co ja tu ciekawego przeczytalem
dlaczego co niektorzy uwazaja ze luk slow i very slow to to samo? Wnioskuje (z tego co tam piszą) ze atk. spd. przy "slow" i "very slow" jest taki sam??
mętlicie w glowach pojeciami "animacja strzalu" skoro chodzi tu o prosty atk. spd. czyli szybkosc przemijania czerwonego paska. Gdy mamy luk Slow mamy wiekszy atk. spd (czerwony pasek szybciej przemija).... gdy mamy luk Very Slow mamy mniejszy atk. spd. (czerwony pasek przemija wolniej). Prosze zalozcie Slow a potem VerySlow i sprawdzcie AtkSpd i w statach i w realu. Jednak w tym temacie da sie przeczytac wiele innych filozofocznych bzdur na ten temat. Najlepsze bylo stwierdzenie ze Soul Bow QR wystrzeli wiecej strzal w jednostce czasu niz Carnage
powalilo mnie, ze wciaz istnieja jeszcze wielcy znawcy QR. Gdyby tam bylo napisane ze Soul zrobi wiekszy DMG w jednostce czasu to bym sie jeszcze zgodzil. Az przykre jest to jak niektorzy uwazaja ze QR powieksza AtkSpd. Czytalem wiele rzeczy na temat QR, najsmieszniejsze bylo cos takiego: "QR nie zwieksza AtkSpd, ale zwieksza szybkosc przemijania tego czerwonego paska" jedno przeczy drugiemu. A potem nowi gracze czytaja takie bezmyslne wypowiedzi, gdzie wchodzac na serwer przekonani ze robia swoja postac na PRO dziwia sie czemu jest tak a nie inaczej :/
A wiec aby nieco wytlumaczyc ten przeklety a jednoczesnie zajebisty QR, z mojego doswiadczenia (i chodz wiem ze moge sie w co niektorych sprawach mylic, bądź przeoczyc jeszcze jakies zalety QR) wiem, ze QR:
zwiekszy "szybkosc wystrzelenia"
(NIE SZYBKOSC ATAKU) strzaly o podany w opisie procent... czyli poprostu po kliknieciu na moba i zaatakowaniu go, gdzie wczesniej
na czerwonym pasku (bez QR) strzala wylatywala w tym
=====^===== momencie, teraz (z QR) strzala wylatuje w tym
===^======= momencie. Co daje nam przewage np. w walce z magiem gdzie ten po wrzuceniu sleepa i znukowaniu, zostanie szybciej potraktowany strzalka i ewentualnie zostanie przerwany jego kolejny sleep w nasza strone.
Inna zaleta QR jest
wiekszy re-use skilli fizycznych czyli poprostu, ladowania sie tych skilli (czesciej walniemy stuna, czesciej doubleshota)
co do ostatniego to nie jestem pewny ale uzycie skilli fizycznych jak np. Stun'a trwa krocej. Moge sie mylic w tej kwestii bo zawsze zalezalo to od DEX/AtkSpd. Musze poddac to sprawdzeniu.
A wracajac do HawkEye i co dla niego z B to polecam jednak BW. 3 MEN to zawsze cos, a i pdef mamy wiekszy no i fajny wyglad
luk A raczej Soul. Dye +4STR -4CON, lub +3STR -3CON z Majestic. A co do DOOM'a uwazam ze jest to zly wybor poniewaz +3 DEX (z DEX 30 na 33) daje tyle co i nic, na dodatek -1 STR, dla mnie lucznik zawsze powinien isc w sile. Tak wiec ruszac dupy
na expa i wybijac przeciwnikow na sieg'u dobrym hitem wspolnie ze swoimi kompanami w celu zdobycia wladzy nad zamkiem... a nie przesiadywac pol dnia na arenie kompleksujac sie z innymi postaciami ktora lepsza.