Witaj
Gość

Wątek: Symbole: Co dodają, co odejmują  (Przeczytany 11358 razy)

  • Wiadomości: 608

  • Pochwał: 4

  • .i.
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 13, 2007, 02:03:59 am »
Kupić za ancient adene u Merchant of Mammon, który pojawia sie w 2 tygodniu 7s w Necropoliach.


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 13, 2007, 10:31:07 am »
Witam, mam takie pytanko otoz jestem Bladedancer'em na 70 lvl, mam seta ciezkiego Talluma oraz duale samuraje+4, czy moglby ktos doradzic jakie dye uzyc, zeby polepszyc swoja sytuacje w pvp??
z gory dziekuje
aha i jeszcze jedno, jaka lepsza zbroja A bedzie na pvp dla BD tallum czy majestic?? czy moze jakas inna? jak inna od tallum to prossze rowniez o podanie jakie dye do niej zarzucic
Jak cos da to doddam ze gram na serwerze C5
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2007, 11:03:58 am wysłana przez Egzul »


  • Wiadomości: 556

  • Pochwał: 6

Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 13, 2007, 01:25:01 pm »
W temacie o Blade Dancer'ze masz mnóstwo propozycji, wystarczy poczytać ;)


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 23, 2007, 08:19:01 pm »
Cze mam SK już na 60 lvl ale jeszcze niebawilem sie symbolami.
Poradzcie jakie 3 symbole najlepiej sobie zrobić żeby wzmocnic tą postać a nie zrobić jej przy tym krzywdy  :D  ??

Wyżej czytalem że dla SK najleprze jest +con / -str ale czy napewno takie 3 nie oslabia zabardzo postaci ?????????
jeszcze raz prosze o rade :)  ??
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2007, 10:16:47 pm wysłana przez Polgara »


Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 23, 2007, 10:16:21 pm »
jest coś takiego jak opcja  modyfikuj wiec mozesz edytować posta


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 14, 2007, 09:45:30 am »
A jeżeli chodzi o Elven Knight'a idącego na SwordSingera??


PZD dla fanów FF7
Życie jest jak MMORPG każdy może cię Hacknąc -.-


Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 14, 2007, 11:24:39 am »


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: 0

  • The Crow
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 29, 2007, 07:54:39 am »
Ja bym dał dla SH:
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN
+4 INT -4 MEN

Tyle że wtedy m.def jest do dupy ;/
"...Abashed the devil stood, and felt how awful goodness is..."


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: -5

  • Skończyłem z L2...
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 29, 2007, 10:58:25 am »
Ja bym dał dla SH:
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN
+4 INT -4 MEN

Tyle że wtedy m.def jest do dupy ;/

dla nukerow i necro tylko jeden sluszny set dye:
+4CON -4STR
+4WIT -4MEN
+4INT -4MEN

wiecej zycia i CP, szybsze czarowanie i wiekszy dmg od czarow
Skończyłem z Lineage II


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 7

  • Thi0ridazin
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 29, 2007, 12:20:06 pm »
Ja bym dał dla SH:
+4 WIT -4 MEN
+1 WIT -1 MEN
+4 INT -4 MEN

Tyle że wtedy m.def jest do dupy ;/

dla nukerow i necro tylko jeden sluszny set dye:
+4CON -4STR
+4WIT -4MEN
+4INT -4MEN

wiecej zycia i CP, szybsze czarowanie i wiekszy dmg od czarow

i przede wszystkim resy pod stun z bazy :)
<br />PVP in EvE is consentual, you agree to it when you login.<br />


  • Wiadomości: 174

  • Pochwał: 1

  • ST FTW!!! bolek to faja
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 30, 2007, 10:24:21 pm »
Cze mam SK już na 60 lvl ale jeszcze niebawilem sie symbolami.
Poradzcie jakie 3 symbole najlepiej sobie zrobić żeby wzmocnic tą postać a nie zrobić jej przy tym krzywdy  :D  ??

Wyżej czytalem że dla SK najleprze jest +con / -str ale czy napewno takie 3 nie oslabia zabardzo postaci ?????????
jeszcze raz prosze o rade :)  ??
jeśli chodzi o dye to musisz wybrać swój styl walki ja rozróżniam trzy typy sk
1.nuker build -4str+4con   -4str+4dex(oczywiście magiczny sword z acumenem) zaleta jest taka że masz nie zły speed i dużo HP ale w zwarci jesteś do niczego.
2. fighter build tutaj jest opcja -4dex+4str lub -4dex+4con to zależy czy chcesz miec więcej hp i trzymać się długo na nogach czy zabić szybciej wroga w zwarciu minus to niższy speed
3. to czyste build taki sk jest średni w zwarci a zarazem ma średnie hp i średni dmg od "nuków" i bicia mieczem jednak jest najbardzie universalny (gam tak i jestem zadowolony :P )
DN: NM(30x):
Tyr/ol sub: Bh/wc
Des/tyr
Ee/ol
Bh/pal
Zerk


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: 0

  • The Crow
Odp: Symbole: Co dodają, co odejmują
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 31, 2007, 10:38:15 am »
Jeszcze są podobno farby 5+ XXX -5 XXX, można je dostać za wygraną w olimpiadzie. Tylko nie wiem czy na wszystkich serwerach.
"...Abashed the devil stood, and felt how awful goodness is..."