Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"

Zaczęty przez Bled, Luty 07, 2007, 07:50:20 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Soulern

#350
Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 07:29:46 PM
Cytat: Soulern w Grudzień 02, 2007, 05:12:04 PM
Wyszkolony i silny łucznik, który dodatkowo 'ma cela', chyba potrafi dobrze wycelować nawet z dużej odległości.

A wyszkolony wojownik potrafi ominąć lecącą strzałę jak już w tą stronę zmierzać. Łucznicy normalnie nie celowali w przeciwnika... Brało sie pod uwagę, że grad strzał i tak trafi.
Chodzi mi o to, że gdy już łucznik celuje, to jak się w tym kierunku szkolił, to trafi ;)
Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
Cytat: Soulern w Grudzień 02, 2007, 05:12:04 PM
Cytat: TruTherion w Grudzień 02, 2007, 04:41:02 PM
I teraz do magów... Fajnie by było, gdyby ich czary były słabsze z małej odległości...
STFU!!!11!!!!11!! :P ^^
No a niby czemu ma tak samo mocno bić? W ten sposób powstałby sens aby dojść do magów...
Gdyby rozpatrzeć to ze strony fantasy, to jak ktoś biegnie do ciebie i chce cię zabić, a ty masz na sobie aksamitną bluzkę, to chyba adrenalina potrafi podskoczyć, mówisz szybciej, a co za tym idzie, to nie dość, że twoja siła ataku się nie obniża, to jeszcze ze względu na powyższe atakujesz jeszcze mocniej i szybciej ^^ A patrząc na to od strony technicznej, to po tym, jak zepsuli sleepa, do magów można dojść. Gdyby znerfować atak z małej odległości, to trochę trudno byłoby expić - moby cały czas do ciebie podchodzą, masz mało p. defa, a w dodatku jak już cię potforki leją, to nie możesz ich szybko zabić...

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

Ryltar

CytatGdyby rozpatrzeć to ze strony fantasy, to jak ktoś biegnie do ciebie i chce cię zabić, a ty masz na sobie aksamitną bluzkę, to chyba adrenalina potrafi podskoczyć, mówisz szybciej, a co za tym idzie, to nie dość, że twoja siła ataku się nie obniża, to jeszcze ze względu na powyższe atakujesz jeszcze mocniej ^^ A patrząc na to od strony technicznej, to po tym, jak zepsuli sleepa, do magów można dojść. Gdyby znerfować atak z małej odległości, to trochę trudno byłoby expić - moby cały czas do ciebie podchodzą, masz mało p. defa, a w dodatku jak już cię potforki leją, to nie możesz ich szybko zabić...

Jezeli ci chodzi o to ze adrenalina ma pozytywnie wplywac na maga to to jakis dowcip :P Na wojownika rozumiem przestajesz odczuwac strach i inne takie rzeczy ale magowi za bardzo beda sie telepac lapy.

TruTherion

Nom Ryltar ma rację...

A co do łucznika. To łucznik będzie szkolony aby trafić, a wojownik unikać (tank przyjmie na tarczę... cóż w normalnych warunkach, to za bardzo rycerza nie uszkodzi...)... Więc tutaj można dyskutować co bardziej kogo upośledzi...

A co do osłabienia magów na krótki dystans... Podejść... Hmm powiedz to na siegu :P.

Bled

mowil mi gosciu kiedys ze rycerze mieli cos takiego ze mialo okolo 14 warstw lnu przeplatanych (nie pamietam jak sie zwalo) i rycerz wydladal niekiedy jak jeż od strzal, pewnie gorzej bylo z kuszą

Morswin

Cytat: Soulern w Grudzień 03, 2007, 04:00:01 PM
masz na sobie aksamitną bluzkę, to chyba adrenalina potrafi podskoczyć, mówisz szybciej, a co za tym idzie, to nie dość, że twoja siła ataku się nie obniża, to jeszcze ze względu na powyższe atakujesz jeszcze mocniej i szybciej ^^

Taa... Na maga leci TH, adrenalina wzrasta, mag zaczyna gadać coraz szybciej. W pewnym momencie język mu się plącze, a TH dostaje headshota od stojącego na skale SRa :D
A tak wracając do tematu to w L2 mogliby zrobić coś w stylu kopalń. Jak wygrasz przetarg xD na takową to możesz zrobić questa, po którym będziesz mógł wydobywać z niej jakiegoś matsa. Np. kupiłeś kopalnie Steela, robisz questa i możesz wydobywać z niej Steel. Albo żeby dało się wbić na drzewo i siedząc na nim strzelać z łuku xD

Soul

Prepare for unforeseen consequences...

Ryltar

Cytatmowil mi gosciu kiedys ze rycerze mieli cos takiego ze mialo okolo 14 warstw lnu przeplatanych (nie pamietam jak sie zwalo) i rycerz wydladal niekiedy jak jeż od strzal, pewnie gorzej bylo z kuszą

3 milimetrowego napiersnika strzala robiona specialnie do przeijania plyty rzadko przebijala a kto jest debilem i nosi warstwy lnu to nie pytam :P

Co do kuszy to robi auc z plytowka ^^

Even^

Moim zdaniem za duzo jest misji na zmiane profesji (bynajmniej druga, nie wiem jak jest z 3) jest to strasznie monotonne i nudzi sie szybko, a do tego pochlania troche czasu (sam teraz robie profesje na SH). Nie mowie o osobach ktorzy znaja mapke l2 jak wlasna kieszen :) Moim zdaniem powinno byc troche mniej zadan do wykonania, to jest moja opinia :)

Ryltar

Kamaele maja krotkie co chcesz :P A na 3rd jest krotka tylko latasz na ketrze/vartce.

TruTherion

Te warstwy lnu nie są takie złe :P. Trochę jak pajęcza sieć, ale słabsze. To chyba się przeszywka nazywa (ale głowy sobie uciąć nie dam, bo nazwa chyba głupia mi wyszła...) i ma taką zaletę, że jeśli coś się przez zbroje, kolczugę przebijało, to zatrzymywało na niej.

A co do kuszy... To to gówno wszystko przebijało oprócz tarczy bodajże.

Materid

Ja bym chciał mocniejsze zabezpieczenia przeciwko cheaterom, l2walkerom i innym pierdołom, i zeby nie mozna bylo DUAL BOXa odpalac ;P
Materid - Naia (Off) - Phantom Ranger - 40 lvl (Imperlot)
Salianka - Naia (Off) - DE Warrior - 10 lvl (Imperlot Academy)
http://www.dogorybrzuchem.pl - autorski blog o kulturze i spoleczeństwie.

Ryltar

Cytat: TruTherion w Grudzień 08, 2007, 03:54:30 PM
Te warstwy lnu nie są takie złe :P. Trochę jak pajęcza sieć, ale słabsze. To chyba się przeszywka nazywa (ale głowy sobie uciąć nie dam, bo nazwa chyba głupia mi wyszła...) i ma taką zaletę, że jeśli coś się przez zbroje, kolczugę przebijało, to zatrzymywało na niej.

A co do kuszy... To to -_-'o wszystko przebijało oprócz tarczy bodajże.

Mówisz coś na styl kamizelki kuloodpornej z pajęczej sieci?

Vigor

Cytat: Materid w Grudzień 08, 2007, 05:48:42 PM
Ja bym chciał mocniejsze zabezpieczenia przeciwko cheaterom, l2walkerom i innym pierdołom, i zeby nie mozna bylo DUAL BOXa odpalac ;P

Jak antycheatowe serwery w csa :D

Jarllax

Usunąc CP - potki, wszelkie elixiry.
Urozmaicić klasy.
Usunąc skille Hero.
Osłabić łuczników (widać że do tego dążą to dobrze)
Żeby tank nie był klasą tylko do tankowania ...
Osłabić P. def magom.
Zmniejszyć maksymalny lvl do 70 ...
Zwiększyć ilość expa za questy, pododawać lepsze nagrody.


zxc

Mogliby usunąć CP poty, ale zamiast tego ustawić wszystkim klasom regen CP np 200 per tick, lub sekunde. W każdym razie coś takiego... wtedy CP poty nie stanowiłyby overpower.

TruTherion

Cytat: Ryltar w Grudzień 08, 2007, 07:47:26 PM
Cytat: TruTherion w Grudzień 08, 2007, 03:54:30 PM
Te warstwy lnu nie są takie złe :P. Trochę jak pajęcza sieć, ale słabsze. To chyba się przeszywka nazywa (ale głowy sobie uciąć nie dam, bo nazwa chyba głupia mi wyszła...) i ma taką zaletę, że jeśli coś się przez zbroje, kolczugę przebijało, to zatrzymywało na niej.

A co do kuszy... To to -_-'o wszystko przebijało oprócz tarczy bodajże.

Mówisz coś na styl kamizelki kuloodpornej z pajęczej sieci?

Nom średniowieczna kamizelka strzałoodporna zrobiona z lnu.... A pajęcza siec jest lepszym materiałem od obecnego materiału używanego do robienia kamizelek :P.

Cytat: zxc w Grudzień 09, 2007, 07:58:15 PM
Mogliby usunąć CP poty, ale zamiast tego ustawić wszystkim klasom regen CP np 200 per tick, lub sekunde. W każdym razie coś takiego... wtedy CP poty nie stanowiłyby overpower.

To ja już wolałbym, ustawić rause delay CP potków na 3 sec i po problemie.... W ten sposób działający regen CP jak podałeś uniemożliwiłby zabijanie wieloma postaciami innych....

Cytat: Jarllax w Grudzień 09, 2007, 06:26:12 PM
Usunąc CP - potki, wszelkie elixiry.
Urozmaicić klasy.
Usunąc skille Hero.
Osłabić łuczników (widać że do tego dążą to dobrze)
Żeby tank nie był klasą tylko do tankowania ...
Osłabić P. def magom.
Zmniejszyć maksymalny lvl do 70 ...
Zwiększyć ilość expa za questy, pododawać lepsze nagrody.

ad. red

Po to jest hero, aby miał jakieś bonusy, a bonusy na drużynę są ważne... W L2 nie ma współczynnika "morale", więc coś trzeba mu takiego dać.

ad. blue
Od tego jest tank, aby tankować...

Ryltar

Cytatad. blue
Od tego jest tank, aby tankować...

Mu chodzi o to zeby robil cos wiecej niz tylko bral na ryj strzaly.Z tym ze wiekszosc ludzi nie zauwaza ze tank to tank i jeszcze fizyczny debuffer i ma dosc dobre CC(tylko trzeba umiec dosc dobrze zmieniac cele,temu stun,ten root a 3 hate i zmiana na healera).

Mati_888

Moim zdaniem sorcerror powinien być najsilniejszy i powinien rozwalać wszystkich na 2 hity ^^
Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline

Ryltar


Mati_888

To daj mi gre w której są wszystkie postacie z lienage 2 i sorcerror wymiata :D
Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline

TruTherion

Odpowiedni priv i jedziesz....

Ryltar a ja mu tłumacze, że tank jest tylko od tego, aby przyjmować ciosy na siebie + te parę bajerów, które dodatkowo posiada... Jeśli mu dodamy mozliwośc zabijania, to komuś trzeba dać opcję blokowania...

Geass

Dlatego ja swoim swsem 1/2 Tank robie za tanka w małym pt od biedy.

Soulern

Cytat: Mati_888 w Grudzień 09, 2007, 11:17:47 PM
Moim zdaniem sorcerror powinien być najsilniejszy i powinien rozwalać wszystkich na 2 hity ^^
Moim też SORCERER powinien być silniejszy, niż jest...

Cytat: Jarllax w Grudzień 09, 2007, 06:26:12 PM
Osłabić P. def magom.

I znów - w ten sposób mag nie mógłby expić...

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

DIO

Cytat: Soulern w Grudzień 11, 2007, 02:40:34 PM


I znów - w ten sposób mag nie mógłby expić...


to by sobie znalazl party z tankiem :D

Mati_888

Cytat: Soulern w Grudzień 11, 2007, 02:40:34 PM
Cytat: Mati_888 w Grudzień 09, 2007, 11:17:47 PM
Moim zdaniem sorcerror powinien być najsilniejszy i powinien rozwalać wszystkich na 2 hity ^^
Moim też SORCERER powinien być silniejszy, niż jest...

To dobrze że się zgadzamy że SORCERROR powinien być najlepszy ^^

Cytat: Jarllax w Grudzień 09, 2007, 06:26:12 PM
Osłabić P. def magom.

Jakby mieli P. def za dużo O.o


Abyss x3 :

Matiks - BH

Offline