Witaj
Gość

Wątek: Idealny High Rate ? Jaki?  (Przeczytany 33640 razy)

  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 18, 2011, 11:19:15 pm »
imo zróbcie jak na x100 theonline.ru

imo nie.
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: -3

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 19, 2011, 12:08:09 am »
jak zrobia server dla graczy, ktorzy graja po 2h dziennie, to padnie szybciej niz powstanie. taka prawda, ja bym sie wzorowal na serverach fury/astral world/theonline.ru/thegame

NO OFFENCE


  • ******
  • Wiadomości: 1717

  • Pochwał: 3

  • Prawie jak Jezus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 19, 2011, 01:17:13 am »
+1 dla pardiego, nie dla high ratow z ustawieniami low rate. niech pojerdynczy gracze lub male grupki tez maja szanse sie pobawic. Moze to zabrzmi egoistycznie bo mam ten sam problem co pardi, czyli niewiele czasu na gre, ale imo taka jest idea HRejtow.
i jeszcze jedno, na high racie normalny spawn epikow? bezsens :/ bedziesz mial felek to co na theonline, czyli jeden klan jak RFNC, ktory jak juz wezmie pierwszy, drugi wave to kto ich dogoni? ja bym skorzystal z opcji wyzej przez kogos wymienionej. Niech beda normalne epiki z farmy RB ale w GM shopie powinny byc w jakiejs niewielkiej cenie pvp jewele z oly, zeby i olimpiada byla ciekawsza a nie zdominowana przez klany ktore farmia epiki

Theonline jest dobrym serwerem, ale zmienilbym wlasnie spawn epikow (na o wiele mniejszy - 12 max 24h godziny z oknem jakims 1-2h lub bez, pomysl z pvp inside? sam nie wiem....) i dodalbym wiecej lokacji, nawet custom z adena i jakas waluta na vesper itemy. Dynasty set i bron to naprawde nie powinno zajmowac dlugo... ale zeby dalo sie farmic w miare szybko, nawet solo.

za czasow interlude i c5 pamietam PvPx, duzo radosci dawal ten serwer :P

Szczerze to sfailowałeś te porównanie z RFNC , RFNC to clan składający się z 95% donate dlatego było jak było :).

2003-2011 - HellGuards Clan Leader ;)


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 19, 2011, 08:18:11 am »
+1 dla pardiego, nie dla high ratow z ustawieniami low rate. niech pojerdynczy gracze lub male grupki tez maja szanse sie pobawic. Moze to zabrzmi egoistycznie bo mam ten sam problem co pardi, czyli niewiele czasu na gre, ale imo taka jest idea HRejtow.
i jeszcze jedno, na high racie normalny spawn epikow? bezsens :/ bedziesz mial felek to co na theonline, czyli jeden klan jak RFNC, ktory jak juz wezmie pierwszy, drugi wave to kto ich dogoni? ja bym skorzystal z opcji wyzej przez kogos wymienionej. Niech beda normalne epiki z farmy RB ale w GM shopie powinny byc w jakiejs niewielkiej cenie pvp jewele z oly, zeby i olimpiada byla ciekawsza a nie zdominowana przez klany ktore farmia epiki

Theonline jest dobrym serwerem, ale zmienilbym wlasnie spawn epikow (na o wiele mniejszy - 12 max 24h godziny z oknem jakims 1-2h lub bez, pomysl z pvp inside? sam nie wiem....) i dodalbym wiecej lokacji, nawet custom z adena i jakas waluta na vesper itemy. Dynasty set i bron to naprawde nie powinno zajmowac dlugo... ale zeby dalo sie farmic w miare szybko, nawet solo.

za czasow interlude i c5 pamietam PvPx, duzo radosci dawal ten serwer :P

Szczerze to sfailowałeś te porównanie z RFNC , RFNC to clan składający się z 95% donate dlatego było jak było :).
a 1/2 wave epic bossow zabili przez donate? zdonejtowali magow na antharasa? Mi chodzi, ze mieli spawn epikow, wzieli sie za to (ceni sie organizacje, good for them) ale jezeli spawn byl normalny, to naprawde malo klanow mialo szanse te epiki ubic...

Cytuj
jak zrobia server dla graczy, ktorzy graja po 2h dziennie, to padnie szybciej niz powstanie. taka prawda, ja bym sie wzorowal na serverach fury/astral world/theonline.ru/thegame

NO OFFENCE
ja nie mowie ze ma to byc serwer na 2 godziny, ale zeby farma tez byla trocche zmieniona, wkoncu raty sa, no nie? ja nie mowie ze epik respawn ma byc instant, ale mniejszy o troche, ja nie mowie ze nobless ma byc 1 click, ale ulatwiony troche i w koncu ja nie mowie ze vesper set i bron maja byc w inv po zalogowaniu, ale zeby nie farmilo sie tego caly niewiadomo ile... Powiedzialem ze TheOnline jest dobrym serwerem, ale wiecej spotow do farmy noi ten spawn epikow troche niefajnie, no ale jak beda oly jewele w GMshopie to juz bedzie ok.


  • Wiadomości: 849

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 19, 2011, 11:50:55 am »
ja bym dal max enchant +6-7, wyższe enchanty psuja gre wg mnie
jakas arene pvp gdzie mozna farmic poprzez pvp
jezeli chodzi o farm spoty to niestety jest to rzecz zalezna od ilosci graczy na serwerze, jak bedzie duzo, trzeba bedzie zrobic dodatkowe co aby nie bylo przepelnienia
jak wiadomo kamykow do wrzucania sa setki i farmienie tego jest dosc monotonne, oprocz dropa dodalbym je do GM shopa za jakas normalna cene
eventow nie musi byc nie wiadomo ile, 2-3 wystarczaja, byleby nie czekac na event godzine dwie
brak jakichkolwiek nerfow postaci - cancel, steal divinity, to tak jakby daggerowi zabrac shadow stepa
nie rozumie po cotyle placzu o brak resistow u npc buffera, na +0 przeciez i tak gowno daja, jakies podstawowe buffy do npc buffera, te lepsze z live supportu imo
mana poty - flaga + combat wykluczaja uzycie mana potki, jak dla mnie idealne rozwiazanie na pvp, healerzy tez beda mieli cos ciekawszego do roboty niz spamowanie gbh
co do s84, to ubijanie 5 valakasow dla 1 broni to troche przegiecie, nie wspominajac o setach, ktore w rzeczywistosci na dobrze zaludnionym serwerze sa bardzo latwe do zdobycia, pare custom rb z last hitem na drop i 3 coiny z kazdego, zalozmy 20 coinow na bron s84, 10 coinow na kazda czesc seta , oprocz tego jakies mocniejsze rb, epici - 10 coinow z kazdego ale juz nie last hit tylko normalny looting rules, oprocz tego jakas malutka szanse na coiny na farm zone, nie za mala i nie za duza, zeby sie rb oplacalo bic ^^
oczywiscie coiny tez z eventow np 1 coin (ewentualnie z szansa 50%) co tez zacheci ludzi do brania udzialu w eventach
lokalizacje farm zone jakies oryginalne -  jezeli soi/sod bedzie bezuzyteczne to czemu nie tam?
kazdy szybko sie dorobi, ale nie za szybko (czyt nie 2h postac gotowa)
dodalbym jeszcze codexy z dropa, LSy z dropa, masterki z eventow, oczywiscie szanse i iloscie nie za wysokie
im sie taki bajer wydaje dosc optymalny dla kazdego

farmy nie moze byc za duzo ale nie moze tez nie byc jej w ogole, za duzo farmy zniecheci czesc graczy i przysporzy wam botow ^^


  • Wiadomości: 215

  • Pochwał: 3

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 01, 2011, 01:10:34 am »
No niech wystartuje ten HR bo nie mam co robić... low rate już rzygam


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 01, 2011, 05:53:16 am »
Cerberus bedzie przechodzil na H5, wiece pewnie na to sie przygotowuja :) po czym pomysla jak bedzie wygladal serwer, nastepnie umieszcza inf na forach, z pewnie 2-3 miesiecznym wyprzedzeniem ^^ nie doczekasz sie szybko raczej tego serwera :)
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

  • L2Cerberus Administrator
    • L2Cerberus Gaming Network
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 01, 2011, 07:42:51 am »
@Gadnam1989 ma rację. Na ten moment naszym priorytetem jest wprowadzenie High Five.
Będzie to największy update w historii Cerberusa.
Aczkolwiek, prace nad HR nadaj trwają, są tylko nieco spowolnione.


  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 13, 2011, 08:45:17 am »
bump any progress ? :P
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 14, 2011, 08:51:01 am »
bump any progress ? :P

po wprowadzeniu h5 dowiecie się czegoś więcej
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 442

  • Pochwał: 10

  • offline.
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 14, 2011, 10:25:55 am »
bump any progress ? :P

po wprowadzeniu h5 dowiecie się czegoś więcej
czyli keidy h5 bedzie? jzu cos zaplanowanego??


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 15, 2011, 03:30:11 pm »
Jutro startuje server testowy H5. Dopiero po jego starcie wszystko się okaże, prawdopodobnie będzie zmieniony w jakiś stopniu drop rate, jako że serwer H5 posiada 100% retail like dropliste z plików offa. Między innymi do tego potrzebujemy serwera testowego.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 24, 2011, 09:14:27 pm »
Witam,
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem najnowszej kroniki H5 no i postanowiłem poszukać jakiegoś HR, lecz trafiłem na ten temat. Padło tu już wiele fajnych pomysłów, no i słabsze jak dla mnie również się pojawiły. Może zacznę od moich lajnejdżowskich nostalgii z innych high ratów. Grałem na wielu, ale tylko 2 z nich zapamiętałem pozytywnie:
1. Graveland x666 za czasów Gracii 2 - ogarnięta nowa waluta Ancient Adena, która farmiło się w kopalniach, zbalansowane klasy na oli i do PvP (dla niektorych do czasu wprowadzenia Gracii Final, czyli nowych skilli dla daggerów, kiedy ty zaczęto mówić o nich jako OVERPOWERED!!!oenoeoneon11. Ja miałem wyrąbane bo grałem pw xD). Max enchant +25, safe +6 - i uwaga! Mimo to nie trzeba było nołlajfić, aby mieć sprzęt +20, nawet kilka tych samych jego części, aby potem hardkorem jechać na +25. Sam, grając sh w dc robe +20  zrobiłem w niedługim czasie, a potem klatę wbiłem na 25. Ogólnie teraz takie enchanty nie mają sensu, choć przy 80% szansy normalnych scrooli  i 85% bleesed może by to wypaliło. No i tak się żyło na serwerze, potem przyszła Final, potem wipe, nowa dupna edycja i koniec serwera x666. hahaha
2. Tym drugim serwerem był serwer Clash of the Titans, który fatalnie skończył, ale fajnie się zapowiadał. Gracia Epilogue, jak dla mnie najlepsza kronika (choć właśnie pamięta się czasy gracii 2 ;P), na Freyi nie grałem. Safe +5, max +16. Farm zony, na których farmiło się stony i  adene, jedna, na której farmiło się crystale i mniej adeny(na wszystkich można było zdobyć jeszce 3 inne waluty). :P Ogólnie GM Shop opierał się na Adenie itych 3 walutach, tylko i wyłącznie.  TvT co 2 godziny, z których można było wygrać Festiwal Adene i giant codexa. Za FA kupowało się Master Codexy. Max skille były +30. Były specjalne do tego NPC. Jeśli chodzi o buffa to nie pamiętam, ale chyba 2 godziny i samemu się tworzyło schemat, skilli było duuużo do wybrania i to był dla mnie minus. No ale to był nastawiony TYLKO na PvP serw, więc... Vespery były tylko nie wiem jak się je zdobywało(chyba połączenie adeny + każdej z tej waluty po trochu za jedną część - wcale nie tak łatwo) bo dla daggera lepsze jest dynasty niż vesper, więc nawet nie sprawdzałem. Drugi minus to oly, na których tanki były nie do pokonania. RB biżu dropiły z jednego RB randomowo. Dla mnie fajne rozwiązanie, aczkolwiek niektórzy płakali z tego powodu, ale wiadomo zawsze się ktoś znajdzie. Potem weszła dota, ludzie zaczęli dotować i admini najwidoczniej zabrali manatki  jak zobaczyli te wszystkie skargi na nich. Strona i serwer przestały działać, bez żadnego odzewu z ich strony. Dota weszła w najgorszym momencie jak serwer osiągał już 200 online. ;(

Kończąc, moja propozycja jest podobna do specyfikacji serwera CotT (tego drugiego) z elementami starego Gravelandu x666.
exp x800
Safe - +5
Max - +16
Adena + jakaś druga waluta na farmach, dobrze by było, żeby były to kopalnie  :)
normal 75%
bleesed 85% (nie wiem jak bardzo chcecie się nastawić na PvP)
max 4 lvl broni (czuć ode mnie tymi starszymi kronikami linejdża hahaha hahaha)
Jakaś unikalna waluta z eventów typu TvT
Skille max enchant do hmm +20? Zależy jak ciężko będzie zdobywać codexy, tutaj nie mam pomysłu.

Jakby coś o tych podstawach powstało to wbijam od razu. :P Zapomniałem, że dochodzą te 3 nowe sety i bronie. Hmm, może by z tego po prostu zrezygnować? :? Dynasty, Vesper no i może tylko tą nową najlepszą Elegie dodać oraz po jednej dla każdej klasy nowej broni, tej najlepszej, bodajże dla daggera jest to Mamba Edge.



« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2011, 09:18:38 pm wysłana przez Benio »


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 03, 2011, 03:48:16 am »
po wprowadzeniu h5 dowiecie się czegoś więcej
Gratulacje wprowadzenia H5, a teraz info! :P
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 13, 2011, 07:07:08 am »
any ideas ?!


  • Wiadomości: 239

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 13, 2011, 09:40:11 am »
 :bump:


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 16, 2011, 11:13:30 pm »
Nie lubie jak ktoś rzuca słowa na marne.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 17, 2011, 02:00:19 pm »
Może zrobią nam niespodziankę i postawią serv 1 czerwca  :noob:


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 17, 2011, 02:13:26 pm »
1 czerwca raczej nie :) Ale wakacje, who knows.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 297

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 17, 2011, 09:10:45 pm »
imo najlepszy hr byl na theonline x100 npc buff pp/wc reszta active

taa taa wiem pardi itp nie maja czasu grac w cp/klanie  ale sa serwery na ktorych mozna wbic sie od razu z hero :P
http://www.own3d.tv/video/34485/This_is_ET

Mass PvP to tu zadne, na varce czy kolo goddard malo ludzi nie wiem gdzie te 2k... Chyba ze jest jakis battle ground o ktorym nie wiem.
prawie 8 lvl HB a ty szukasz pvp na varce czy kolo goddard


okej



HoN < LoL


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 17, 2011, 09:20:50 pm »
imo najlepszy hr byl na theonline x100 npc buff pp/wc reszta active

taa taa wiem pardi itp nie maja czasu grac w cp/klanie  ale sa serwery na ktorych mozna wbic sie od razu z hero :P

nom i 50% online to bufferzy !!!!!!  hahaha



  • Wiadomości: 297

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 17, 2011, 10:01:55 pm »
imo najlepszy hr byl na theonline x100 npc buff pp/wc reszta active

taa taa wiem pardi itp nie maja czasu grac w cp/klanie  ale sa serwery na ktorych mozna wbic sie od razu z hero :P

nom i 50% online to bufferzy !!!!!!  hahaha


hmmm nie zaczailem o co ci chodzi
http://www.own3d.tv/video/34485/This_is_ET

Mass PvP to tu zadne, na varce czy kolo goddard malo ludzi nie wiem gdzie te 2k... Chyba ze jest jakis battle ground o ktorym nie wiem.
prawie 8 lvl HB a ty szukasz pvp na varce czy kolo goddard


okej



HoN < LoL


  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 17, 2011, 10:46:06 pm »
1. Kronika

 Najchętniej pograłbym na H5, a jak nie to Freya (osobiście nie lubię GE i tego masakrycznego dmg z elementu)

2. Początki:

- N-C grade, jeżeli mamy expić;
- S grade, jeżeli od razu max 85;
- W lokacji od razu buffer i albo przynajmniej początkowy buff na postaci

3. Enchant  i element

- Safe +4, Max +12 (50% rate) lub +16 (66% rate)
- Retail like najlepiej, dobry dobor elementu oraz buffow to jedna z podstaw wygranej w pvp
- Element stony moglby, by dropic jakies mocniejsze moby, na tyle mocne do solowania w dobrych itemach, ale by w party mozna bylo robic dobre aoe, moze cos o sile chimer z hb?
- Crystale, a to ciekawe - po prostu costom rb

Tutaj chodzi o to, zeby bylo na tyle latwy, aby dosyc szybko dalo sie walczyc ze wszystkimi, ale na tyle dlugo, by bylo po co tutaj ciagle grac

4. Waluta i farmy

- Adena! I jeszcze raz adena! Jakaś lokacja do farmy adeny (mogłaby być solo aoe i silne moby dla party), adena byla by glownym skladnikiem do kupowania itemow (najlepiej enchantow)
- Costom item nr. 1 (np. AA) - musi byc costom item, moze leciec z tych samych mobow co adena, potrzebny do enchantow oraz weapon/armor/waznych itemow
- Costom item nr. 2 (np. medale) - costom item z costom rb, dobrze by byly te rb srednio silne - cos w rodzaju tank, healer, 3x dps i combat zone na rb zone, potrzebny do weapon/armor/itemow
- Fame - zdobywany ofc na siege/tw/fortecach, moglby by byc tez costom lokacje dla fame, nie kazdy ma czas by siedziec na siege i tw, prawde mowiac forty moglby by byc lekko costomowe dla solo graczy

5. Epiki/the best itemy

- Epiki z epikow oraz z gm shopa (lecz w shopie powinny byc na tyle drogie, ze latwiej byloby zdobyc z epikow, ale na tyle latwo by solo gracze mogli sie ich dorobic w jakims czasie)
- Olympiad bizu w shopie - ktos o tym wspomnial, by bylo latwiej na oly, to moim zdaniem dobry pomysl
- Freya itemy - powinny byc tak samo dostepne jak vespery czy icarusy, ofc za wieksza cene, co to za radosc jak ktos MUSI miec klan, by miec najlepsze itemy, klan powinien byc tylko pomocą do ich zdobycia, czyli jakas instacja, np. cos w typie SoI

6. Olympiada i hero

- Hero powinno być co tydzien, daje to mozliwosc ciaglej rywalizacji i rotacji hero
- Za olympiad tokeny powinny byc itemy z gm shopa lub oly tokeny powinno moc sie wymienic na walute z servera
- Hero czat powinien byc retail like i dozwolony w kazdym jezyku (jak zdobyl to niech sobie go uzywa, jak kogos to wnerwia to niech sobie wylaczy)
- Itemy na oly - max+6

7. Skille/gc

- Jestem zwolennikiem w miare latwego enchantu skilli - gc i gcm powinny byc w gm shopie, lecz dosyc drogie
- Autolearn skilli
- Nadmierne buffowanie graczy przez boxy innych graczy - buffowac da sie tylko graczy z party/klanu
- Bolączka graczy - steal divinity - osobiscie jestem wrogiem tego skilla, wiec:
a) H5 - retail like
b1) PvP/Farma/Oly itd. - Costom
b2) PvP/Farma itd. - Costom, Oly - Retail

8. Profesje/Suba/Noblesse/Certy

- Suba 85 lvl
- Summonerzy to bardzo fajne postacie i ciekawie byłoby, jakby enchant broni/armora wpływał jakoś na summona (byle nie byl OP Summon)
- Noblesse za kase albo costom rb
- Certy - retail like
- Powrocmy do tematu oly - aby takie profesje jak sws,bd,pp,wc itp. nie bylo tylko dla pktow oly i chata to mozna byloby dac im certy dla sub, aby mogli aktywanie grac
- Ewentualne dokoksanie profesji bufferopodobnych

9. Buffy/Buffer

- Buffy - prawie wszystkie poza judi/81+, 1h+ poza buffami typu magic impuls czy great fury
- Co z buffami na resist cd? Dac za malo to daggery beda kosic, dac za duzo to beda mialy taki sobie dmg i w mass pvp nie ubija bishka
- Nadal mam problem czy jest moze sens nie dawac all buffow do buffera, i aby nie ktore buffy byly dla aktywnego supportu, ale czy taka jest idea hr?
- Npc buffer z schame ofc, najlepiej z innymi opcjami dla kazdej suby

10. Siege/Tw

- Siege - retail, lecz co z nagroda z zamku? GC to troche nudne ; P
- TW - ofc talizmany sa z TW, wiec moze zostac retail

11. Dotacja

- Powinna byc, aby utrzymac server (chyba,ze jest kasa; P)
- Dotacja nie powinna za bardzo wplywac na silę graczy (Wiekszy max enchant czy bardzo tanie gcm
- ZERO EPIKÓW!

12. Inne

- Dualbox czy bez dualboxa - tutaj musialbym sie zastanowic
- Czaty - ciekawym rozwiazniem jest local trade chat - nie ma zasmiecania,a hv jest milym wyroznieniem
- Eventy - powinny byc, oczywiscie takie typu tvt itp oraz jakies ciekawsze, milobyloy by jakby na stronie bylo info na temat godzin eventow
- Autocreate account + mozliwosc zmiany hasla (uwierzcie,ze widzialem servery bez mozliwosci zmiany hasla -.-)
- Ciekawym motywem jest DressCośTam - ze ustalamy jaki wyglad ma miec nasz armor (mam nadzieje,ze rozumiecie) - urozmaica to troche wyglad postaci na serverze
- Life stony - zawsze mnie denerwowalo losowanie skilla, może cos w tym rodzaju, ze 1 life stone - retail, 100 life stone - wybieramy sobie skill (100 - mozna ofc zmenic na inna ilosc)
- Co z talizmanami? Max clarity czy restore life są dosyc mocne - musialbym sie zastanowic co z nimi zrobic
- Potki - szczegolnie qhp i mp, jestem za tym, aby na fladze oraz rb zone(choć nad rb sie mozna byloby jeszcze zastanowic) nie dało się uzywać mp potek, co do qhp musialbym sie zastanowic, czasem za mocno to leczy w pvp, mozna byloby tez zrobic jak z mp, flaga = bez qhp

No to na razie tyle, jak cos jeszcze mi sie przypomni to dopiszę ; )





  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 17, 2011, 11:29:50 pm »
Szczerze to bardzo mi się podoba powyższa wizja serwera. :)
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 18, 2011, 07:27:30 am »
mi też, lecz lepszą ideą byłby zabroniony dualbox- dlaczego ?
1.każdy będzie robił buffera i dawał buffy
2.będzie więcej bufferów za mainy