Dmg od glada z banana potrafi byc wyzszy niz blod daggera, a o TSS juz nie wspomnę nawet. Dagger z gladem ma marne szanse.
Glad ogólnie jest bardzo twardą postacią gdyż ma dużo CP ~6k i dużo HP ~13k, do tego Heavy, ale jego dmg jest zależny od farta, jeżeli Banan czy TSS siądzie bez Kryta to za dużo bólu nie narobi, ale za to Kryt wyrywa z butów... Jego minusem jest speed, biega wolno, ma dasha, ale tam ma długi reuse, do tego dobre dye są -dex co jeszcze bardziej go spowalnia. Trzeba go po prostu Kiteowac i można go spokojnie ubić.
Dagger, szybki, mocne blowy i potężny backstab, do tego zbijanie targetu, Robe user spokojnie do ubicia, Light user? no już trudniej, Heavy user? Tu już ma problem... Wielki plus na pvp to brak potrzeby zawalania sobie slotów buffów Mightem, Focusem i innymi buffami wpływającymi na P.atk oraz Crit.Chance, gdyż nie wpływają one na siłę blowów, oraz na ich szansę. W te miejsca mogą wlecieć resisty, co zwiększa jego szansy vs Mage.
Archer może utrzymać duży dystans od przeciwnika, mocne kryty ale szansa na nie to max 50%, na 24 buff sloty musi władować dużo buffów na P.Atk oraz Crit.Chance co zmniejsza jego miejsce na resisty... Typowa losowa postać, Czasami crit wejdzie 3 razy pod rząd i GG EZ, albo 5 strzał i żadnego crita, wtedy najczęściej na czacie widać "No Balance", "Fail Server"
Mage Cast speed ~od 1400 do nawet 2000! więc szybko zadaje ból, przy resistach jego dmg ofc będzie mały, ale bez no cóż, zaboli... Jesteśmy w stanie się przed nim dobrze zresistować, no ale mamy trochę tych żywiołów a slotów na buff tylko 24... etc...
Ofc wszystko bazowałem na w miare ubranych postaciach z buffem...
pisać o plusach i minusach danych typów klas można by było długo... Do tego inaczej wygląda ich działanie w 1v1, a Mass PvP...
Reasumując KAŻDA postać ma Swoje PLUSY i MINUSY, moim zdaniem jak czymś lubisz grać i dobrze grasz to zawsze dasz sobie radę, no chyba że to jest Temple Knight
Lineage 2 jest grą losową, nie da się jej balansować, co zmieni np dodanie dla Maga np 500 m.ataku skoro i tak jak Archer będzie miał farta to może go ściągnąć na 2 lotki, lub daggerowi siądzie double back i magowi zrobi się ciemno przed oczami...
Sami wiecie zapewne z doświadczenia że raz wycinacie wrogów jak pojebani, a zaraz wracacie na spota po 30min i padacie jak szmata 10 razy pod rząd...