Witaj
Gość

Wątek: Overlord [OL]  (Przeczytany 266144 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #600 dnia: Wrzesień 30, 2007, 11:04:37 pm »
Niby czemu teoria? Agrresion na +1 i hate na +1 powoduje, że przeciwnik automatycznie atakuje tanka (nie jestem pewien, ale magowie chyba zaczynają używać łapki), dodatkowo to przerywa używanie czaru/skilla.
Jeśli ludzie są już naprawdę dobrze zgrani, to są wstanie atakować w miarę w razem.

ponownie teoria, hate/aura nie powoduje przerwanie czaru/skilla, ma maly zasieg i jest bardzo latow przerwac dzialanie hate/agresion na sobie, land ratio tez nie jest za wysoki

Teraz zmiana targetu powoduje:
- przeciwnik musi to zauważyć co w chaosie bitwy czasami jest kłopotliwe
- komenda /assist może nie pomóc jeśli lider jeszcze nie zmienił targetu
- to powoduje chaos w ataku, albo atakowanie tanka, którego resisty są potężne i może nie mieć jakiś tam debuffów na sobie, albo po prostu jest odpowiednio zbuffowany
- lider może mieć problem z zaatakowaniem początkowego celu, z racji tego, że postacie się przemieszczają it

ponownie teoria, na mass pvp w kazdym party jest wyznaczon osob do targetowania, a wazne cele jak OL/BP sa targetowane z macro. Przezywalnosc tanka nie jest znaczaco wieksza od innych postaci, chyba ze uzyje UD, tank jako taki nie jest trudny do zabicia

Wszystko oczywiście zależy od zgrania i doświadczenia ludzi i działa w 2 strony. Teraz to wszystko dość konkretnie zmniejsza skuteczność ataku, więc Olek ma więcej czasu i to, że jego leczenie jest obszarowe daje mu przewagę. Co ważniejsze atakowany cel się zmienia raz na jakiś czas i czasami przechodzi na tanka, więc można spamować CP potki, co w ostatecznym rozrachunku trochę degraduje Olka.

teria, w praktyce tank ma niewielke znaczenie w mass pvp

A teraz co do samego Olka...
Nie jest to postać słaba i całkowicie bezużyteczna, ale robi się coraz bardziej bezsensowna z punku widzenia klimatu. "Wzmocnienie" CP potków bardzo skutecznie osłabiła jego atut, którym było leczenie CP.

Co do buffów, to dawanie mu buffa WC jest porażką. Dodanie mu buffa, która daje ochronę przeciw debuffom to jeszcze większa porażka....

jedna wielka bzdura. W mass pvp moza wziac max ok 100cp potek ze wzgledu na ograniczenie wagi, te 100cp potek wystarczy na 5-20 pierwszych minut sige, dalej Jedynie OL leczy CP. Danie OL ally UD i ally COV dale ogromny bost ally ktory posiada takiego OL i jest naturalna konsekwencja roli jak ma pelnic OL w grze. Zreszta miec OL 79 czy OL 80 nie jest latwa sprawa, przykladowo na teonie jest w tej chwili tylko 2 OL 80 i 2 OL 79

Tak przeglądając skille Olka jeszcze w c4, to można dojść do wniosku, że Ol jest:
1. Debufferem
2. Bufferem
3. CP healerem


W c4 wygladało to jednak tak:
1. CP healer
2. Buffer
3. Debuffer

A w c5:
1. Buffer
2. CP healer
3. --------
4. --------
5. Debuffer....

Jedynie w c1 moze c2 OL byl debuferem, od C# OL to healer CP i bufer i jakos nie widac zeby nasi OL byli z tego niezadowoleni

teraz co do twojego party. No cóż nawet biorąc drugie takie samo party, to na 1 leczenie Olka przypada z 3k obrażeń na maga. I teraz po jego 2 leczeniach Olek ma chwile przerwy i w sumie na jego 2 skille + ich odnowa to magowie zaatakują 3x czyli za 9k DMG.
I jaka tu rola Olka? Dzięki niemu mag przeżyje jeden taki cykl, bo te jego leczenie mu dupę uratuje... No ale jak taki mag przestanie atakować, albo będzie to robił chaotycznie i skupi się spamowaniu CP potków (no i wtedy uderzy 1,5 raza zamiast 3 razów) to jest w stanie wyleczyć z 3k CP... Jak go będą leczyć, to trochę przetrzyma... No ja zamiast Olka wolałbym tanka, który pościąga target z maga....

bzdurna teoria osoby ktora ma nikle pojecie o hig end game pvp w l2

Jak ja mam z toba dyskutowac jezeli nie masz praktyki z pvp na high end game a twoje teksty sa jedynie teoria na podstawe tego co przeczytales.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Overlord
« Odpowiedź #601 dnia: Wrzesień 30, 2007, 11:14:29 pm »
Cytuj
Nie jest do dupy ale jest coraz słabsza. Ryltar ty ciągle narzekasz, że w SKL to i to jest do dupy,, to powinien mieć i jeszcze to wzmocnić a nadal nim grasz....

Podaj mi 3 przyklady gdzie powiedzialem ze sk jest do dupy.

Cytuj
ponownie teoria, hate/aura nie powoduje przerwanie czaru/skilla, ma maly zasieg

Uwazasz ze 800 to jest maly zasieg?


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #602 dnia: Październik 01, 2007, 03:41:22 pm »
Montezuma z łaski swojej pisz tak, aby twojej wypowiedzi nie trzeba było szukać...

Hmm mógłbyś powiedzieć jak jest, skoro to tylko teoria? Jakoś uparcie gadasz, ze teorią jest to i to, a nic innego napisać nie możesz.... Czyżby słowo TEORIA to był twój cały zakres argumentów?

Sprawa tego, że tank nie wiele więcej przeżyje, od kogoś innego to jest teoria... Dzięki dodawaniu CON'a ma więcej życia od wielu klas. Inne statystyki też ma wyższe... Do tego bloki tarczą... Nie mówiąc, że taki tank dostaje inny zestaw buffów....

Co do ilości CP potków, to niby nie zauważyłeś, że taki krasnal jest w stanie przenieść tego co najmniej 1k? Nie mówiąc, ze podczas siege zawsze można szybko skoczyć do miasta po zapasy... Podczas każdego siegu jest czas na przegrupowanie...

Olkowi zabraknie szybko many, jak będzie spamował CP... Rechargerzy odnawiać non stop many mu nie mogą.

I teraz mi powiedz jak chcesz zrobić macra na te wszystkie ważne osoby podczas bitwy? Nie wiem, może u ciebie jest inaczej, ale u mnie robi się macro na jedną osobę z party naszego, która wybiera target...
Nawet jak jest sposób na ztargetowanie jednej osoby zawsze i wszędzie, to tank używający hate auty będzie nam trochę przeszkadzał....


Ja jakoś narzekam, że połowa skilli Olka jest bezużyteczna... I nie tylko.... Acha w małych walkach Ol to debuffer (dla wintera, suspension i despair ale debuffer).


To co tutaj jest to nie dyskusja.... Tylko moje pomysły, doświadczenie przemyślenia i twoje bezsensowne zaprzeczanie....


PS. Ryltar nie mówiłem, że SK jest do dupy, tylko niektóre jego ustawienia są do dupy...
1. SK nie ma selfa na m. def (w innym topicu mówiłeś, że i tak każdy na buffach lata, wiec jest ok).
2. Na UD i Vengenence nie może się ruszać (aluzja i do innych tanków).
3. Ma bardzo małą ilość HP.
4. Ma debuffy, których się i tak nie używa (większość taktyk podczas walki na nich się opiera...), a dokładniej że masz za małą różnorodność ich.
5. Jeśli ustawimy statystyki na jakieś już tam mamy śmiesznie mały atak.

To są zarzuty które pamiętam.


Odp: Overlord
« Odpowiedź #603 dnia: Październik 01, 2007, 04:27:47 pm »
Cytuj
5. Jeśli ustawimy statystyki na jakieś już tam mamy śmiesznie mały atak.
jezeli zrobisz build na CON to bierzesz som+mp i masz duzy M.atak ^^

Cytuj
4. Ma debuffy, których się i tak nie używa (większość taktyk podczas walki na nich się opiera...), a dokładniej że masz za małą różnorodność ich.
ee mala roznorodnosc? bleed/poison/obnizenie p.def, p.atk/stun/detarget/root/agression(w pewnym sensie to tez debuff)/paraliz


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #604 dnia: Październik 01, 2007, 04:51:58 pm »
Cytuj
ponownie teoria, hate/aura nie powoduje przerwanie czaru/skilla, ma maly zasieg

Uwazasz ze 800 to jest maly zasieg?

korekta agresion ma range 600, co jest malym zasiegem w porownaniu do magow czy tym bardziej archerow, 78archer ma 1k range

.
Hmm mógłbyś powiedzieć jak jest, skoro to tylko teoria? Jakoś uparcie gadasz, ze teorią jest to i to, a nic innego napisać nie możesz.... Czyżby słowo TEORIA to był twój cały zakres argumentów?

Jak moza traktowac wypowiedzi osoby ktora NIGDY nie gral w l2c5 czy l2 interlude?

.
Sprawa tego, że tank nie wiele więcej przeżyje, od kogoś innego to jest teoria... Dzięki dodawaniu CON'a ma więcej życia od wielu klas. Inne statystyki też ma wyższe... Do tego bloki tarczą... Nie mówiąc, że taki tank dostaje inny zestaw buffów....

Ponownie teoria, na offe zaden hig lvl tank nie uzywa +con tatuazy bo to sie nie oplaca, land ratio agresion jest male a tak znerfowanym p att zaden tank nikogo nie zabije. Na mass pvp jezeli taki tank zostanie stargetowny przez archerow z cov czy magow z pow i siren to postoi zywy tylko chwile, a jak uzyje UD to wadomo nic nie zrobi, dodatkow na mala skale pvp tank jest najczesciej usypiany i spi cala walke, w przeciwienstwie do agresion land ratio trance jest b wysokie

.
Co do ilości CP potków, to niby nie zauważyłeś, że taki krasnal jest w stanie przenieść tego co najmniej 1k? Nie mówiąc, ze podczas siege zawsze można szybko skoczyć do miasta po zapasy... Podczas każdego siegu jest czas na przegrupowanie...


teoria, na sige moze jest max 2 krasnali, reszta gra na subach. W czasie sige  przynajmniej na teonie nikt nie ma czasu na wpadanie do ch, walka toczy sie o wszystke zamki i czesto skacze sie w ciagu tych 2 godzin pomiedzy zamki pare razy majac tylko 3-5min na przegrupowanie. Przykladowo jestem na sige fild aden i jest komenda "clan X,Y move giran E gate 3min"

.
Olkowi zabraknie szybko many, jak będzie spamował CP... Rechargerzy odnawiać non stop many mu nie
mogą.

Ponownie teoria, OL majac clarity +songi sws na reuse/koszt i mp reg + dodatkowo enchant skilla na koszt daje mozliwosc spamowania OL przes dosc dlugi czas leczenia CP

I teraz mi powiedz jak chcesz zrobić macra na te wszystkie ważne osoby podczas bitwy? Nie wiem, może u ciebie jest inaczej, ale u mnie robi się macro na jedną osobę z party naszego, która wybiera target...
Nawet jak jest sposób na ztargetowanie jednej osoby zawsze i wszędzie, to tank używający hate auty będzie nam trochę przeszkadzał....

a ile ty masz BP/OL na sige mas pvp? 100? Kazdy targeter w party wie kto jest OL kto BP i ktorzy sa najgrozniejsi i trzeba ich jak najszybciej zabic

Ja jakoś narzekam, że połowa skilli Olka jest bezużyteczna... I nie tylko.... Acha w małych walkach Ol to debuffer (dla wintera, suspension i despair ale debuffer).

tak w dobe tych wszystkich buffow, sprzetu dajacego m def wiekszosc Debuffow OL jest zmarnowanym Sp ale posiadanie OL w klanie/ally czy tym bardziej paru OL jest jeszcze bardziej wazniejsze niz kiedys, oni sa jedym z kluczowych elementow wygrywania mass pvp czy sige

To co tutaj jest to nie dyskusja.... Tylko moje pomysły, doświadczenie przemyślenia i twoje bezsensowne zaprzeczanie....

tak to jest teoretyzowanie osoby ktora nigdy nie gral w l2 c5 czy l2interlude i chyba nigdy nie miala postaci high lvl w end game klanie. To co ja pisze to wnioski z gry na offe osoby majacej 76+ postac bedacej w end game klanie nastawionym na pvp i walke o dominacje na serwerze.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2007, 04:58:16 pm wysłana przez montezuma »
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #605 dnia: Październik 01, 2007, 05:43:15 pm »
Zupełnie nie przekonujące te wnioski....

To po kolei bez cytatów, bo mi się nie chce wszystkiego korektować....

Najpierw tank...
1. Jakim cudem go uśpisz? Mental shield to podstawa... Acha jeszcze czas rzucania sleepa, wiec nie mamy czasu rzucać go kilkanaście razy.
2. Tank nie zadaje DMG, tylko ma na siebie sprowadzać DMG.
3. Jakim problemem jest podejść pod zasięg hate i agression? Skoro tank nie jest targetowany?
4. Agression i hate na pewno znacznie częściej wejdą, niż sleep na tanka... Hate już zupełnie...
5. Skoro tank pożyje tylko chwile, to ile pożyje łucznik, mag, buffer i inne postacie? W takim wypadku sens odnawiania CP przez Olka nie ma sensu podczas bitwy, bo zanim rzuci czar cel jest martwy...
6. Heh zabijanie tanka przez łucznika...


Co do krasnali, to pod odpowiednim buffem krasnal wyciągnie te 2k CP potków, rozdanie trwa chwile, po chwili wróci do miasta i z powrotem... Dodatkowo te 5min to chyba twój sen... No i w tym momencie można szybko skoczyć po CP potki (trwa to 25 sec, akurat można rozdzielić gdzie kto stoi).
No i ze u was są 2 krasnale to nie znaczy, ze ktoś ma 2 krasnale. I tutaj z łaski swojej nie gadaj nic o teorii, bo to taktyka jest... Na tym jak widać się nie znasz zupełnie.


Co do końca many Olka to moze sie pomyliłem. To zależy jak często będzie czarów używał i tam paru innych spraw, no ale chyba jednak starczy many.

Kolejna sprawa... Ciągle teoria... I teoria prawie nic sensownego....


Co do targetów na bishopów i Olków, to skoro się wszyscy przemieszczają to jednak tak łatwo ich nie jest znaleźć... Trzeba zrobić 10 macr co najmniej i takie tam.... Później jeszcze ustawienie przeciwnika i tym podobne.... Znów się taktyka kłania....


W kwestii debuffów Olka powaliłeś swoje wywody o tanku.


I teraz niespodzianka grałem, na c3, c4, c5, IL z uzyskaniem wysokich poziomów. A ty tylko mówisz teoria, teoria i rozpatrujesz wszystko z jednego punktu widzenia... Brawo sam sobie zaprzeczasz....
Jak tego nie widzisz to znów spójrz na tanka... To najlepszy przykład mówisz, ze nie jest w stanie za długo wytrwać, później sam wspominasz o wszystkich buffach na obronę, tutaj dodajemy własne właściwości tanka i idąc twoją TEORIĄ można wywnioskować, że zanim Olek rzuci CP heal, to ten kto obrywa już jest martwy...


PS. Bula, to o tych debuffach to z tego co pamiętam Ryltar napisał jak rozważaliśmy w jakimś temacie pvp o sensie debuffów u Olka.
Reszta to też nie moje słowa.

PS2. Montezuma skoro jak mówisz nie mam wiedzy praktycznej, to mi z łaski swojej ją objaśnij, tylko w sensowny sposób.... Jakieś liczby itp...

PS3. Jaki land rate ma Agression i Hate aura, bo nie mogę znaleźć.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2007, 05:48:11 pm wysłana przez TruTherion »


  • Wiadomości: 208

  • Pochwał: 2

  • Ślepe oko
Odp: Overlord
« Odpowiedź #606 dnia: Październik 01, 2007, 06:02:20 pm »
TruTherion... Powiedz mi, czy ty kiedykolwiek doświadczyłeś normalnego mass pvp tak z 50vs50?

Jakoś nie chce mi się wierzyć...

No sorry, ale ja już kilka razy widziałem, jak 3-4 OLów utrzymuje przy życiu całe ally, więc to jest praktyka.

Co do punktów:
1. TRANCE a nie sleep. Widziałeś kiedyś jak high lvl ee spamuje trance'm?
2,3,4. Sorry, mylisz się. Hate tanka, nawet jak podejdzie nie jest aż tak ważne, jak ty mówisz. Retarget to chwila.

A ten pomysł z krasnalem...  :D :D :D

Taktyka :D :D :D ciekawe pomysły dajesz...
wannabe
]|[


Odp: Overlord
« Odpowiedź #607 dnia: Październik 01, 2007, 06:04:50 pm »
Cytuj
1. Jakim cudem go uśpisz? Mental shield to podstawa... Acha jeszcze czas rzucania sleepa, wiec nie mamy czasu rzucać go kilkanaście razy.
OE Trance na chance? :D (da sie w ogóle na chance? :D ), zreszta mental shield od IL(czy tam C5) jest nerfniety ...


Cytuj
2. Tank nie zadaje DMG, tylko ma na siebie sprowadzać DMG.
Tank ma zabijac daggerow i archerow ...

Cytuj
3. Jakim problemem jest podejść pod zasięg hate i agression? Skoro tank nie jest targetowany?
jak wybiegnie przed szereg lucznikow/nukow to zostanie stargetowany :D

Cytuj
Co do targetów na bishopów i Olków, to skoro się wszyscy przemieszczają to jednak tak łatwo ich nie jest znaleźć... Trzeba zrobić 10 macr co najmniej i takie tam.... Później jeszcze ustawienie przeciwnika i tym podobne.... Znów się taktyka kłania....
dlatego archerem na 1szym pasku masz wszystkie skille a na obydwu pozostalych macro na target :P (no moze to mala przesada ale wlasnie tak sie robi ... bo nawet na ally 700 osob ilu moze byc na siege BP? jeden na kazde party? )

Cytuj
PS3. Jaki land rate ma Agression i Hate aura, bo nie mogę znaleźć.
nie wiem ale chyba(podkreslam CHYBA) chroni przed agression mental shield



  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #608 dnia: Październik 01, 2007, 07:01:49 pm »
1. Jakim cudem go uśpisz? Mental shield to podstawa... Acha jeszcze czas rzucania sleepa, wiec nie mamy czasu rzucać go kilkanaście razy.
2. Tank nie zadaje DMG, tylko ma na siebie sprowadzać DMG.
3. Jakim problemem jest podejść pod zasięg hate i agression? Skoro tank nie jest targetowany?
4. Agression i hate na pewno znacznie częściej wejdą, niż sleep na tanka... Hate już zupełnie...
5. Skoro tank pożyje tylko chwile, to ile pożyje łucznik, mag, buffer i inne postacie? W takim wypadku sens odnawiania CP przez Olka nie ma sensu podczas bitwy, bo zanim rzuci czar cel jest martwy...
6. Heh zabijanie tanka przez łucznika...

ten fragment dowodzi DOBITNIE ze nigdy nie grales na offie, NIGDY nie grales w l2 c5, l2 interlude i NIGDY nie brales udzial end game pvp. Twoje ostanie pare postow to jedna wielka teoria nie majaca nic wspolnego z realiami gry l2. Nasz dyskusja wyglada mniej wiecej tak jakbym probowal wyjasnic komus z 19wieku co to jest komputer i co potrafi , nie do ogarnieca na twoim poziome l2, zatrzymales sie na epoce kamiena lupanego l2.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Overlord
« Odpowiedź #609 dnia: Październik 01, 2007, 08:26:37 pm »
Cytuj
korekta agresion ma range 600, co jest malym zasiegem w porownaniu do magow czy tym bardziej archerow, 78archer ma 1k range

No co ty.Ja mam napisane ze Agrresion ma zasieg 800.A info na temat zmniejszonego zasiegu nie znalazlem.

Cytuj
PS. Ryltar nie mówiłem, że SK jest do dupy, tylko niektóre jego ustawienia są do dupy...
1. SK nie ma selfa na m. def (w innym topicu mówiłeś, że i tak każdy na buffach lata, wiec jest ok).
2. Na UD i Vengenence nie może się ruszać (aluzja i do innych tanków).
3. Ma bardzo małą ilość HP.
4. Ma debuffy, których się i tak nie używa (większość taktyk podczas walki na nich się opiera...), a dokładniej że masz za małą różnorodność ich.
5. Jeśli ustawimy statystyki na jakieś już tam mamy śmiesznie mały atak.

1,3 to sa wady rasowe(kazdy je ma) ale gdyby mial selfa na m.def to bylby lekki walek.
2-to bylby walek nie uwazasz? A czy ja mowilem ze mi to przeszkadza to juz nie pamietam ale raczej watpie zebym ja mowil cos takiego(chyba ze mi to znajdziesz to sory).
4-nie roznorodnosc tylko chodzilo mi o to ile ich tak naprawde uzywasz.PB to glownie na archerow,hex chyba najczesciej.
5-to jest tank ale DPS rzedu 1k wyciaga na przeciwniku z takimi samymi buffami.


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Overlord
« Odpowiedź #610 dnia: Październik 01, 2007, 11:15:49 pm »
Cytuj
korekta agresion ma range 600, co jest malym zasiegem w porownaniu do magow czy tym bardziej archerow, 78archer ma 1k range

No co ty.Ja mam napisane ze Agrresion ma zasieg 800.A info na temat zmniejszonego zasiegu nie znalazlem.


spora czesc zmian nie zostala nigdy opisana w patch notes c5/interlude, ale chyba agresion zawsze miala zasieg 600.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2007, 12:40:35 am wysłana przez montezuma »
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Overlord
« Odpowiedź #611 dnia: Październik 02, 2007, 01:10:03 am »


No wlasnie cos tak niezbyt a wydawalo mi sie ze na filmie Slicera to on aggrowal archera z zasiegu 800.Nie wiem spytam sie jakiegos Tanka z Offa i tyle.


  • ******
  • Wiadomości: 1253

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: Overlord
« Odpowiedź #612 dnia: Październik 21, 2007, 02:54:29 pm »
Bardzo o Overlordzie rozmowa :P
Ha ha ha moj 200 post :]
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com


  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 15

  • Nothing is forgotten, Nothing is forgiven!
    • Ulubiona strona L2
Odp: Overlord
« Odpowiedź #613 dnia: Październik 22, 2007, 01:51:48 am »
Slomek piszesz do dyskusji ktora skonczyla sie 3 tygodnie temu tylko po to by posta nabic...

ja na twoim miejscu bylbym rozsadniejszy... jeszcze raz i ostrzezenie wylapiesz...


  • Banned
  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: -4

  • VODKA - Connecting People
Odp: Overlord
« Odpowiedź #614 dnia: Październik 23, 2007, 06:54:49 pm »
Witam. Mam pytanie, czy opłacalne jest (nie zważając na fundusze) kupienie S Grade Robe Arcana Major Set, czy pozostanie przy DC zważając tylko na PvP?
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.




  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Overlord
« Odpowiedź #615 dnia: Październik 23, 2007, 07:09:12 pm »
jezeli to jest MA w wersji c4(matc+8% bez resist na stun) to raczej na mass pvp moze sie przydac w 1 vs 1 za wiele nie daje a sporo tracisz na cast speed, jezeli to jest to MA czyli +17% matc i resist na stun to czemu nie, z tego co mi wiadomo roznica we wchodzenia seali w dc i w ma rekompensuje mniejszy cast speed, do tego daje ci ogromny zapas many no i resist na stun ktory kazdy lubi


  • Banned
  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: -4

  • VODKA - Connecting People
Odp: Overlord
« Odpowiedź #616 dnia: Październik 23, 2007, 07:36:20 pm »
A ja mam takie jeszcze pytanie. Teraz na koloseum już z 20 raz przegrałem z Ghost Sentinelem! Albo mi wchodzi stun, ale detarget, a jak wejdzie stun to zara na ogół mija, ale gorzej z detargetem bo po prostu potem się motam. Co robić?
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.




  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Overlord
« Odpowiedź #617 dnia: Październik 23, 2007, 08:17:52 pm »
jak tylko widze ze przeciwnik stun shot szykuje to szybko klikam na jego postac lpm i detarget zbyt nie boli, co najwyzej szybciej mi myszka wysiadzie albo palec odpadnie ;> a na sam stun rady poza boss bizu,+con i mj/ma setami wiekszej rady nie ma ale z doswiadczenia wiem ze ol i wc nie naleza do postaci ktore latwo poddaja sie stunowi, no moze shield stun boli ale stun shot jakos nie siada tak czesto jak w inne postacie (spory con robi swoje  zakladajac ze wkladamy standard czyli +4 co daje nam 35 .....niezly wynik jak na maga) moze masz dye - con?


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #618 dnia: Październik 23, 2007, 09:44:39 pm »
Do orientowania się po detargecie trzeba się przyzwyczaić. Po jakimś czasie odruchowo będziesz targetował przeciwnika. :)
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Overlord
« Odpowiedź #619 dnia: Październik 23, 2007, 09:50:57 pm »
W 1vs1 najlepiej zrobic makro /target xxxx i klikasz tlyko raz na makro, bez bawienia sie w snajpera (targetowanie myszką TH z ww i song of wind + dash) xD
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • ******
  • Wiadomości: 1253

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: Overlord
« Odpowiedź #620 dnia: Październik 24, 2007, 08:35:13 pm »
A action buton "Next target" nie dziala przypadkiem w pvp gdy przeciwnik jest oflagowany ??.

Witam. Mam pytanie, czy opłacalne jest (nie zważając na fundusze) kupienie S Grade Robe Arcana Major Set, czy pozostanie przy DC zważając tylko na PvP?

A wiec tutaj trzeba rozpatrzyc dwa przypadki:
Przypadek nr 1. Grasz na serwerze gdzie sa mana potki i skoro myslisz o kupnie Major Arcana Rbe to na pewno nie brak ci kasy. Skoro sa mana potki moim zdaniem powinienes zostac przy DC kupic w to miejsce jakis OverEnchanted BOMT+ACU i jesli masz 3rd profe to Arcane Power ON i zdecydowanie wystarczy Ci m.atk na wrzucanie Seali i Drainy.

Przypadek nr 2. Grasz na servie bez mana potk. Tutaj cast juz nie jest u OL'a rownie wazny co wyzej wiec warto kupic MA Rbe bo raczej bedziesz polegal w pvp na Blunt+health/haste/?? i jakas bronia z dobrym m.atk +acu /+emp gdyz twoja walka to bedzie Stun tluczesz tluczesz zmiana na SOM+MP drain zmiana na Blunt i w miedzy czasie mozesz jakiegos seala wladowac ot naprzyklad Winter/binding/suspension i tym samym umiescic GS na wozku inwalidzkim. Poza tym resist stun z MA jest bardzo przydatny na OLY
« Ostatnia zmiana: Październik 24, 2007, 08:37:27 pm wysłana przez Slomek »
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com


  • Wiadomości: 158

  • Pochwał: 3

Odp: Overlord
« Odpowiedź #621 dnia: Październik 25, 2007, 02:06:33 am »

A wiec tutaj trzeba rozpatrzyc dwa przypadki:
Przypadek nr 1. Grasz na serwerze gdzie sa mana potki i skoro myslisz o kupnie Major Arcana Rbe to na pewno nie brak ci kasy. Skoro sa mana potki moim zdaniem powinienes zostac przy DC kupic w to miejsce jakis OverEnchanted BOMT+ACU i jesli masz 3rd profe to Arcane Power ON i zdecydowanie wystarczy Ci m.atk na wrzucanie Seali i Drainy.

Przypadek nr 2. Grasz na servie bez mana potk. Tutaj cast juz nie jest u OL'a rownie wazny co wyzej wiec warto kupic MA Rbe bo raczej bedziesz polegal w pvp na Blunt+health/haste/?? i jakas bronia z dobrym m.atk +acu /+emp gdyz twoja walka to bedzie Stun tluczesz tluczesz zmiana na SOM+MP drain zmiana na Blunt i w miedzy czasie mozesz jakiegos seala wladowac ot naprzyklad Winter/binding/suspension i tym samym umiescic GS na wozku inwalidzkim. Poza tym resist stun z MA jest bardzo przydatny na OLY


Uhm... NOT.

Major Arcana jest przydatna dla OL`a podczas Oly i AoE. Na PvP nadal używamy DC Robe. Zapomnij o Maj Robe. O blunt z health (a jeszcze gorzej gdy z haste) też. Jesteś healerem !!!! A więc musisz musisz zmaksować sobie cast speed -> DC Robe i broń z acu. Z broni magicznych oczywiście 1h only.
TEON

Lokken - Dominator/Eva Saint/Tyrant (on sale)


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Overlord
« Odpowiedź #622 dnia: Październik 25, 2007, 02:40:26 pm »
Cytuj
Z broni magicznych oczywiście 1h only.
Najlepiej c grade Club of Nature + acu ;) (1h blunt)
No chyba ze ktos ma kase na Arcane :P
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • Banned
  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: -5

Odp: Overlord
« Odpowiedź #623 dnia: Październik 25, 2007, 04:05:33 pm »
Jesteście głupi albo mówicie o MA z c4. Co do seali przy +17 m atk  wiesz jak ładnie wchodzą? Nawet aoe silence wchodzi częściej. Ale tak jak kolega napisał są mana potki to dc i spamujesz drainami nie ma to ma.  Ziom ty chcesz walczyć olem stafem C gradowym? Yhy jest blunt A grade dla ola i uwierz mi ,że jak myśli o Sgradzie to go na taki stać. "Healerem" masakra ta będzie stał w 1 vs 1 i się leczył przy czym jego koledzy z profki będą zabijać 4 osoby na raz? Ale on jest healerem no nie?


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Overlord
« Odpowiedź #624 dnia: Październik 25, 2007, 04:09:01 pm »
Luuudzie. Lokken, wystarczy, że uważnie przeczytacie jego podpis, gra na retailu. A tam są bronie 1h a grade magiczne i 1h b grade i w ogóle. I MA robe nie jest na pdst. C4....
Btw. ja nie wiem, jak OLem można zabić 4 osoby na raz? Przecież na 2 ledwo many starcza. OL to healer i nic tego nie zmieni.

Kamui, nie obrażaj innych.
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2007, 04:11:53 pm wysłana przez Siena »
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...