Slh z vesper rapierem w przeciwnika z 2k p.defa bazowo (przykładowo, bo dużo zależy od wardów, buffów, clan skilli etc.) zada 600-730 criticala. Tu starałem się nie dawać nic z dodatkowych rzeczy, tylko podstawowe wc buffki.
Ale wystarczy parę drobnych modyfikacji:
- aq, baium, wypracowanie przewagi elementu (20-30), SA i PvP w broni,
W tym momencie critical będzie już 1000-1200.
Dalej wystarczy dodać trochę do str. Nie koniecznie dye, może to być augment w broni, może to być bonus z territory wardsów.
I dochodzimy do 1100-1300.
Pamiętajmy że to w target z 2k p.defa co w przypadku robe usera nie jest tak mało.
I teraz najlepsze: powiedzmy że wylądował death mark.
Criticale osiągną poziom 1400-1700.
Często ktoś z party asystuje ze stigmą:
Criticale 2000-2400
No i niech jeszcze w takiej sytuacji triggeruje się counter critical:
3900-4800, chyba nieźle.
Ale najlepsze jest to, że nawet osiągniącie poziomu 1k na criticalu to w przypadku slh to dużo. Taktyka jest prosta: Jak tylko przeciwnik wyłapie para robimy szybki ruch za jego plecy i hitujemy regularami (staby to też nie głupie rozwiązanie, ale czasem oszczędzamy mp). W 3 sekundy zadamy spokojnie 5-6 hitów (1,8/sekunde to nie problem, a da się więcej). Z focus sa, na plecach to lecą praktycznie same criticale i w ten sposób bardzo szybko zabijamy. (2k dmg na sekunde to kładziemy przeciwnika w 5 sekund, przy asystujących innych dd w 2-3 sekundy)
Ostatnio miałem starcie z tyrantem w chwilę po walce z EE. Byłem niemal bez mp. Tyrant wyłapał para. Wskoczyłem mu na plecy z cancel dynasty daggerem. Para udało mi się chainować na nim i po chwili był martwy (2 niecałe paraliże, czyli jakieś 12-15 sekund).
W tym tkwi właśnie siła para we Freya. W H5 już takie działanie nie będzie możliwe w 100%. "Nerf" daje ludziom szansę na wyratowanie się z takiej opresji. Jak dla mnie to dobre zmiany.
Polecam wszystkim którzy chcą sobie skonfigurować kamaela:
1.kalkulator l2calc trochę zaktualizowany ale w zakresie kamaela jeszcze dość ułomny:
http://l2p.planet.ee/l2calc/ 2.mój kalkulator w arkuszu kalkulacyjnym, już dość dokładny, ale jeszcze bez instrukcji i wymaga odrobinę wiedzy o mechanice gry:
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,40227.0.html