Witaj
Gość

Wątek: Guild Wars  (Przeczytany 55113 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 19, 2006, 09:08:26 pm »
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy gdybym kupił sobie TYLKO GW: Nightfall, to mógłbym też grać np. elementalistą(gdy znalazłem tą nazwę profesji na stronie guild wars, od razu pomyślałem, że już wiem, kim chciałbym zagrać :P), czy tylko Derwiszem i tamtym guildwarsowym pp?

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • *******
  • Wiadomości: 2218

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 18 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #201 dnia: Grudzień 19, 2006, 10:07:01 pm »
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy gdybym kupił sobie TYLKO GW: Nightfall, to mógłbym też grać np. elementalistą(gdy znalazłem tą nazwę profesji na stronie guild wars, od razu pomyślałem, że już wiem, kim chciałbym zagrać :P), czy tylko Derwiszem i tamtym guildwarsowym pp?

Mozesz grac elementalistą ALE skille bedziesz mial tylko z nightfalla + CORE (taki podstawowy zestaw). Skillow z factions i prophecies nie będziesz miec.

Jesli zaczynasz grac w gw i chcesz grac elementalistą to ja proponuje prophecies.
Ogólnie najfajniejsza jest fabuła.
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #202 dnia: Grudzień 19, 2006, 11:13:55 pm »
hmm... Jak się zdaje, GW to gra przez internet. Jak to działa przy pvp, gdy np. jeden z uczestników nie ma jednego z dodatków, a więc nie ma danego skilla, którego używa właśnie drugi gracz? A może dodatki się nie łączą?

Plus jeszcze coś: Czy na wszystkie dodatki muszę oddzielnie wydawać 120 zł, czy też po zakupie jednego jest możliwość ściągnięcia/dociągnięcia plików?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2006, 11:18:45 pm wysłana przez Soulern »

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 19, 2006, 11:28:05 pm »
Dodatki się łączą jak najbardziej. Więc w pvp nie raz będa cię łoić skillami, bah nawet całymi profesjami, do których ty  nie mieć będziesz dostępu.
Gra dociąga się cała w miare upływu czasu niezlażnie ile dodatków masz, dopóki nie masz dodanych do konta kluczy z nich jednak nie masz osobiście dostępu do itemów, profesji, skilli, i obszarów z danej kampanii.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 21, 2006, 03:55:28 pm »
Z powodu braku innych części w sklepie kupiłem Nightfalla ^^ I mam ten holerny poblem z grafiką, podobny jak w Lineage... Pojawia się on albo podczas intra, albo chwilę po skipnięciu(to drugie zdarzyło mi się tylko raz)... Reinstalka, dociśnięcie karty graficznej do portu AGP nie pomogły. Proszę, nie, błagam o pomoc...




PS. Przepraszam za bluzg, ale bez niego nie dałoby się oddać powagi sytuacji, zresztą, nie użyłem go przeciwko nikomu, a więc zgodnie z regulaminem

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 21, 2006, 04:45:16 pm »
Problem występuje też w innych grach ? Starszych i nowszych ? W trakcie samej gry, czy tylko filmików ? Sprawdż z kilkoma grami starszymi dx8 i niżej, bo może to być wina akceleracji i efektów dx 9.0c.
Miałem kiedyś podobny problem i był spowodowany tym że źle zainstalował się direct i konieczne okazało się reinstalowanie wingrozy.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 21, 2006, 07:44:41 pm »
problem występywał w grach: Lineage2, Guild Wars: Nightfall, Elite Warriors: Wietnam(to ze starszych), Colobot(to jeszcze ze starszych :P)
Cytuj
i konieczne okazało się reinstalowanie wingrozy.
eee... mam nadzieję, że nie chodzi tu o to, o co myślę... x_X


te zwalenia grafiki zwykle znikają po restartowaniu komputera, choć też zwykle pojawiają się (w przypadku GW): przy włączeniu postaci fabularnej - pvp działa, choć jakąś godzinę po rozpoczęciu gry znów pojawia się ta "krwawa grafika", (Lineage) podczas ładowania lub jakąś godzinę po włączeniu gry, (Elite Warriors) na ekranie tytułowym, (Colobot) po załadowaniu się gry...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2006, 07:48:06 pm wysłana przez Soulern »

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 21, 2006, 08:58:49 pm »
Odpal GW z poleceniem -dx8 i donieś o skutkach. Przeinstaluj sterowniki directx. POtem sprawdź directa jego narzędziem analizującym. Być może dostarczy to jakiś informacji.
Czy na grach używając openGL występuje ten problem ?


//Serdel
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2006, 09:35:04 pm wysłana przez serdel »
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 22, 2006, 09:28:15 pm »
Odpal GW z poleceniem -dx8 i donieś o skutkach. Przeinstaluj sterowniki directx.
Po przeinstalowaniu direct'a i napianiu tego polecenia, udało się! Yahzon, uratowałeś moje 120 zeta! ^^ Jakby co to nazywam się Dante Chrieve :P

Btw. Gra jest świetna ^_^

PS. Proszę o plusik dla tego pana!

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 22, 2006, 09:57:26 pm »
Cieszę się że mogłem pomóc, od tego tu jestem.

IGN:
Han Soo Low
i Bajka i
Yahzon Kahil
Basir Orkan

Jakby co.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 23, 2006, 03:14:32 pm »
udało się!

Erm... Nie na długo O_o Problem powrócił ze zdwojoną siłą... nawet po wpisaniu tej komendy...
POtem sprawdź directa jego narzędziem analizującym. Być może dostarczy to jakiś informacji.

Hmm... tego jeszcze tylko nie proóbowałem. Jak to się robi? ;)

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 23, 2006, 03:50:35 pm »
Wciskamy start wybieramy run. Wpisujemy dxdiag i możemy potestować direct draw, direct3d, poszukać brakujących plików directa, sprawdzić brakujące sterowniki dźwięku i tak dalej.
W zasadzie pierwszą rzecza którą się robi w wingrozie jak się pojawiąja problemy z grafiką jest ten programik, dopiero potem panicznie reinstaluje się sterowniki, ściąga najnowsze.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 23, 2006, 05:01:22 pm »
Nic nie wykryło. Wszystkie testy wypadły pomyślnie. O co tu chodzi?

Na wszelki przypadek umieszczam wszystkie, choć "nieco" poucinane dla zmieszczenia się w normach postów, informacje (wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, w całości i we fragmentach, też. :P)

Cytuj
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 12/23/2006, 16:34:58
       Machine name: XXX(cenzura-soulern ^^)-P38KZD2Y
   Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)
           Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: VIA Technologies, Inc.
       System Model: KT333-8235
               BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
          Processor: AMD Athlon(tm) XP 2000+, ~1.7GHz
             Memory: 256MB RAM
          Page File: 220MB used, 2143MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
  DirectX Files Tab: No problems found.
      Display Tab 1: No problems found. DirectDraw test results: All tests were successful. Direct3D 7 test results: All tests were successful. Direct3D 8 test results: All tests were successful. Direct3D 9 test results: All tests were successful.
        Sound Tab 1: DirectSound test results: All tests were successful.
          Music Tab: DirectMusic test results: All tests were successful.
          Input Tab: No problems found.
        Network Tab: No problems found. DirectPlay test results: The tests were cancelled before completing.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D:    0/4 (n/a)
DirectDraw:  0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (n/a)
DirectMusic: 0/5 (n/a)
DirectPlay:  0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow:  0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
        Card name: NVIDIA GeForce 7600 GS
     Manufacturer: NVIDIA
        Chip type: GeForce 7600 GS
         DAC type: Integrated RAMDAC
       Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_02E1&SUBSYS_34281458&REV_A2
   Display Memory: 256.0 MB
     Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (75Hz)
          Monitor: Monitor Plug and Play
  Monitor Max Res: 1600,1200
      Driver Name: nv4_disp.dll
   Driver Version: 6.14.0010.9131 (English)
      DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
 Driver Date/Size: 6/1/2006 10:22:00, 4529408 bytes
      WHQL Logo'd: Yes
  WHQL Date Stamp: n/a
              VDD: n/d
         Mini VDD: nv4_mini.sys
    Mini VDD Date: 6/1/2006 10:22:00, 3925920 bytes
Device Identifier: {D7B71E3E-41A1-11CF-4354-221403C2CB35}
        Vendor ID: 0x10DE
        Device ID: 0x02E1
        SubSys ID: 0x34281458
      Revision ID: 0x00A2
      Revision ID: 0x00A2
      Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV9_B ModeWMV9_A
 Deinterlace Caps: {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
                   {212DC724-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
                   {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
         Registry: OK
     DDraw Status: Enabled
       D3D Status: Enabled
       AGP Status: Enabled
DDraw Test Result: All tests were successful.
 D3D7 Test Result: All tests were successful.
 D3D8 Test Result: All tests were successful.
 D3D9 Test Result: All tests were successful.


-------------
Sound Devices
-------------
            Description: Avance AC97 Audio
 Default Sound Playback: Yes
 Default Voice Playback: Yes
            Hardware ID: PCI\VEN_1106&DEV_3059&SUBSYS_09961019&REV_50
        Manufacturer ID: 1
             Product ID: 100
                   Type: WDM
            Driver Name: ALCXWDM.SYS
         Driver Version: 5.10.0000.3610 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
            WHQL Logo'd: Yes
          Date and Size: 10/9/2001 09:21:00, 285533 bytes
            Other Files:
        Driver Provider: Avance Logic, Inc.
         HW Accel Level: Unknown
              Cap Flags: 0xB5B
    Min/Max Sample Rate: 8000, 48000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
 Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
              HW Memory: 0
       Voice Management: No
 EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
   I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
               Registry: OK
      Sound Test Result: All tests were successful.

---------------------
Sound Capture Devices
---------------------
            Description: Avance AC97 Audio
  Default Sound Capture: Yes
  Default Voice Capture: Yes
            Driver Name: ALCXWDM.SYS
         Driver Version: 5.10.0000.3610 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
          Date and Size: 10/9/2001 09:21:00, 285533 bytes
              Cap Flags: 0x41
           Format Flags: 0xFFF

-----------
DirectMusic
-----------
        DLS Path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\drivers\GM.DLS
     DLS Version: 1.00.0016.0002
    Acceleration: n/a
           Ports: Microsoft Synthesizer, Software (Not Kernel Mode), Output, DLS, Internal, Default Port
                  Avance AC97 Audio, Software (Kernel Mode), Output, DLS, Internal
                  Mapowanie MIDI [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  Microsoft GS Wavetable SW Synth [Emulowany], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
        Registry: OK
     Test Result: All tests were successful.

(...) - blokada 2000 znaków



Nie wiem, o co w tym wszystkim chodzi, ale może ty się w tym połapiesz :P

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 23, 2006, 06:10:47 pm »
Yyy kończą mi się pomysły. Może sprawdź system skanerem antywirusowym i adavare w trybie awaryjnym. Bo nie widzę aby to było spowodowane Directem. Albo problem leży w samej karcie graficznej (dobrze byłoby ją sprawdzić na innym komputerze) albo w systemie (dobrze by go sprawdzić z inna kartą).
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 23, 2006, 06:41:26 pm »
hah... Ano właśnie, problem pojawił się (wtedy w Lineage'u) po zmianie karty graficznej (Ge|Force 4 MX na GeForce 7600 GS)... Tyle, że nigdzie (powtarzam, nigdzie) nie ma żadnego kominikatu (ni w menadżeże urządzeń, ni w nVidia settings, V-Tuner 3, Gigabyte settings) o jakimkolwiek, choćby najmniejszym błędzie... Tak więc raczej nie mam podstaw do reklamacji ^^


I co ja mam zrobić, biedny mały miś?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2006, 04:23:07 pm wysłana przez Soulern »

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • *******
  • Wiadomości: 2218

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 18 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 24, 2006, 03:29:17 pm »
dawno w gw nie gralem. dzisiaj z nudow wbijam do gry i mile się zaskoczylem.
Naprawili spolszczenie gw !
Teraz naprawde jest świetne i czuje ze moge pograc :D
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #216 dnia: Grudzień 24, 2006, 04:44:14 pm »
1 Stycznia kolejny i ostatni juz reset laddera. Od tego czasu ladder ma być według właściwych zasad ELO. Jest także free to play, co ma oznaczać że grać się będzie dla przyjemności.
Właściwe Competitive GvG odbywać się będzie poprzez system codziennych miniturnieji otwartych i zamkniętych. Turnieje będa miał in-game rewards i od nich zależeć będzie awans do turnieji GWWC.
Oznacza to że ponownie skill>time, znikną smurfy, tanking guilds i ladder farm.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • *******
  • Wiadomości: 2218

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 18 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #217 dnia: Grudzień 24, 2006, 08:22:12 pm »
Yahzoon jak sie zdobywa cukierki i do kiedy event trwa
Bo chcialem skompletowac caly zestaw na pamiątke :D
jakby co to wes mi skoluj luk cukierkowy jak nie zdąze to bym ci zaplacil za niego/.
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #218 dnia: Grudzień 24, 2006, 09:18:16 pm »
Event trwa do pierwszego Stycznia.
Candy cane shards zdobywa się wygrywając w walkach na śnieżki i z mobów w Elohnie (polecam solo farm na Plains of Jahnir)
Miałem cały zetaw z zeszłego roku, ale w końcu pokasowąłem z uwagi na brak miejsca w składziuk i na postaciach, ostała mi się chyba tylko pierniczkowa tarczai candy cane wand.
Jak zbiorę cukierków na łuk to dla ciebie zachowam.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


  • *******
  • Wiadomości: 2218

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 18 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 25, 2006, 01:20:07 am »
Mam juz
- Łuk cukierkowy
- Tarcze piernikową
- Focus piernikowy

teraz kolekcjonuje reszte :D

a powiedz mi skąd wziac czapke mikolaja bo widzialem kilka osob z nią ;o
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #220 dnia: Grudzień 25, 2006, 12:58:35 pm »
Musisz być w LA w odpowiedniej godzinie (nie pamiętam dokładnie, bodajże co 3h...tylko od której?) i na odpowiednim serwerze (większość stoi za Dwayna, na kilku zbierają się zwolennicy Grentha). Jest coś w rodzaju Eventu, w którym bóstwa starają się przekonać do siebie jak najwięcej osób (rozrzucając prezenty np. z Candy Cane'ami itp.), jeżeli należysz do wiekszości na serwerze stojącej przy np. Dwaynie wygrywacie i dostajecie czapeczki :O  Albo jakoś tak :P


  • ********
  • Wiadomości: 3327

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #221 dnia: Grudzień 29, 2006, 11:13:41 pm »
Wiem. Kto mi pomoże, temu dam... eeeee... yy.... to coś mu dam :>
Help plz...

//ok, problem rozwiązany...kontynuujcie rozmowę :P Tak baj de łej, to czy już po sezonie można coś jeszcze robić z tych odłamków cukierków, czy jak to tak się zwie?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2007, 04:22:59 pm wysłana przez Soulern »

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #222 dnia: Styczeń 23, 2007, 05:19:21 pm »
@: Yahzon
gralem jakis czas temu w GW dosyc intensywnie, skonczylem na Guild Wars Factions,
mam 2 Chary na lvl 20 - Necro i Tanka. Moja Gilda (niemiecka) rozpadla sie i przestalem pykac.
Daj mi namiary na siebie, chetnie popykam z wami od dawna nie gralem i wypadlem troche z tematu,
niezle byloby znow pobladzic po Ascalon ;P.


  • Wiadomości: 366

  • Pochwał: 4

Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #223 dnia: Styczeń 24, 2007, 07:10:32 pm »
i Bajka i, ewentualnie Aiko Jade. Tak mnie złapiesz najłatwiej. Tylko widzisz ja od 9 miesięcy nie grałem pve :D . WIęc za bardzo nie pogramy razem.
Pamiętajcie, nigdy nie sprzeczajcie się z idiotą, sprowadzi was do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.


Odp: Guild Wars
« Odpowiedź #224 dnia: Styczeń 25, 2007, 03:43:28 pm »
no nie, musze zajrzec tam, oprzypominac sobie po trochu, poczytac o zmianach i wtedy moze pvp ...