nie, ma moc wieksza o 17%, nie sadze zeby scorpion sie pomylil
Czyli jak z DSS'a (moc hurri) walniesz za 2k to z TSSa za 2340? Ostatnio na low rate grałem tyrkiem nie gladem ale z Azure x5 pamiętam że TSS więcej zadawał niż DSS + 17%. A tutaj dowód czarno na białym
Hurricane Assault (40) Active 116 40 1000000 Strikes target with a flurry of blows. Requires a hand-to-hand combat weapon. Level 2 Sonic Focus charge required. Shield defense is ignored. Critical hit is possible. Power
3196.Double Sonic Slash (30) Active 115 40 810000 Channels sonic force energy into a powerful sword strike. Requires a dual-sword weapon. Level 3 Sonic Focus charge required. Critical hit is possible. Power
3196.Triple Sonic Slash (22) Active 165 40 810000 You channel sonic force which causes your weapon to strike three times the norm. Requires a dual-sword weapon. Requires Level 4 or above Sonic Focus charge. Shield defense is ignored. Critical hit is possible.
Power 4262.Gdyby TSS był o 17% mocniejszy to by miał power ~3740
A poprawny wynik brzmi, że TSS jest mocniejszy o około 33%.
To teraz licząc to jako odpowiednik FoD który ma siłę hurri mamy +33% względem tyrkowego skilla z racji większego powera i kolejne +100% obrażeń za element czyli 100% i 33% powera. Wynika z tego że TSS jest w kolesia bez rezista ponad 2,5 raza silniejszy - dalej tak święcie wierzysz że combo tyrka > combo glada?
tylko ze reuse (mowie tu o oli) skili jest teraz taki, ze mozesz bez problemu robic ciagle chainy swoimi najmocniejszymi skilami, a ze tyrant malo sie laduje, to efekt jest bardzo dobry. glad niestety ma przewalone w tym aspekcie, bo walnie tssa i zanim sie doladuje na 8 to moze go uzyc znowu (qq), podczas gdy tyrant walnie hurri+blaster+cos i tez juz ma naladowane skile
Szczerze powiedziawszy oli najmniej biore pod uwagę bo to inna bajka. Już na buffach PP glad ma wystarczająco atck speed by wyprowadzić skill zanim się schłodzi. Dodaj do tego POW i da radę się dosyć efektywnie ładować z rage (sprawdzone - nie raz miałem gank pt z HP i duelistą)
epic fail, bo kiedys glad wygrywal z tyrantem tylko dzieki jednej rzeczy -> 50% szybszemu reusowi skili. tyrant i tak mial mniejszy reuse, pomimo wiekszego a.speeda. teraz mozesz bez problemu robic chainy i nie czekac na reuse skili, a kiedys na jedno hurri glad mogl sie spokojnie doladowac, walnac z tssa i jeszcze mial szybszy reuse
Acha i TSS się odnawiał na zwykłych buffach nieco ponad 4 sec... a dss w 3. Teraz glad nie musi się spokojnie doładowywać bo sobie rzuci TSSa + reszte syfu, zrobi MSF i ma gotowe skille na kolejne combo, a nie jak w IL czy kiedyś walił po drodze z rage by wypełnić czas aż się skill odnowi.
ale czy Ty rozumiesz, ze przez te 3 sekundy reusu (a nie 4-5, z refreshem jeszcze mniej) nie zdazysz walnac tss + dss i zaladowac sie do max nawet? reuse jest teraz tak niski, ze mozesz walic tss -> ladowanie -> tss (z refreshem), wiec nic Ci nie da ten dss czy cokolwiek innego (mfs troche zmienia sprawe ale niewiele), a patrzenie jak tyr nawala skilami, a glad sie laduje nie jest przyjemne
Mam wrażenie że Ty utknąłeś w c4 gdzie każdy biegał na selfach. Widziałeś glada na buffach jak rzuca TSSa? To jest około 1 sekundy, DSS podobnie, MSF jest jak zwykły fokus czyli nawet mniej niż sekunda. Skończysz się ładować MSF i masz gotowe skille na następne combo. Poza tym patrzenie jak glad się ładuje a tyrek czeka aż mu zejdzie weapon blockade jest nawet zabawne (combo o którym piszę czyli TSS, DSS + obszarówka na początku zjada 7 załadowań, czyli zostawia 1, doładowanie się raz i rzucenie WB to nie problem)