Phantom Ranger [PR]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:34:46 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Kesai

mam pra na suba, mam tam db, wiem o czym mowisz ;-)

Zonk

Cytat: Kesai w Luty 22, 2008, 04:13:46 PM
mam pra na suba, mam tam db, wiem o czym mowisz ;-)

Jeszcze lepsza zabawa zaczyna sie jak dorobisz sie epic bizu ^^

DIO

Cytat: Dev w Luty 22, 2008, 02:47:39 PM
Hamstring shot lepiej cos wchodzi i nie mam pojecia dlaczego, skoro oba maja ten sam modyfikator Oo

Edit: juz wiem dlaczego :D Bo HS to skill z 76+ a fs max lvl to 74. A lvl ma duzy wplyw na landrate ...

to tak jak np z entlage i cripple

entlage (lub fs w przypadku pr) jest to magia wiec pod uwage brany jest base land rate, matc oraz m def przeciwnika (ewentualnie jakies resisty jak takowe istnieja)

cripple (hs w przypadku pr) jest to skil "fizyczny" (napisalem w cudzyslowie bo okreslenie fizyczny/magiczny zaleznie od sytuacji ma troche inne znaczenie :D jak np w przypadku activ skili z augmentu wszystko co zuzywa mane = magia dla augmentu) wiec pod uwage czy wejdzie czy nie wejdzie brany jest Base land rate oraz ewentualne resisty, w tym przypadku odpada nam modyfikator ze wzgledu na nasz matc i wrogi m def

Bled

no ale teraz ten shyeeds bow na +3 = draco  :)

Zonk

Cytat: Bled w Luty 23, 2008, 08:36:23 AM
no ale teraz ten shyeeds bow na +3 = draco  :)

nie, poniewaz  Shyeed's Bow ma atak speed very slow.
Chyba ze chodzi Ci jedynie o p.atak~~

primabolan

moze  rowniez chodzi o SA ze shyeed bow(A grade) ma rowniez focus jak db(S).
<br />PVP in EvE is consentual, you agree to it when you login.<br />

Hermit

Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

Zonk

DracoBow - Increases Critical by 88

Shyeed's Bow - Increases Critical by 61

Bled

2.8% na cryta wiecej , ale nie widzielalem ze shyeeds jest very slow , a to kupa;/

Hermit

Na to mało, ale na fullbuffie ci zabraknie.
Stary Hermit farme miał. A czas sobie upływał i upływał.
=

DIO

do tego draco latwiej zlozyc, na upartego sam 1k q itemkow wyfarmisz, keye nie problem :D, 1 akcja na 4s i z glowy :D na wyspie dino trzeba sie troche pomeczyc i z tego co czytalem o questach wiekszosc nagrod jest losowa wiec zanim uzbierasz na ten luk zlozysz sobie 2 draco :D

Bled

dzis poczulem chain stuna (wqrwia niesamowicie) :S

3ex

Dye +4str -4dex to raczej słaby pomysł... ?

bula


eSkel

#564
+4STR -4CON lub nawet +5 jest okej wg mnie,
http://img129.imageshack.us/my.php?image=shot00063za1.jpg

odejmowanie DEX to chyba najgorsze wyjscie dla kazdej postaci, wszystkie te CoVy PoFy itd spowalniaja wystarczajaco

Bled

pocatkoowo chcialem dac -10con +5str 4dex maj light set , ale doszedlem do wniosku ze az tak jechac sie nie oplaca , i na dexa nie wrzuce chyba , tylko jak mnie beda takie hawki doganiac i sie wurze to bedzie glass 100%

Zonk

SRa z PRa nie zrobisz, zawsze bedziesz strzelal najwolniej. Sam stosowalem dye -4con +4str i bylem z nich zadowolony, jednak z HE zawsze mialem problemy (kwestia jeszcze na jakiego HE trafialem~~)

HE Cie zawsze dogoni dash FTW?

Inidriel

Dokładnie jak mówi Zonk. Daruj sobie te +DEX dye. Ja grałem na setupie +STR, DEX -CON; -INT +WIT po czym przeszedłem na build +STR -CON; -INT +WIT i nie zauważyłem różnicy zbyt wielkiej jeśli chodzi o skuteczność zabijania zarówno w PVE jak i PVP. Więcej CON zawsze się przyda - udźwig, ilość hp i cp - te czynniki często decydują w walce. HE będzie miał podobny damage(+więcej HP,CP, shotów, strzał) a zręczność za wiele Ci nie pomoże.

CytatHE Cie zawsze dogoni dash FTW?

100% agree.


Ryltar

Moge zapytac po co wy dajecie zawsze dla AW i PR dziary +wit -int? Przeciez do rzucania hexa one wystarcza a hex rzuca sie tak szybko ze N/C nawet na tych dziarach(testowalem na SK i dobrze idzie).

Inidriel

#569
Ja akurat lubię szybko czarować, do tego dochodzi przyzwyczajenie z serwerów C4 gdzie WIT dawał resisty, nie wiem jak jest teraz. I nie mówię o -4INT, +4WIT, tylko bardziej -2INT +2WIT przykładowo. Wg. mnie dla light robe usera liczy się każda sekunda bo przecież stosunkowo łatwo takie coś ubić nukiem czy paroma krytykami. SK ma tarczę, heavy armor, defensywne togglesy, UD, pasyw na m.def(zawsze coś) więc teoretycznie(i w praktyce) dłużej ustoi na nogach. Zresztą tanków w ostatniej kolejności w pvp targetują :P


P.S Jakbym poszedł na retaila to bym właśnie rozpowszechnił ten build dla PR/AW (+STR -CON, +WIT -INT) - mówię wam! <joke>  :_delf_5_1:

Ryltar

No tak ale jak ci nie wejdzie to masz i mane w plecy i troche czasu.Enchantowany Hex na chance z +4 int wchodzi praktycznie zawsze.

Marc1n

CytatMoge zapytac po co wy dajecie zawsze dla AW i PR dziary +wit -int? Przeciez do rzucania hexa one wystarcza a hex rzuca sie tak szybko ze N/C nawet na tych dziarach(testowalem na SK i dobrze idzie).
Masz chyba jakiś przyśpieszony upływ czasu. Hex rzuca się powoli, nawet na +4WIT, ale bez tego to w ogóle tragedia co do speeda. na razie mam +4WIT/-4INT...jednak w zmianach z CT1.5 napisali, że zmniejszają znacząco landrate a zwiększają cast, może wtedy zmienie dyesy na kompletnie odwrotne...póki co mamy CT1 jednak.
HATE ME MOAR!

Ryltar

Mam normalny uplyw czasu i hex rzuca sie szybko.Jezeli to dla ciebie za wolno to nie wiem pograj w wow tam masz instant cast :P

Marc1n

Mamy inne podejście do szybkości...chodź z drugiej strony, dla Ciebie SK szybko zabija, to ok...Hex ma instant cast.
HATE ME MOAR!

RycezSzilen12PL

CytatMamy inne podejście do szybkości...chodź z drugiej strony, dla Ciebie SK szybko zabija, to ok...Hex ma instant cast.
Mocne! az sobie w sig wstawie;)
rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish