Symbole: Co dodają, co odejmują

Zaczęty przez Polgara, Sierpień 03, 2006, 11:22:07 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Polgara

Barwniki i Symbole

Odpowiednie przedmioty w Lineage II mogą zmieniać bazowe wartości statystyk (Siła, Zręczność, Kondycja, Inteligencja, Błyskotliwość, Mentalność (STRenght, DEXterity, CONdition, INTelligence, WIT, MENtality) )

Siła - Zwiększa ilość zadawanych obrażeń fizycznych

Zręczność - Zwiększa szybkość ataku, szybkość użycia umiejętnośći fizycznych, skuteczność, uniki, prawdopodobieństwo krytycznego trafienia, zakres szansy na udane wejście umiejętności związanych ze sztyletami (jak np. Śmiertelne Pchnięcie (Deadly Blow)), szansę udanego bloku tarczą i prędkości poruszania się

Kondycja - Zwiększa maksymalną wartość HP i CP (Healing Points - punkty życia, CP - Combat Points - punkty walki [przypis tłumacza]) , szybkość regeneracji HP, podnosi limit wagi, długość wstrzymania oddechu pod wodą, odporność na szok (shock) i krwawienie (bleed)

Inteligencja - Zwiększa obrażenia od ataków magicznych i szansę na udane rzucenie klątwy

Błyskotliwość - Zwiększa szansę na magiczny krytyk, szybkość rzucania czarów, odporność na Spętanie (Hold), odporność na klątwy (jak np. degenerację HP, zmniejszenie odzyskiwania życia, zwiększenie czasu ponownego użycia umiejętności, zmniejszenie efektów uzdrowienia)

Mentalność - Zwiększa odporność na magię, maksymalną ilość MP, szybkość regenerowania MP, odporność na trucizny (Poison), odporność na klątwy. Zmniejsza szansę na przerwanie czaru.

Twórca Symboli utworzy symbol, który pozwala na zmianę tych wartości.


Barwniki

Barwniki to przedmioty które służą jako składniki do rzeźbienia symboli (razem powiązane tworzą Tatuaże (Tatoos)). Barwniki zmieniają na ' + ' bądź ' - ' wartości podstawowych statystyk. Barwniki dzielą się na zwykłe, oraz wysokiej jakości. Zwykłe służą do grawerowania symboli dla postaci I klasowych, ale po zmianie na II klasę stają się bezużyteczne. Większe barwniki mogą używać tylko postacie po awansie na II klasę.

Grawerowanie Symboli

Postacie o poziomie 20, lub wyższym posiadają miejsce w oknie ekwipunku, które pozwala na umieszczenie w nim Symbolu otrzymanego poprzez złączenie barwników. Postacie, które nie awansowały jeszcze na I klasę, nie mogą używać symboli. Po awansie na I klasę postać może wyrzeźbić 2 symbole. Po awansie na II klasę można wyrzeźbić jeszcze jeden, dodatkowy symbol, co razem z poprzednimi daje całkowitą ilość 3. Symbole wygrawerowane przed awansem na II klasę tracąswoje właściwości, w momencie awansu na klasę II.

Jeżeli gracz nie posiada wystarczającej ilości barwników, a mimo to chce wygrawerować symbol, musi porozmawiać z Twórcą Symboli. Pobierze on opłatę za wyrzeźbienie symbolu. Grawerowanie symbolu zużywa barwnik, który służy jako składnik do utworzenia symbolu.

Symbol nie może zwiększyć wartości podstawowej statystyki więcej, niż o +5. Dla przykładu, jeżeli dwa symbole powodują zwiększenie Siły o +3 i +4 odpowiednio, łączna wartość zwiększenia Siły nie przekroczy +5. Nie ma limitu co do obniżania statystyk, lecz niemożliwe jest zredukować statystyki do wartości '0'.

Niektóre typy symboli posiadają ograniczenia:

Kombinacje Symboli - Przez kogo mogą być używane

*Siła, Kondycja, Zręczność wszystkie klasy

*Inteligencja i Mentalność Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner


*Inteligencja i Błyskotliwość Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Warrior, Human Knight, Rogue, Gladiator, Warlock, Dark Avenger, Treasure Hunter, Hawkeye, Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger, Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger, Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant, Scavenger, Artiisan, Bounty Hunter, Warsmith

*Mentalność i Błyskotliwość Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock, Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner, Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner, Cleric, Bishop, Prophet, Elven Oracle, Elven Elder, Shillien Oracle, Shillien Elder, Orc Shaman, Overlord, Warcryer


Usuwanie Symboli

Aby usunąć symbol, gracz musi porozmawiać z TwórcąSymboli. Czynność ta kosztuje odpowiednią ilość Aden, a po usunięciu symbolu, połowa barwników użyta do wygrawerowania symbolu powraca do inwentarza.

Przetlumaczyl Per-Aa


z tad mozna sciagnac dokładne statysyki po zmianach dla kazdej rasy i klasy co ile dodaje lub odejmuje w %

http://rapidshare.de/files/28082363/stats_postaci.rar.html

Koni

Bradzo ładnie napisanie. Można by "przykleić"

Mała notka. Na LV 77 niektóre postacie dostają skill mastery, który zwiększa tempo "chłodzenia" się skilli w zależności od współczynnika.
Np. taki Gladiator ze skillem Skill Mastery (w przypadku woja skill bazuje na STR), z wysokim współczynnikiem STR zwiększa regenerację skilli.

W Kondycji troche niezaładnie przetłumaczony ten szok. Chodzi tu o Stun, a stun to inaczej ogłuszenie. Na niektórych skillach pisze "Puts target into shock" ale to żadko używane jest.
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->


Dohid

Wygrzebałem to z "Rasy" po objęciu tematu. Przekładam do "Help" i proszę tamtejsze władze o podpięcie. Albo niech sobie tam leży, nie ja tam żądze ;p W każdym razie Help będzie odpowiedniejszym działem na taki poradnik.

Edit: O, napisałem posta ale przenieść nie zdążyłem ;p

Shaman


Dohid

Czy Ty zawsze będziesz grzebał w tym co ja ? :D Ja bym to dał do Help.

Edit: I na końcu wylądowało w Help.. ;p Have fun

magpie

Czesc .
Poproszę fachowcow o możliwe kombinacje dla SK. Wiem , ze ma malo hp ale wysoki dmg , a takze jest szybki .Zczego mozna zrezygnowac zeby go nie okaleczyc.
Napiszcie jaki dye na +  i  -.
dziekuje bardzo.
magpie Spellsinger lvl 52 - genesis
xmagpiePLx Pallus Knight lvl 3x -> Shillen Knight - virtue
magpie - lvl 40 -> SK - revenge lovrate 10x
magpie - lvl 77-> ST - oblivion

Dev

wez +CON - STR    albo     - STR + DEX (raczej to 1sze)
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Zorgo90

A jaką kombinację polecilibyście dla SpS'a?

Arthas

SPS > +4 Int -4men / +4 Wit -4men / +4con lub dex -4str.

Meyko


Gifs designed by Pr0nabol

"Co w tym zlego, ze niczego
Nie ukrywam, ze nie zbywam
Cie wzruszeniem ramionami
Ze nie umiem tepic za nic .."

"Cuda wykonywane od reki. Rzeczy niemozliwe z opoznieniem jednodniowym."

Arthas

Cytat: Arthas+4 Con / -4 Str ( więcej hp/odp na stuna)
+4 Wit  / -4 Men ( większy cast. speed )
+4 Dex/ -4 Str (wiekszy speed)

Dla BH zaleznie od stylu gry.
Samotnik: +5str -5con/ + dex - con
Parcioch: +4Con -4str / +4Dex - 4str /+4 Wit -4int

Meyko

Swietnie, bardzo dziekuje

MOge prosic o taka sama pomoc, wyjasnienie co powinni soibe sprawic

Kowal. Spellhower oraz Warlord (obie postacie graja raczej w party)

Pozdrawiam

Gifs designed by Pr0nabol

"Co w tym zlego, ze niczego
Nie ukrywam, ze nie zbywam
Cie wzruszeniem ramionami
Ze nie umiem tepic za nic .."

"Cuda wykonywane od reki. Rzeczy niemozliwe z opoznieniem jednodniowym."

Mateles

Powiedzcie coś jeszcze o HE bo na dyeach sie nie znam. W temacie o HE jedni piszą żeby dawać w dexa inni w con a jeszce inni w str -_-.

dudson

+str/-con +dex/-con najlepiej, aczkolwiek zdania są podzielone więc jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskasz ;P

Meyko

A moje zapytanie ostatnie dotyczace trzech innyhc charakterow?

pozdrawiam

Gifs designed by Pr0nabol

"Co w tym zlego, ze niczego
Nie ukrywam, ze nie zbywam
Cie wzruszeniem ramionami
Ze nie umiem tepic za nic .."

"Cuda wykonywane od reki. Rzeczy niemozliwe z opoznieniem jednodniowym."

Cenedril

CytatMOge prosic o taka sama pomoc, wyjasnienie co powinni soibe sprawic
Kowal. Spellhower oraz Warlord (obie postacie graja raczej w party)

Spellhowler:

+INT -MEN
+WIT -MEN
+DEX -STR lub +CON -STR (jak chodzisz z tarczą to lepiej DEX)
Dagor - Titan / Elven Elder (Celes)
Celebren - Spectral Dancer / Phantom Ranger (Aerith)
Seregon - Hawkeye (Virtue)
Cenedril - Spellhowler (e-global la2.gr)
Eithel - Spellsinger (Dragon x15)

anyone

http://www.l2guru.com/l2calc/

korzystajac z tego kalkulatora mozna w ciagu 10 min zorientowac sie oraz porownac wszystkie zmiany w statystykach w zaleznosci od posiadanego stafu weapon/armor/jeweles + TATOO so kazdy ktory tu zajrzy bedzie mogl przynajmniej teoretycznie zobaczyc "co by bylo gdyby"  :wink:

przyklad:

margalo

A dla warlorda (lvl 67) to jaki symbol sie nadaje?

di_kamilo

Jak sprawdzić ile barwników jest potrzebne aby zrobić symbol ?

coshoo

Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

Dohid


Seyonne

#21
Jak już zbiore te 10 dye to gdzie mam sie udac zeby zrobic tatoo ? Wiem że mam się udać do Symbol Markera ale nie moge go znalesc, wiecie gdzie jest?

fedur


Arthas

I w dion, oren , gludio , goddart, rune, gludin, schuttgart w grocery shopie.

Seagal

witam, słyszałem że są symbole duzo lepsze od tych ze sklepu tzn +4 XXX / -4XXX na symbol. Pytanie gdzie je dostać, jest jakiś drop lub spoil? Podajcie loakcje lub mobki, z góry wielkie THX !!!