Plainswalker [PW]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:32:49 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

DeVa

tez niema lekko ale jest latwiej niz z destruchem  :D
SWARM

Bled

Cytat: TruTherion w Czerwiec 25, 2008, 07:57:00 PM
Cytat: Bled w Czerwiec 25, 2008, 05:49:46 PM
destro zapierd***i 2 skille i pw zawija w długą

Chyba na plecy Destro.
grales kiedys daggerem?

TruTherion


fedur

bleeee

/end this shi1t plix plox

Helioks

Cytat: DeVa w Czerwiec 26, 2008, 10:07:28 AM
tez niema lekko ale jest latwiej niz z destruchem  :D

No ja nie mialem jakos pw farta do destrow bo jakos wale wszystkie skille naraz a oni ciagle stoja i mimo ze mnie nie trafia to te skille jego to nadrabiaja

Xyber

CytatNo ja nie mialem jakos pw farta do destrow bo jakos wale wszystkie skille naraz a oni ciagle stoja i mimo ze mnie nie trafia to te skille jego to nadrabiaja

Technika człowieka, który nie ogarnia dagera ;p Spam skillami to imho żadna technika, a już na pewno nie skuteczna

martinrasiak

switch to podstawa. czasem nawet bluff wejdzie, hehe
a gdy pociagniesz na Focus Skill mastery z 3-4 backstaby z rzedu to moze to byc krotka walka...Nie mowie tu o super uber crit.power (bo to nie aw) ale o tym ze w ogole wejdą, nie wspominajac o lethalu. :)

Frohike

1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.

bula

Cytat: Frohike w Lipiec 08, 2008, 05:00:31 PM
1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.
1. Skill Mastery :D czy jak tam ten toggle sie nazywa ze zwieksza 10x szanse uaktywnienia tego passiva ktory moze sprawic ze po uzyciu skilla mozesz uzyc go znowu bez reuse :D

SknerusKK

ten passiv to skill mastery :P

bula

Cytat: SknerusKK w Lipiec 08, 2008, 09:32:58 PM
ten passiv to skill mastery :P
no to focus skill mastery :>

3ex

Cytat: Frohike w Lipiec 08, 2008, 05:00:31 PM
1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.
Ad 2.
Afaik 10% różnicy dmg na korzyść AW.

x3nomorph

Po wrzuceniu hexa troche wiecej niz 10%
new future.

3ex

Dlatego AW to IMO najlepszy wybór spośród daggerów.

Bled


Frohike

Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.

PeBe

Cytat: Frohike w Lipiec 10, 2008, 03:32:01 PM
Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.
/aggre



Zreszta czesto hex'a sie nei rzuca, bo szkoda czasu, no i czesto hex+0 nie wchodzi :P

3ex

Na mniejszych pvp Hexa rzuca się często.

Marc1n

Frohike mylisz się. Jeżeli ktoś zrobi sobie ładnego Hexa, to będzie go wrzucał, bo będzie wchodził i to bardzo ładnie. Taki Hex+10 siada już całkiem przyzwoicie, druga sprawa, że z tego co widze, to CriticalWound ma zasięg Melee, a nie 600 taki jak Hex, więc czasami ktoś w locie potrafi dostac Hexa jak biegnie.
HATE ME MOAR!

DeVa

Cytat: PeBe w Lipiec 10, 2008, 03:33:29 PM
Cytat: Frohike w Lipiec 10, 2008, 03:32:01 PM
Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.
/aggre



Zreszta czesto hex'a sie nei rzuca, bo szkoda czasu, no i czesto hex+0 nie wchodzi :P

hex z +wit +dance of con rzuca sie prawie tak samo szybko jak tricka ;D imo przydatny skill i godny uzycia w heavy/light armory :D
SWARM

Frohike

Cytat: Marc1n w Lipiec 10, 2008, 05:01:45 PMFrohike mylisz się. Jeżeli ktoś zrobi sobie ładnego Hexa, to będzie go wrzucał, bo będzie wchodził i to bardzo ładnie. Taki Hex+10 siada już całkiem przyzwoicie, druga sprawa, że z tego co widze, to CriticalWound ma zasięg Melee, a nie 600 taki jak Hex, więc czasami ktoś w locie potrafi dostac Hexa jak biegnie.
No ok, może nie idzie zupełnie w odstawkę, jeśli mamy high OE. Tyle, że wciąż Crit Wound jest lepszy.

1. Fizyczne debuffy zawsze wchodzą lepiej od magicznych, bo nie zależą od matk/mdef, a co najwyżej od learn lvl (przy czym magiczne też).
2. Crit Wound nie trzeba robić na +10, żeby był skillem z 79.
3. Daje większy bonus do dmg z blowów niż Hex.
4. Range 40 to żaden kłopot jak i tak dagger musi podbiec do melee range, żeby kogoś zaatakować ;)

Za to Hex jest fajny jak Crit Wound nie wejdzie :P No i bardziej przydatny w expieniu (tylko droższy ;p).

3ex

Nie da się użyć Hexa razem z Crit Wound? Efekty się znoszą?

Frohike

Da się rzucić oba, bo mają inne efekty działania (Hex to - pdef, Crit Wound to +crt dmg).

Marc1n

Mimo wszystko Hex daje lepszy efekt, bo zmniejsza poprostu P.def, a nie tylko CrtDmg weak. Więc jak ktoś po tobie weźmie asyste, dajmy na to Tyrant, to przynajmniej coś tego będzie. A co do +10 - nie jest to taki problem, udowodnie Ci :)
A co do range, dalej 600 range > 40 range
Fro w grze > Fro na forum IMO
HATE ME MOAR!

Etes

Czy ktoś mógłby krótko opisać skile,które dostał PW w IL oraz CT 1.5?