1.cp spam>dmg tanka
2.full buff tank z lukiem ma mniejszy p attack niz unbuffed pr/he
3.tank z lukiem ma hmm 500 range? nukerzy maja 900 nawet nie oddasz 1 stzralu w czasie walki z magiem, a jak mowa o end game magu to padniesz po 3 nukach/zobaczysz 5 cyfrowa liczbe w dmg logu lol
lucznik 78 ma 1000 range
to tyle jesli mowa o smallscale pvp 1vs1 etc
4.mass pvp etc. biegamy sobie strzelamy z luku i powodujemy u przeciwnika salwy smiechu, uzywamy hate i myslimy wow omg on mnie bije!!!1(przez 1 sec po czyzm zmienia cel) a najczesciej stomi na trance/ds a gdy sie budzimy to 2038374 def m def 45% crit dmg reduction nic nam nie daje bo reszta naszego party jest martwa;>
5.My gadamy o mass pvp Kilka razy mi sie zdarzylo byc w pt archerow i z covem + dance krytyki wpadaja do 2k w robe.Zreszta bez boss jewlery i na buffach PP tez sie da walic z luku.
wiedza z c4? bo po 2k z luku w robe na full buff+epic to bija lucznicy a nie loltanki
ps
posty ryltara mozna ignorowac, w koncu to gosc ktory na offie wbil 40 lvl i zrobil /quit a cala swoje wiedze o l2(teoria) czerpie z tego co przeczyta na l2guru i pogra na jakis high rate privach(l2reloaded) lol
troche chatoyczny post .I.
1)cp spam>dmg archera i jakos nikt sie do tego nie przypierdoli tak jak do loldmg "tanka".
2)no coz, pasywki robia swoje, nie wiem jaki geniusz pracuje w nc sofcie zeby dac ~+50% p atk ze skilli pasywnych (kiedy inny postacie maja +10% do +30%) akurat lukom. Akurat tak sie sklada, ze pasyki nie licza sie w przypadku buffowania (dodawane sa do finalnego p atku), wiec im bardziej buffuje sie obie postacie, tym roznica coraz bardziej maleje.
3)600. W przypadku nukerow nie jestem w stanie sie przyczepic bo mniejszy range/p atk przeszkadza a lepszy def gowno pomaga.
4)Tank osiaga ~70% p atku lucznika. HE bije krytykiem po 2500, tank po 1750. Do tego dochodzi hex w przypadku SK (range, PR musialby podejsc ze swojego uber 1000 range). Czy to jest loldmg? Wg ciebie tak, wg mnie nie. Poza tym tank zawsze ma mozliwosc bicia h2h co dodatkowo zwieksza jego mozliwosci ofensywne i defensywne.
5)Zalezy od chronicle. w c4/5 2k dmg jest norma bez valora i bez boss jewelli.
6)Dodatkowo doliczylbym mozliwosci tanka jesli chodzi o supportowanie klanu (latwiejszy do zdobycia cancel stick, debuffowanie, przydatnosc na oly, jakakolwiek mozliwosc ratowania dupy kilku osobom kiedy leci destro na pre frenzy itd), wg mnie tank nie jest taki usless jak tu niektorzy pisza. tank clan wywoluje u mnie salwe smiechu, ale jak na 10 archerow przypada 1 ogarniety tank to wszystko powinno grac i obecnosc tej jednej klasy moze bardzo pomoc.
P.S. Ja akurat bazuje na tym co sam nauczylem sie grajac prawie endgame SK na normalnym serwerze w normalnym klanie nastawionym na pvp.