarzyc ze po suportowaniu sie w Ch dostajesz komplet bufow od OL z ktorym jestes w pt i schodzi Ci WW, warto miec na to baczenie Smile caly czas
Bufujace suporty : Sws, Wc, i nie wiem czy nie najlepszy Prophet Smile w ver. 80lvl Smile
Nieodzowne potki to /Swift i potecznka na casting speed ;]
SelfBufki: tu mozna napisac tylko o Rapid Fire dostajemy go na 60 lvl i jes dylemat czy bufac czy nie bufac. Smile Zdecydowanie tak dodaje do P.atak i Speed Atak, a o to nam chodzi.
Z tego co zauwazylem nie zmniejsza range z jakiej mozna bic Stunem, a od tego zaczynamy.
PvP czyli jak wyprowadzic pro z bledu ;]
Sa dwie opcje:
1. dobiegniecie stun, stun, stun, jak wejdzie to Double Shot ...i tu pojawa sie problem z tym ile Stun bedzie trzymal ? nikt tego naprawde nie wie jest pare teori, jedna z nich mowi ze bijac przeciwnika zmniejszamy czas trwania ale nie ma regoly wiec pozostaje opcja stun, Double Shot, atak ew. do 76 lvl posilkujemy sie Burst Shot'em ktory jest srednio fajny bo zjada duzo mp a z powerem tez nie ma reweli, po 76 dochodzi nam Lethal Shot wiec dylemat znika i po stunie walimy jak dzicy na kolacje na przemian DS, LS, i Stunem w momencie gdy przewidujemy komplikacje wynikajace z przebudzenia sie przeciwnika Smile
Skille : Stun, oprocz pieknej opcji sparalizowania wroga zbija target wiec oprocz tendencyjnego wciskania F1,2,3,4,5 trzeba krecic sie po polu walki ile fabryka dala Smile zmniejsza to szanse ponownego stargetowania nas przez wroga,
Sr vs Necro: jest teoria ze po wbiciu stuna w martwiaka zabijamy najpierw sumona !?! moze to i sprawdza przy PT ale ze wzgledu na zawilosc trwania stuna lepiej zbic neco. Mam sprawdzona teorie w terenie ze tak naprawde summon jest przyjcielem Smile lucznika, zaczynajac pvp z tym nukiem warto po stunie podbiec jak najplizej i starac sie po zbicu targetu schowac za sumona
a nie jest to trudne a wtedy necro ktory nie ma makro na Twojego nicka po przegranej walce z nerwow zjada myszeke ;], jeszcze lepiej jak ProNecro wysle summona zeby nas bil Smile idealnie pasuje to w powyzszego scenariusza a jeszcze daje nam mozliwosc bicia z odleglosci i po stunie ucieczka poza zasieg i dobiegania ale to trzba "cwiczyc" w terenie ;]
Wrogowie Aktywni pvp : Sps - ciezki przeciwnik ze wzglegu na szybkosc rzucania czarow
w Sh czy sorkiem jest troszke latwiej ale tylko troszke xD
Dager- tu jest o tyle skomplikowana sprawa ze grajac ucznikiem nastawiamy sie na czesta ucieczke, ... a wiec najlepiej bic i uciekac do momentu kiedy dager nie bedzie mial nas w zasiegu skila i tu trzeba uwazac bo nie ma nic gorszego niz backstab w placy ktore pieknie odslaniamy, najlepiej przed dobiegnieciem zbic target stunem i zaatakowac of frontu zmieniajac kierunek ucieczki "wbiegajac w dagera" przy dobrym graczu jestesmy skazani na porazke z zalozenia ale takich jest malo wiec jest duza szansa ze damy rade Smile skutecznie sie poganiac az wejdzie wymazony krytyk.
Gladiator i Tyrant Smile nie opracowano chyba jeszcze taktyki wiec jedyna to nie dac sie zabic i liczyc na Stunika Smile
Destro, DA, WC, OL i inne MaxHp klasy mozna sobie z wyzszych lvl sobie odpuscic, jest szansa ze damy rade ale pro w tych klasach ma 99% szans na wygrana, z DA po zabiciu panterki
mamy najwieksza szanse ale moze pojawic sie mp Error Smile
w zadymach typu Pt vs Pt luk jest idealna klasa do osiagniecia zwyciestwa, najlepsze male pt to 2 luki i 2 nuki ktore dzialaja w parach, nie ma co liczyc na fraga bo jedyne co mamy robic to dawac target dla nuka i walic bezlitosnie Stunami, mozna to zmiksowac dodajac BD ktory czyli z nukow HKMP5 Smile w nastepnej kolejosci SwS ktory robi z takiego pt automat do lodow ^^ ale wtedy zaczyna sie robic duze pt i moze byc roznie, dla przeslodzenia dodajemy do pt bisha i OL'a i latamy jak wariaci zabijajac nawet NPC ;]
2 opcja TvT to ekipa Lukow + sws Smile i mamy sterowny recznie karabin maszynowy Smile chociaz ta opcja jest bardzo ciezka do zrealizowania ;]
Na Masspvp: najwazniejsze jest sianie zametu czyli biegania jak szaleniec w nadzieji ze zmiast nuka ktory jest glowna bronia takiego pt zlapia ciebie na target
2 zadanie to stunowanie ich suportow i najgrozniejszych nukow
3 sprawa to ochrona calego party przed wbiegajacymi dagerami
i najwazniejsze krecic sie wokolo OL Smile ktory ratuje nam dupsko po przyjeciu paru hitow
PK : to jest piekny temat oprocz dagera najlepsza klasa na PK, mozna pokusic sie nawet biegajac po lokacji i Pkowac bez opamietania, bardoz przyzwoita ilosc HP i CP pozwala nam na bezpieczne zabijanie i w ostatecznosci urzycie bsoe Smile
Jest tu jeden maly problem osoby ktore nie preferuja PK w walcze pvp z kims spoza /warlist moga w szale walki nie zauwazyc ze po 2 stunie z przeciwnika zeszla flaga i mamy niby w regularnej walce PK
Rozwoj postaci : po wbiciu 76 lvl proponuje subke Nuka nie ma znacznia jakiego Smile
Sciazka kariery ukierunkowana na noobless a potem konsekwentnie Hero z zalozeniem ze JEDYNA wypieszczona postacia to Luk.
Nuker na subie daje nam przyjeme odprezenia i beztresowe samotne expienie Smile W sakiewce zaczyna pojawiac sie kasa Smile % leca jak szalone. Spotykajac jakiegos luka ktory nas stunuje i zabija
w ogóle nas nie zlosci Smile tylko poprawia humor z przyjemna mysla "dobrze wybralem swojego maina" Smile gdy dobijemy 76 i bedziemy mobli skocznyc tego $^&$%^&$%^ Questa na Noobla
wracamy z nowymi silami na Luk i bijemy bez opamiatania wrogow i moby az zaszczytujemy na 80 i 100% Smile
Pewnie jest jeszcze pare niedopowiedzianych tematow ale to moze ktos uzupelni.
To jest moja wersja SR'a/luka , tak mi sie najlepiej gra i taka wersja gry mi odpowiada Smile
Reklamacji nie uwzgledniam xD
Sumujac +/- luk jest dobry dla tych co lubia i chca nim grac, a nie wchodza do gry z nastawieniam na 1 miejsce na TopPvP.