Ad 1.
OE - Over Enchant czyli skille wysoko enchantowane.
Ad 2.
Wszystkie blowy + backstab na element na end game i tak podobno zmienia się to na duel, ale myślę, że w granicach 85-86 lvlu.
Ksiązki nie są drogie więc póki co element taki jaki będziesz posiadał w broni.
Prócz tego warto podbijać na początku na +1 Quick Stepa, Boost Evasion, Light Armor Mastery na evasion ponieważ każdy z tych skilli dodaje nam już na +1 cały punkt do statystyk, następny cały punkt będzie dopiero przy enchancie na +10
UE na time, każdy jeden enchant dodaje nam 1 sekundę dłużej trwania UE. No i to chyba by było wszystko ze skilli na początek.
Ad 3. Nie pod warunkiem, że będziesz wkładał do broni eartha. Zakładając, że będziesz miał chociaż te 150 eartha w koziku wszystkie blowy + bs będziesz musiał enchantować właśnie na ten element by prócz zwykłego hita ze skilla liczył się jeszcze element z broni.
Ad 4.
Nie wiem, czy dobrze rozumiem....
W momencie kiedy wbijesz skill na +1 dalszy enchant (póki nie wyzerujesz) robisz bez GC, jeśli spalisz skilla musisz mieć 2 książkę.
Jeśli w przyszłości będziesz miał np skill +20 earth i będziesz chciał go wymienić na inny element lub duel użyjesz
Giant's Codex - Discipline który pozwala zmienić specyfikę danego skilla na inną przy bodajże jakiejś drobnej utracie poziomu enchantu.
Prócz tego występują jeszcze
Giant's Codex - Mastery tzw. bless enchant których używa się przy małej szansie na enchant. W momencie kiedy skill "nie wejdzie" o oczko wyżej jego wcześniejszy enchant pozostaje bez zmian zamiast się zerować.
Jest jeszcze
Giant's Codex - Oblivion, który "pali" skille zwracając przy tym chyba jakiś % użytego SP na wcześniejszy enchant.
Z tymi książkami mogłem namotać więc proszę o ewentualne poprawki.
Pozdrawiam.
/Tirius: plus.