Paladyn [Pal]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:27:18 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

bula

chodzilo mi bardziej o stun na summona i root na summonera, podbiec i stun - nie wiele to da ale zawsze chwile czasu potrzebnego zeby wytrwac do konca walki ;f

Kwadrat

ale jak ten ES ma sie wyhealowac? bo jednak pal na AI z vesper + ~6 i 300 element robi mu raczej duzy dmg, no i tribunal zmniejsza jeszcze resist na fizyczne ataki. shackle + 2x i tez mozna go przytrzymac
co do EE to mowilem, ciezko z nim i z SB, zalezy od szczescia w stunach ^^

DonK.

nastepny ktory sie filmikow star wars naogladal? jak pal ma vesper +6 to kon ma vesper seta +6, jak pal ma 300 w broni to kon ma xx w secie(nie pamietam ile jest potrzebne)
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/

bula

dostepnosc vesper broni =/= dostepnosc vesper seta

DonK.

zgadza sie ale chodzi mi bardziej o fakt ze skoro porownujemy walke 2 klas to bierzemy pod uwage skille nie roznice w equipie badz ich oe
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/

Azella

Cytat: Kwadrat w Styczeń 06, 2010, 04:14:48 PM
ale jak ten ES ma sie wyhealowac? bo jednak pal na AI z vesper + ~6 i 300 element robi mu raczej duzy dmg, no i tribunal zmniejsza jeszcze resist na fizyczne ataki. shackle + 2x i tez mozna go przytrzymac
co do EE to mowilem, ciezko z nim i z SB, zalezy od szczescia w stunach ^^

może nie zrozumiałeś. Żeby uzyć tribunala i wykorzystać ten vesper +6 musisz dobiec do es. Teraz pytanie jak chcesz to zrobić z baneami? AI nie da ci tyle speeda żebyś dał rade a te rooty to możesz sobie w buty wsadzić wyższy będziesz bo na to jest tyle resistów że wrzucenie tego graniczy z cudem. Poza tym bez haste to troche trwa rzucenie tego roota. Summona to sobie rootuj i tak es wali z nuków więc w/e :)
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!

Kwadrat

Cytat: DonK. w Styczeń 06, 2010, 04:38:21 PM
nastepny ktory sie filmikow star wars naogladal? jak pal ma vesper +6 to kon ma vesper seta +6, jak pal ma 300 w broni to kon ma xx w secie(nie pamietam ile jest potrzebne)
niby tak, tylko ze kazdy enchant broni u pala da proporcjonalnie wiecej niz enchant armoru u ESa
Cytat: Azella w Styczeń 06, 2010, 06:54:53 PM
może nie zrozumiałeś. Żeby uzyć tribunala i wykorzystać ten vesper +6 musisz dobiec do es. Teraz pytanie jak chcesz to zrobić z baneami? AI nie da ci tyle speeda żebyś dał rade a te rooty to możesz sobie w buty wsadzić wyższy będziesz bo na to jest tyle resistów że wrzucenie tego graniczy z cudem. Poza tym bez haste to troche trwa rzucenie tego roota. Summona to sobie rootuj i tak es wali z nuków więc w/e :)
na AI + ToL (ew. resist debuff z suby, ktory nie wiem czy daje resist cancel :S) bane bedzie wchodzil? no nie wiem czy tak zaraz, zawsze zostaje walenie z luku ktory na AI + haste z suby robi duzy dmg i ES nie zdazy tego zaspamowac healami

Azella

na transferze da. Do tego te durne cubici i własny heal. Z łuku szału nie zrobisz zwłaszcza bez haste. Bany to nie jest cancel żeby to resistować tolem.
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!

Kwadrat

zawsze zaliczalo sie to jako cancel, nie wiem jak teraz

3ex

Proszę o jasne i klarowne rozpisanie skilli, które powinno enchantować się w pierwszej kolejności i na co. Dziękuję :).

skinhunter

Odnosnie enchantu , tez chcialbym zadac jedno pytanie.
FB 150 Divine w lapie. Pytanie czy Tribunal na Holy zacznie uwzgledniac Atrybut (151) , czy nawet bez enchantowania (150) na Holy uwzglednia mi go w dmg ze skilla ( w opisie jest Inflicts divine damage... ).

Azella

Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!

Ryltar

Cytat: skinhunter w Styczeń 27, 2010, 02:02:42 PM
Odnosnie enchantu , tez chcialbym zadac jedno pytanie.
FB 150 Divine w lapie. Pytanie czy Tribunal na Holy zacznie uwzgledniac Atrybut (151) , czy nawet bez enchantowania (150) na Holy uwzglednia mi go w dmg ze skilla ( w opisie jest Inflicts divine damage... ).

Zwykly melee strike ktory zadaje dmg od zywiolu.

CytatProszę o jasne i klarowne rozpisanie skilli, które powinno enchantować się w pierwszej kolejności i na co. Dziękuję Smile.

Wszystko co sie da w chance,ud itp. dajesz na bieganie a reszte na +time jak nie ma zadnego z tych to power dajesz.Chyba tylko trib warto na - crit dmg ale to tez jakies zesrane wartosci byly (judg na 30 dawal tam chyba -15% crit chance).

Reina

jak pal radzi sobie z zerkiem?
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku

Vanquish

jak ma szczescie do stunow tzn. ze palkowi wchodza a zerkowi nie i jak sie uda odbic jakiegos dissarma to go zje

Azella

Cytat: Vanquish w Styczeń 30, 2010, 10:49:28 PM
jak ma szczescie do stunow tzn. ze palkowi wchodza a zerkowi nie i jak sie uda odbic jakiegos dissarma to go zje

eeee  :o

chyba jak zerk ma szczęści i nic nie odbije to może wygra bo inaczej to na ud go palek zabije. Dla tanka dissarm to nie problem bo tarczy nie zdejmie. To nie dd czy nuk który bez broni może tylko powiedzieć że te postacie są przegięte :)

pomijam już jak pal ma kurczaka z 83 który na party ud pożyje dość długo żeby ściagać te syfy od zerka :)
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!

Vanquish

dobra nie zrozumiales mnie Pal wygra a jak bedzie mial fuksa do debuffow to zerka zmiazdzy w 10 sec

x3nomorph

Do tego jeszcze czit sacrefice, zerk musial by miec niesamowitego farta ze stunami zeby palka rozwalic
new future.

navan

Ja troche z innej beczki. Mianowicie: jakie certyfikaty dla pala? U mnie na servie mozna miec 4 suby, a wiec i 4 skille. Napewno wezme +cp, wiec zostaly jeszcze 3 i za nic nie moge sie zdecydowac, co raz to inna konfiguracja w glowie. Subclassy robie pod oly tak zeby sobie lepiej radzic. Jakie macie zdanie? Nie wiem czy te skile na chance w ogóle oplaca sie wybierac, szansa podobno taka ze na ~45 000 hitow wchodzi niecale 500 razy, do tego na 15 sec...osobiscie najbardziej przypada mi do gustu taka konfiguracja:
1. cp boost
2. Passive Resist Debuf
3. Passive Boost Magic Resist: +5% Magic Resist Rate <<<<----- tutaj chodzi poprostu o zwiekszenie m.defa?
4. Mana boost/Mana regeneration albo celestial, nie wiem  co najlepsze...

Grallenord

Specjalista nie jestem ale...
chyba jest tak, że z jednej klasy możesz wybrać jeden certyfikat, więc lepiej sprawdź czy u siebie możesz wziąć 2 razy cert z warriora. W przypadku warriora raczej wybrałbym chance haste, zamiast cp boost. Ewentualnie zastanowiłbym sie nad resist debuf ale pal ma swoje skile od tego więc nie bardzo chyba.
Z pewnością wziąłbym pasiwa z rougha w postaci loong shota (ten pogląd powtarza się na forach, też tu), w szczególności pod oli.
Osobiście zastanowiłbym sie jeszcze nad boost selfheal o ile dzięki tamu tol będzie silniejszy (nie sprawdziałem tego) - paladin to w końcu tank/healer.
Na serwerze na którym gram tanki biorą bariere z enchantera ponieważ jak wrzucisz aoh"a to masz dużą szansę na to, że się aktywuje.
Ciekawi mnie jakie poglądy będa mieli inni.
pozdr

Kwadrat

po pierwsze mozna brac kilka skilli z tej samej klasy
jesli u siebie mozesz zrobic 4 suby, to polecam haste/focus/long shot/resist debuff (ewentualnie cp)

Grallenord

czy ktoś wie ile dokładnie daje resist debuff?

Grooßer

Cytat: Grallenord w Luty 02, 2010, 02:50:40 PM
czy ktoś wie ile dokładnie daje resist debuff?

Pewnie niezbyt wiele Palowi 8)
Lineage 2 Classic [Skelth] - tehSleeper - Orc Shaman 35 [abandoned]
_________________________________________________________________________
wq®wiacze promo: https://vimeo.com/102394278 [kkthxumrzyj]

Kwadrat

daje sporo, bo przy obecnych enchantach debuffow dodatkowy resist sie przydaje kazdemu (no i resist para)

KaeriN

moglbym prosic o opis efektów jakie daje ten buffek z vanguarda odpowiednio dla Pala/Tk i Da/SK

dzieki