@Mast
Mówimy o Tyrkach. Deska wiadomo, musi być na 60% (nie 30%, bo gramy na H5, inne kroniki mnie w ogóle nei interesują, bo to strata czasu). Z taką deską zrobiłbym inaczej, sam dałbym jej heal'a do full hp.
Ale o tyrku to mnei zniszczyłeś. Jeżeli ty lecisz na 30%, żeby być na bizonie zamiast na full HP z Zealotem + Hawkiem, to w tym miejscu nie mam dalej o czym rozmawiać.
Załóżmy jednak, że mówiłeś o desce i wiesz o tyrku to co napisałem zdanie wyżej, tylko ci się coś pomyliło ( :> )
Tyrkowi jak widzisz, nei zaszkodzisz healem, jego trzeba lockować w inny sposób (fear, seal of blockade itd.) co i tak jest cholernei trudne jeżeli tyrek ma dobre epic boss jew, bo zealot (+ np. FI) daje dobrego boosta na resist debuffy.
Podsumowując bicie tyrka jako first target tylko go ucieszy, bo aktywujesz mu CC, dzięki któremu będzie karał już tak z regularów, że tego nie przeżyjesz za nic (mówie jako już nie najgorzej ubrany cardi). A nawet jak przeżyjesz, to nie będziesz połowy buffa więc i tak padniesz. Tyrek póki ma limit o rzeźnik.
Najszybszy sposób na zbicie się tuż przed PvP (co robią często nasze tyrki jak widzą, że pt enemy nadciąga) to to co pisał Stark (2 kroki) + transformacja. Jeżeli transforamcje się pokończyły, my mamy jeszcze 1 opcje:
1) Z racji posiadania 2 tyrków w party, najpierw pierwszy odpala invo i dostaje huri od drugiego i potem odwrotnie. Dzięki temu są obydwaj prawie zbici (ale bez cp) w jakieś 3-4 sekundy.
2) Dagger w party, któr yszybko backstabami pomoże ci zbić te brakujące HP z konwersji i zmiany seta. Też zajmuje to chwilę i jest szansa, że nie wejdzie lethal na zbicie CP (ale niestety często ląduje).
Masz zatem 3 opcje zbicia się szybkiego w kilka sekund gdy enemy nadciąga.
Że kolega gra solo? Sorry, solo to żadnym DD nie powojuje. Do dobrego PvP trzeba mieć support (disco + buffy od WC, ee i wskazane CC od PP 83). Lubisz logować 5 kont? Spoko. Ja mówię o esencji PvP jaką jest party vs party. Wszystkie solo ganki HS/Ketra itd. Przeminęły wraz z wejściem Freyi/ H5 i teraz tam latają głównie lolki, co nie mają party, co zazwyczaj kończy się i tak, że zabity przeciwnik szybko przyprowadza ci 2-3 dodatkowe osoby, a czasem nawet full PT. Dochodzimy więc do punktu wyjścia.