Witaj
Gość

Wątek: Overlord [OL]  (Przeczytany 266131 razy)

Odp: Overlord
« Odpowiedź #575 dnia: Wrzesień 24, 2007, 08:00:46 pm »
Cytuj
Flames of Invicibility - ... jestes niesmiertelny poprostu :]
tylko jakie wymagania trzeba spelnic zeby tego uzyc ... imo to jest nie do uzycia podczas mass pvp ...


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #576 dnia: Wrzesień 24, 2007, 08:33:12 pm »
Cytuj
Dominator----- Witam panów (rzuca silence)
Magowie --- NIeeeee......

A magiowie: Ha, ale my mamy super, uber bonus dodany w throne 2, który zwiększa nam m.def o 500%, resist na debuffy o 300% i szansa 200% że debuffa odbijemy na twoje pt.

O i tyle. ^^
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • ******
  • Wiadomości: 1253

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: Overlord
« Odpowiedź #577 dnia: Wrzesień 25, 2007, 08:11:50 am »
Fatk duuuzo przesadzonych skilli dochodzi w IL :] Rozwala mnie teleportacja czlonka party :D Niedlugo to bedzie mozna przez wymiary przechodzic :P
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Overlord
« Odpowiedź #578 dnia: Wrzesień 25, 2007, 04:38:43 pm »
teleportacja to chyba swego rodzaju podroz w wymiarach;]


  • ******
  • Wiadomości: 1253

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: Overlord
« Odpowiedź #579 dnia: Wrzesień 26, 2007, 06:04:31 pm »
No swego rodzaju :P Az boje sie pomyslec co bedzie w L3  :o
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #580 dnia: Wrzesień 26, 2007, 08:01:17 pm »
Normalna gra?

L2 zagalopowało w złą stronę, co bardzo dobrze widać na podstawie Olka, a jak widać producenci są albo tak bezdennie głupi, że tego nie zauważyli, albo nie opłaca według nich się tego naprawiać (no jakby się nad tym zastanawiać, to by musieli z 3 kroniki na to poświęcić olewając nowości).


  • Wiadomości: 158

  • Pochwał: 3

Odp: Overlord
« Odpowiedź #581 dnia: Wrzesień 26, 2007, 11:46:02 pm »
A tak konkretnie ?
TEON

Lokken - Dominator/Eva Saint/Tyrant (on sale)


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Overlord
« Odpowiedź #582 dnia: Wrzesień 27, 2007, 01:52:01 am »
A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.


Odp: Overlord
« Odpowiedź #583 dnia: Wrzesień 27, 2007, 04:16:14 pm »
nie znasz dnia ani godziny kiedy OL/WC wrzuci ci ten swoj posrany sleep >.<


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Overlord
« Odpowiedź #584 dnia: Wrzesień 27, 2007, 04:43:57 pm »
Tylko nie posrany !! :D Sam gram WC i bardzo szanuję mojego sleepa :D Na mass to OL raczej nie rzuca sleepa, WC tak.


Odp: Overlord
« Odpowiedź #585 dnia: Wrzesień 27, 2007, 07:24:14 pm »
Cytuj
Tylko nie posrany !!Sam gram WC i bardzo szanuję mojego sleepa
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia nieprawdaz? :)


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #586 dnia: Wrzesień 27, 2007, 07:35:44 pm »
A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Overlord
« Odpowiedź #587 dnia: Wrzesień 27, 2007, 08:52:15 pm »
Cytuj
Tylko nie posrany !!Sam gram WC i bardzo szanuję mojego sleepa
punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia nieprawdaz? :)
Prawdaż prawdaż :D ( zależy jak leży :P )

A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.
Przecież ja nie mówie, że tak nie jest. TruTherion pisał, że L2 schodzi na złą drogę co widać na przykładzie OL, a ja go poparłem, bo nie wmówisz mi, że zmniejszenie reuse cp potów i ich wagi wpłynęło na wzrost znaczenia OL, wręcz przeciwnie.

Innymi słowy:
Walka powiedzmy 2 party vs 2 party:
C4: 2-3 OL leczy swoich i jest git.
C5/IL: 1-2 OL leczy swoich, ktorzy dodatkowo spamują cp poty jak wariaci i jest git = 1 OL przechodzi na emeryturę bo wyparły go poty.
( oczywiście mam tutaj na myśli, że w c4 ci 3 OL robią taka samą robotę jak w c5/IL 2 OL + spam cp potów ).


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #588 dnia: Wrzesień 27, 2007, 09:07:44 pm »
A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.

Ol robi robotę tylko jak walki są 30 vs 30 co najmniej... Bo inaczej ludzie i tak za szybko padają, aby te CP miało znaczenie (cast speed za mały).


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #589 dnia: Wrzesień 27, 2007, 11:31:03 pm »
A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.

Ol robi robotę tylko jak walki są 30 vs 30 co najmniej... Bo inaczej ludzie i tak za szybko padają, aby te CP miało znaczenie (cast speed za mały).

nie wypowiadaj sie na temay o ktorchy malo wiesz, lol maly cast speed. Ja mam w aprty OL caly szas, b przydatny w kazdym pvp.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Overlord
« Odpowiedź #590 dnia: Wrzesień 27, 2007, 11:51:55 pm »
Jak to jest taka kiepska i do dupy klasa to po co nia gracie?


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Overlord
« Odpowiedź #591 dnia: Wrzesień 28, 2007, 10:14:36 am »
jak sie lem w heavy biega to cast speeed jest maly :p

a tak btw to w walkach 3 vs 3 nie raz nie dwa ladowanie cp uratowalo juz niejednoj osobie dupe


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #592 dnia: Wrzesień 28, 2007, 10:20:59 am »
W 2vs. 2 też :P
Moi koledzy zawsze chcą żebym na pvp zmieniał subę na OLa... ale ja nie chcę, bo za dużo trzeba robić. xD Czyli chyba się przydaję trochę. ^^
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #593 dnia: Wrzesień 29, 2007, 11:54:01 am »
Jak to jest taka kiepska i do dupy klasa to po co nia gracie?

Nie jest do dupy ale jest coraz słabsza. Ryltar ty ciągle narzekasz, że w SKL to i to jest do dupy,, to powinien mieć i jeszcze to wzmocnić a nadal nim grasz....

jak sie lem w heavy biega to cast speeed jest maly :p

a tak btw to w walkach 3 vs 3 nie raz nie dwa ladowanie cp uratowalo juz niejednoj osobie dupe

Biegam w robe i zanim Honor się zregeneruje to chłopak już leży... Te 650 CP przy wiekszych walkach mało da, oczywiście jeśli chłopcy są zorganizowani i leją jedną osobę. Jak są już naprawdę duże walki i atakowanych jest kilka osób to honor ma sens, bo uleczy tych kilka postać...

A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.

Ol robi robotę tylko jak walki są 30 vs 30 co najmniej... Bo inaczej ludzie i tak za szybko padają, aby te CP miało znaczenie (cast speed za mały).

nie wypowiadaj sie na temay o ktorchy malo wiesz, lol maly cast speed. Ja mam w aprty OL caly szas, b przydatny w kazdym pvp.

Oj znam się na tym i to dobrze... Jeśli mówisz, ze Ol ma dużego casta to nie wiem co możesz zrobić.
Grając Olkiem nosimy albo MJ robe, żeby na stunie za często nie stać, albo DC robe żeby szybko castować, albo Arcana Robe, aby debuffy wchodziły...

Co do moich statystyk 30vs 30, to może przesadzone, ale w takich 10 vs 10 to jeszcze skille Olka na CP to za mało... W takiej walce atakuje się góra 2 osoby na raz, to od czasu rozpoczęcia walki do zgonu Olek odpali 2 skille na CP. W tym czasie jeśli taka osoba zauważy, że na niej się skupia ogień to puszcza attack, skill ewentualnie i spamuje cp potki, albo do tanka ucieka robiąc to samo... W sumie CP Olka to 1/4 odnowionego CP... Trochę mało.... Te obserwacje akurat mam z siega z przed jakiegoś miesiąca.


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #594 dnia: Wrzesień 29, 2007, 02:58:31 pm »
Jak to jest taka kiepska i do dupy klasa to po co nia gracie?

Nie jest do dupy ale jest coraz słabsza. Ryltar ty ciągle narzekasz, że w SKL to i to jest do dupy,, to powinien mieć i jeszcze to wzmocnić a nadal nim grasz....

jak sie lem w heavy biega to cast speeed jest maly :p

a tak btw to w walkach 3 vs 3 nie raz nie dwa ladowanie cp uratowalo juz niejednoj osobie dupe

Biegam w robe i zanim Honor się zregeneruje to chłopak już leży... Te 650 CP przy wiekszych walkach mało da, oczywiście jeśli chłopcy są zorganizowani i leją jedną osobę. Jak są już naprawdę duże walki i atakowanych jest kilka osób to honor ma sens, bo uleczy tych kilka postać...

A tak konkretnie to OL miał być zdaje się debufferem/cp healerem, a w praktyce jego debuffy nie wchodzą a do cp ludzie używają potów z przesadzonym reuse i nostromo, więc rola OLa zeszła na drugi plan, ponieważ spadła jego efektywność i przydatność na polu walki.

mylisz sie, OL na mass pvp jest niezbedny, buffy, leczenie cp jest niezbedne. Majac w ally 3-4ol mozna miec cnialge leczenie CP, potki sa dobre na mala skale pvp.

Ol robi robotę tylko jak walki są 30 vs 30 co najmniej... Bo inaczej ludzie i tak za szybko padają, aby te CP miało znaczenie (cast speed za mały).

nie wypowiadaj sie na temay o ktorchy malo wiesz, lol maly cast speed. Ja mam w aprty OL caly szas, b przydatny w kazdym pvp.

Oj znam się na tym i to dobrze... Jeśli mówisz, ze Ol ma dużego casta to nie wiem co możesz zrobić.
Grając Olkiem nosimy albo MJ robe, żeby na stunie za często nie stać, albo DC robe żeby szybko castować, albo Arcana Robe, aby debuffy wchodziły...

Co do moich statystyk 30vs 30, to może przesadzone, ale w takich 10 vs 10 to jeszcze skille Olka na CP to za mało... W takiej walce atakuje się góra 2 osoby na raz, to od czasu rozpoczęcia walki do zgonu Olek odpali 2 skille na CP. W tym czasie jeśli taka osoba zauważy, że na niej się skupia ogień to puszcza attack, skill ewentualnie i spamuje cp potki, albo do tanka ucieka robiąc to samo... W sumie CP Olka to 1/4 odnowionego CP... Trochę mało.... Te obserwacje akurat mam z siega z przed jakiegoś miesiąca.

widac od razu ze grasz na piracie. Na offie OL zawsze biega z full suport party z sws/bd/ee tak ze ma max mozliwy cast. Co do leczenia cp to 4 OL zapewnia const leczenie CP i jest w stanie utrzymac cale Ally przy zyciu przez pare minut, te 700cp leczenia z jednego ol jest b duzym bostem do przezycia. W mass pvp czy to na mala sakle 1vs 1 party czy na b duza skale biega sie zawsze z cov+valor+ g shild co daje dmg od archera na poziomie 2k w robe user, od maga na poziomie 1k, OL leczy 700cp co daje wystarczajacy czas dla healera zeby utrzymac przy zyciu wszystkich
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #595 dnia: Wrzesień 29, 2007, 04:19:17 pm »
I tak tym castem wymięka, bo na jego 2 leczenia przypadnie 7 ciosów przeciwnika co najmniej...
Ol może tylko podtrzymać dłużej przy życiu, ale z castem się nie wyrobi...

No tak 4 Olków na strone przy walczących 50 ludziach (suma ally vs enemy) to ich utrzymają przy życiu, ale nie przez parę minut, bo po każdej salwie ginie od 1 do 3 osób co najmniej, ale to zależy od tego jak tankom idzie....

Ol pokazują swoją siłę, tylko podczas naprawdę dużych bitew, kiedy obrażenia są porozrzucane na kilka osób, które na dodatek muszą być stosunkowo blisko Olka (900 range), albo jeśli są to małe walki tak góra 5 vs 5 i w przeciwnej drużynie nie ma WC, albo od IL drugiego Olka (nieźle, nieźle dawać debufferowi buff, który powoduje, że debuffy nie wchodzą).



PS. Ja gram na piracie, a ty grasz na offie, gdzie jest niewiele więcej ludzi, niż na moim piracie.... BOT rulez co nie? Poza tym ja jakoś nie widzę różnicy w party jeśli chodzi o pirata, a offa (odpowiedz na potencjalne zarzuty, na to, że przez to, ze gram na piracie nie mam dostatecznego supportu)....

PS 2. Montezuma jak już ci tak bardzo zależy aby odpisać to nie pisz wszystkiego w jednym ciągu znaków bo to mało czytelne jest.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2007, 04:41:13 pm wysłana przez TruTherion »


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #596 dnia: Wrzesień 29, 2007, 06:23:53 pm »
I tak tym castem wymięka, bo na jego 2 leczenia przypadnie 7 ciosów przeciwnika co najmniej...
Ol może tylko podtrzymać dłużej przy życiu, ale z castem się nie wyrobi...

ol moze miec w granicach 1k cast + song na reuse skilli daje mu nieza szybkosc castowania


No tak 4 Olków na strone przy walczących 50 ludziach (suma ally vs enemy) to ich utrzymają przy życiu, ale nie przez parę minut, bo po każdej salwie ginie od 1 do 3 osób co najmniej, ale to zależy od tego jak tankom idzie....

lol 50 osob w ally, u mnie na serwerze na sige jest ponad 700osob, w moim ally ok 200osob online, teraz ci 4OL dali mozlowsc przezycia przy pierwszym ataku dodatkowych pare minut, dochodz ciagly rez, OL daje b duzo, wtf o co chodzi z tym tankiem to nie wiem, zwykle pvp o epic RB jest ponad 100osob online z ally


PS. Ja gram na piracie, a ty grasz na offie, gdzie jest niewiele więcej ludzi, niż na moim piracie.... BOT rulez co nie? Poza tym ja jakoś nie widzę różnicy w party jeśli chodzi o pirata, a offa (odpowiedz na potencjalne zarzuty, na to, że przez to, ze gram na piracie nie mam dostatecznego supportu)....

lol, osoba ktora nigdy nie grala na offie znie zdaje sobe sprawe jak wielka dzieli przepasc off od piratow, ty jestes tego doskonalym przykladem

Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #597 dnia: Wrzesień 30, 2007, 12:02:26 pm »
Oj wiem jaka jest różnica...
Nie wiem czy zauważyłeś już sprzeczność w tym co ciągle piszesz.... Mówiłem, że Ol jest bardziej przydatny jak jest bardzo dużo osób walczących, bo wtedy obrażenia przechodzą na kilka osób i on sam leczy ich wszystkich, albo prawie ich wszystkich, zależy jak daleko stoją...
Podałem liczbę 50, a dokładniej 25 jako granice, kiedy heal Olka już naprawdę dużo daje... A ty się kłócisz, że jest inaczej, że Olek i tak daje olbrzymia przewagę... I po chwili dajesz za przykład siege z 200 ludzmi co najmniej po jednej stronie.... Czyli można liczyć, że przy sprzyjających warunkach w jednym miejscu walczy po 50 osób po kazdej stronie... I jakbyś chociaż trochę pomyślał, to bys zauważył, że ja przyznawałem, ze w tedy Olek ma znaczenie... Toi już nawet w tej odpowiedzi napisałem....

A co do tanka? Proste, on zmienia target przeciwnikowi, wiec jego atak jest bardziej chaotyczny i podzielony czy to na salwy, czy to na ludzi, więc Olek ma czas używać Heala...


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #598 dnia: Wrzesień 30, 2007, 01:09:52 pm »
Oj wiem jaka jest różnica...
Nie wiem czy zauważyłeś już sprzeczność w tym co ciągle piszesz.... Mówiłem, że Ol jest bardziej przydatny jak jest bardzo dużo osób walczących, bo wtedy obrażenia przechodzą na kilka osób i on sam leczy ich wszystkich, albo prawie ich wszystkich, zależy jak daleko stoją...
Podałem liczbę 50, a dokładniej 25 jako granice, kiedy heal Olka już naprawdę dużo daje... A ty się kłócisz, że jest inaczej, że Olek i tak daje olbrzymia przewagę... I po chwili dajesz za przykład siege z 200 ludzmi co najmniej po jednej stronie.... Czyli można liczyć, że przy sprzyjających warunkach w jednym miejscu walczy po 50 osób po kazdej stronie... I jakbyś chociaż trochę pomyślał, to bys zauważył, że ja przyznawałem, ze w tedy Olek ma znaczenie... Toi już nawet w tej odpowiedzi napisałem....

Mylisz sie, OL jest rownie przydatny w malej skali lvl szczegulnie dla magow, tak w mass pvp jest jeszcze bardziej wazniejszy i odczuwalen jego istnienie ale w malej skali lvl OL daje buffy, leczy cp i nie mozna zapomiac o buffe na CP, ally cov i ally UD. Party OL +sws+bd+ee+bp+4nukerow jest jedna z najepszych kombinacji dla magow party w pve jak i pvp.

A co do tanka? Proste, on zmienia target przeciwnikowi, wiec jego atak jest bardziej chaotyczny i podzielony czy to na salwy, czy to na ludzi, więc Olek ma czas używać Heala...

TEORIA, absolutnie nie poparte praktyka w mass pvp
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #599 dnia: Wrzesień 30, 2007, 10:33:30 pm »
A co do tanka? Proste, on zmienia target przeciwnikowi, wiec jego atak jest bardziej chaotyczny i podzielony czy to na salwy, czy to na ludzi, więc Olek ma czas używać Heala...

TEORIA, absolutnie nie poparte praktyka w mass pvp

Niby czemu teoria? Agrresion na +1 i hate na +1 powoduje, że przeciwnik automatycznie atakuje tanka (nie jestem pewien, ale magowie chyba zaczynają używać łapki), dodatkowo to przerywa używanie czaru/skilla.
Jeśli ludzie są już naprawdę dobrze zgrani, to są wstanie atakować w miarę w razem.

Teraz zmiana targetu powoduje:
- przeciwnik musi to zauważyć co w chaosie bitwy czasami jest kłopotliwe
- komenda /assist może nie pomóc jeśli lider jeszcze nie zmienił targetu
- to powoduje chaos w ataku, albo atakowanie tanka, którego resisty są potężne i może nie mieć jakiś tam debuffów na sobie, albo po prostu jest odpowiednio zbuffowany
- lider może mieć problem z zaatakowaniem początkowego celu, z racji tego, że postacie się przemieszczają itp

Wszystko oczywiście zależy od zgrania i doświadczenia ludzi i działa w 2 strony. Teraz to wszystko dość konkretnie zmniejsza skuteczność ataku, więc Olek ma więcej czasu i to, że jego leczenie jest obszarowe daje mu przewagę. Co ważniejsze atakowany cel się zmienia raz na jakiś czas i czasami przechodzi na tanka, więc można spamować CP potki, co w ostatecznym rozrachunku trochę degraduje Olka.

Tylko takie zachowanie jest widoczne jak już trochę ludzi w konflikcie występuje...


A teraz co do samego Olka...
Nie jest to postać słaba i całkowicie bezużyteczna, ale robi się coraz bardziej bezsensowna z punku widzenia klimatu. "Wzmocnienie" CP potków bardzo skutecznie osłabiła jego atut, którym było leczenie CP.

Co do buffów, to dawanie mu buffa WC jest porażką. Dodanie mu buffa, która daje ochronę przeciw debuffom to jeszcze większa porażka....


Tak przeglądając skille Olka jeszcze w c4, to można dojść do wniosku, że Ol jest:
1. Debufferem
2. Bufferem
3. CP healerem

W c4 wygladało to jednak tak:
1. CP healer
2. Buffer
3. Debuffer

A w c5:
1. Buffer
2. CP healer
3. --------
4. --------
5. Debuffer....


teraz co do twojego party. No cóż nawet biorąc drugie takie samo party, to na 1 leczenie Olka przypada z 3k obrażeń na maga. I teraz po jego 2 leczeniach Olek ma chwile przerwy i w sumie na jego 2 skille + ich odnowa to magowie zaatakują 3x czyli za 9k DMG.
I jaka tu rola Olka? Dzięki niemu mag przeżyje jeden taki cykl, bo te jego leczenie mu dupę uratuje... No ale jak taki mag przestanie atakować, albo będzie to robił chaotycznie i skupi się spamowaniu CP potków (no i wtedy uderzy 1,5 raza zamiast 3 razów) to jest w stanie wyleczyć z 3k CP... Jak go będą leczyć, to trochę przetrzyma... No ja zamiast Olka wolałbym tanka, który pościąga target z maga....