czy to wioska?

Zaczęty przez McViRR, Marzec 04, 2009, 05:38:51 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

DIO

no zgadzam sie z ryltarem, chociaz faktem jest ze ja naleze do tych kierowcow ktorzy jada spokojnie i przepisowo wiec uwazam ze 90km w zupelnosci wystarcza do normalnej jazdy, nawet wyprzedzania i nawet w starym klekoczacym dieslu.

druga sprawa ze sama moc nic nie znaczy, Mitsu Pajero II 2.5 TD ma 99 KM (stary klekoczacy jak niejeden zetor diesel  :D ) a zdziwilbys sie jak ten wazacy 2.5 tony kiosk ruchu zachowuje sie na drodze

McViRR

Cytat: DIO w Marzec 29, 2009, 06:41:02 PM
no zgadzam sie z ryltarem, chociaz faktem jest ze ja naleze do tych kierowcow ktorzy jada spokojnie i przepisowo wiec uwazam ze 90km w zupelnosci wystarcza do normalnej jazdy, nawet wyprzedzania i nawet w starym klekoczacym dieslu.

druga sprawa ze sama moc nic nie znaczy, Mitsu Pajero II 2.5 TD ma 99 KM (stary klekoczacy jak niejeden zetor diesel  :D ) a zdziwilbys sie jak ten wazacy 2.5 tony kiosk ruchu zachowuje sie na drodze

toczy się :D
 
Cytat: fedur w Wrzesień 14, 2009, 09:27:33 AM
eeh... a jeszcze pamiętam jak chodzilismy co niedziele z Strykiem do kościoła i stał taki maly Pawełek pod sklepem już, i do Strykusia "wujek wujek daj na lizaka" aż sie łza w oku kreci... a teraz o juz dorosły mężczyzna, pewnie jzu za dziewczynami sie ogląda! :)
http://www.wsku.yoyo.pl/

Marc1n

Mam wrazenie, ze niektorzy maja dziwne pojecie o szybkosci i chyba mala iloscia samochodow jezdzili i maja ogolnie cos nie halo. No jak Golf3 90KM to jeszcze jeszcze...ale Pajero 100KM.... n/c Niektorzy agresywna jazde z dynamika silnika chyba myla i jak glosno wyje to mysla ze szybko przyspiesza czy cos :D 136KM w Toyocie mojego starego i ja nie czuje zastraszajacej mocy...moze juz niedlugo poczuje w czyms nowym....Murano mai lowe :D
HATE ME MOAR!

BigSmooke

1.9 golf tdi zaczyna jechac dopiero od 80 na starcie muli troche, mi tam silnik 1.4 16v w malej kascie wysatarcza
.. We're all afraid of dark inside ourselves...

bylyforumowicz

Cytat: Marc1n w Marzec 29, 2009, 11:05:42 AM
90KM w starym dieselu z całym szacunkiem to nie jazda, a "przemieszczanie się z punktu A do B".

A do czego innego sluzy samochod?

Pierwsza sprawa- golfem 90km moze i nie poszalejesz, ale i tak w Polsce nie mozna nigdzie jechac wiecej.

Druga sprawa- statystyki pokazuja, ze jednak wiekszosc kierowcow, zwlaszcza tych mlodych nie ma wyobrazni ani respektu przed moca pojazdu. Jak ktos umie jezdzic to i owszem- wiecej mocy, wieksze bezpieczenstwo (np przy wyprzedzaniu), patrzac co dzieje sie na drogach, moge stwierdzic, ze jezdzic tak naprawde umie malo kto. 

Trzecia sprawa-  Jesli ktos kupuje samochod, zeby zostawiac kogos w tyle, to kupi benzyniaka, jesli ktos kupuje pierwszy samochod i zalezy mu na tym zeby nie byl wiesniacki, to golfik z dieslem bedzie ok, argument ze nie ma dynamiki jest troche smieszny, to tak jakby wmawiac komus kto kupuje samochod dostawczy, ze nie ma napedu na 4 kola i ma kiepskie wlasciwosci jezdne w terenie i robi blad ze nie kupuje pickupa z 5l silnikiem.   

Marc1n

Jednym samochod ma sluzyc tylko jako cos do przemieszczania, dla innych to oczko w glowie, cos co daje radosc z jazdy i posiadania, cos co jest czyms wiecej niz dupowozem. Smiem twierdzic, ze akurat samochody sa czyms bardziej urzekajacym niz wiekszosc rzeczy jakie spotyka na swojej drodze mezczyzna i poswieca temu w zyciu wieksza uwage. Dlatego ludzie zarabiaja po 3tys PLN a maja samochody po 100tys PLN czasami.
Co do uzasadniania, to musze powiedziec ze slabo...
- sa dozwolenia po 90km ale i tak jak widzi sie ze droga pusta i ktos ja zna to sie leci i wiecej, 130-140, a jak sa doswiadczeni kierowcy to i duzo wiecej. W tym momencie oni ryzykuje swoje zdrowie i ew pasazerow, ale jak maja pusta droge to ich wybor - tak robi wiekszosc ludzi i jedyna osoba ktora przestrzega przepisow to moj dziadek...ale tylko tych dotyczacych predkosci, reszty nie ogarnia juz po latach :P No i do jazdy juz 120-130 i wykonywania manewrow to 90KM to malo, szczegolnie czuc to na normalnych trasach pokroju np. trasy szybkiego ruchu
- a skad masz statystyki dotyczace tego ile samochodow i jakich sie rozbija i jest uzytkowane wsrod mlodych kierowcow? Bo ja takich statystyk w necie nie widzialem i gazetach takze bo raczej sie tego nigdzie nie notuje. Za to moge powiedziec czym jezdzi wiekszosc mlodych ludzi:
dwie grupy:
- nie maja samochodu, jezdza samochodem rodzicow, albo jezdza jak ludzie albo jak panowie szos i nie ma na to zasady. A jedyna statystyka to taka, ze wiekszosc ludzi robi wypadki starymi krypami co ledwo jada pilujac je do konca chodz nie sa do tego stworzone (jak np golfik), niz jakimis mega sprzetami za ok 100tys PLN.
- maja samochod, ale gdy kupowali to kupowali to co im pozwolil tata albo to co sobie sami wybrali i tutaj tez nie ma zasady. Jeden kupuje sobie fure co ma 200KM+ i jezdzi jak czlowiek wykorzystujac moc w momentach kiedy rozsadek mowi ze mozna, a drugi leci na leb na szyje swoim 316i z nalepka M3, albo Passatem TDI z zamalowanym markerem DI na czerwono.
Dlatego zaleznosc do niczego, ja powiem, ze nie znam nikogo kto jezdzi jak idiota a ma samochod coupe albo wielka limuzyne za to znam mase ludzi ktorzy sa idiotami w kompaktach. A prawde mowiac lepiej jechac 3000GT 150km/h niz polonezem 120km/h.
- No i odnosnie ostatniego punktu, to ja nie rozumiem toku rozumowania. To ze 90KM w starej technologi jaka ma TDI to jest malo i nie jest dynamiczny to jest fakt, silnik nie jest ani typowo miejskim, ani na trase, a byl robiony bo byl oszczedny. Benzyna 1.6 + lpg lepiej by sie ogarniala na miasto niz taki co jest faktem. Ja nie wymieniam jakiegos dziwnego zastosowania tworzac jeszcze bardziej dziwne porownanie
HATE ME MOAR!

Koszałek Opałek

Cytat: Marc1n w Marzec 29, 2009, 11:11:40 PM
Jednym samochod ma sluzyc tylko jako cos do przemieszczania, dla innych to oczko w glowie, cos co daje radosc z jazdy i posiadania, cos co jest czyms wiecej niz dupowozem. (...)

;)

a inne, to poprostu "dupowozy"

"Myśląc, budujemy z niewidocznego materiału coś, co siły do siebie przyciąga - dla naszej pomocy lub szkody,
stosownie do charakteru myśli, któreśmy wysłali."

"Myśli nasze tworzą nasze oblicze i nadają mu właściwe indywidualne piętno.
Nasze myśli określają ruch, postawę i kształt całego ciała."

Nico

lol rozmawianie o szybkosci diesla to FAIL... a 90km na kaste golfika to duzo.
Nie wiem jak mozna pisac, ze japonce sa lepsze od europejskiego auta O_o.
Jak piszemy o szybkim aucie to licz sie z tym, ze jak bedziesz robic wioche (czyt. szpanowac i pchac do deski) to japoniec bedzie musial miec wymieniane czesci co 2 miesiace. Myslalem ze jak ktos kupuje diesel'a to tylko po to, aby tanio jezdzic... no ale kilka osob nagralo sie w nfs i mysli tylko o szybkosci.
Btw. Forza Motorsport > Need for Speed xD
O car audio tez nic nie wiecie...

PS. Mercedes E124 w taksowce, ktora przejechała 1mln.km > wszystko =D
Cytat: TekillaMiałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak

Ryltar

Cytat: Nicolas w Marzec 30, 2009, 07:06:29 PM
lol rozmawianie o szybkosci diesla to FAIL... a 90km na kaste golfika to duzo.
Nie wiem jak mozna pisac, ze japonce sa lepsze od europejskiego auta O_o.
Jak piszemy o szybkim aucie to licz sie z tym, ze jak bedziesz robic wioche (czyt. szpanowac i pchac do deski) to japoniec bedzie musial miec wymieniane czesci co 2 miesiace. Myslalem ze jak ktos kupuje diesel'a to tylko po to, aby tanio jezdzic... no ale kilka osob nagralo sie w nfs i mysli tylko o szybkosci.
Btw. Forza Motorsport > Need for Speed xD
O car audio tez nic nie wiecie...

PS. Mercedes E124 w taksowce, ktora przejechała 1mln.km > wszystko =D

Hahaha McViRR bedzie jezdzil na ulicznych wyscigach xD Po to kupil samochod pewnie :P

McViRR

CytatHahaha McViRR bedzie jezdzil na ulicznych wyscigach xD Po to kupil samochod pewnie

k*rwa zgadł  :x
 
Cytat: fedur w Wrzesień 14, 2009, 09:27:33 AM
eeh... a jeszcze pamiętam jak chodzilismy co niedziele z Strykiem do kościoła i stał taki maly Pawełek pod sklepem już, i do Strykusia "wujek wujek daj na lizaka" aż sie łza w oku kreci... a teraz o juz dorosły mężczyzna, pewnie jzu za dziewczynami sie ogląda! :)
http://www.wsku.yoyo.pl/

Nico

Cytat: McViRR w Marzec 30, 2009, 07:47:24 PM
CytatHahaha McViRR bedzie jezdzil na ulicznych wyscigach xD Po to kupil samochod pewnie

k*rwa zgadł  :x

ban him!
Cytat: TekillaMiałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak

Slomek

Cytat: McViRR w Marzec 28, 2009, 04:49:58 PM
Cytat: Slomek w Marzec 28, 2009, 03:38:32 PM
Ogolnie VolksWageny trzeba lubic gdyzMają typowo niemiecki design ktory musi sie podobac gdyz jest stosukowo ponury i malo finezyjny. Jesli szukasz ladnego wnetrza to Peugeot, Citroen, Rover. Jednak niemcy wiedza jak robic dobre samochody.


ogólnie to pojęcie o samochodach masz takie jak ja o balecie

koniec tematu za taką $ tylko golfIII

Ta po czym to wnioskujesz ??
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com

pr2n

#62
TDI - muł bagienny, zero mocy... Chociaż spalanie nawet zadowalające.
Ja na Twoim miejscu to bym troszkę poszukał i uderzył w jakieś BMW e30(tylko nie cabrio bo dach przecieka głownie  :?), 1.8 - 2.0 w gazie, moc już jako taka jest, w zimę można poszaleć a gaz drogi nie jest  :).
/edit
Fakt faktem, że bez alu i innych modyfikacji ten samochód się nie prezentuje, musisz po prostu poszukać... Zaletą są też wytrzymałe silniki.

"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
Stanisław Lem

Marc1n

Cytat: Nicolas w Marzec 30, 2009, 07:06:29 PM
lol rozmawianie o szybkosci diesla to FAIL... a 90km na kaste golfika to duzo.
Nie wiem jak mozna pisac, ze japonce sa lepsze od europejskiego auta O_o.
Jak piszemy o szybkim aucie to licz sie z tym, ze jak bedziesz robic wioche (czyt. szpanowac i pchac do deski) to japoniec bedzie musial miec wymieniane czesci co 2 miesiace. Myslalem ze jak ktos kupuje diesel'a to tylko po to, aby tanio jezdzic... no ale kilka osob nagralo sie w nfs i mysli tylko o szybkosci.
Btw. Forza Motorsport > Need for Speed xD
O car audio tez nic nie wiecie...

PS. Mercedes E124 w taksowce, ktora przejechała 1mln.km > wszystko =D
110KM w kompatkach obecnie zazwyczaj z motoru 1.6 jest moca wystarczajaca do zwyklego przemieszczania sie w miescie, 90KM w Golfie jest czyms ponizej poziomu. Jakbys mial pojecie z calym szacunkiem o przebiegu mocy w benzynie to bys wiedzial dlaczego w miescie ma to plusy. Tak samo ekonomia, benzyniaki ciagna do wymieniania mniej czesci i tanszych, anizeli ropa, a ta nie jest w ogóle ekonomiczna, bo nizsze spalanie dorzuca se na czesciach. Moze na Golfie tego jeszcze tak nie widac, na nowszych samochodach juz tak. LPG w benzynie 2.5litra wychodzi taniej niz 90KM Diesel tak apropo
Robienie wiochy a dynamiczna jazda to nie to samo. Samochody japonskie stanowia najwieksza czesc samochodow tunningowanych, oraz uzywanych do wyscigow. Tak samo ich silniki sa silnikami najbardziej dynamicznymi i to te silniki otrzymuja generalnie nagrody za najlepsza konstrukcje, oraz to te silniki sa uzywane do ekstremalnego tunningu. Nie istnieja niemieckie silniki ktore z taka latwoscia robia 1000KM+, a tak sie sklada ze w Japonii 4y marki oferuja takie silniki, a pozostale conajmniej z latwoscia 700KM. To kraj kwtinacej wisni byl tym ktory zapoczatkowal drag/drift oraz tunning i to tylko ich silniki sa oznaczane symbolami ktore tkwia w glowach ludzi bo mowia bardzo wiele. Aha i pod wzgledem pojemnosc-moc to 90% kategori w takich silnikach czy to N/A czy to z Turbo zajmuja japonskie fury. Wiec generalnie jezeli pod dwoch dodaniach gazu rozpada sie japoniec, to niemiec jak przekroczysz 4k rpm od razu pokazuje wielki napis, ze zaraz rozpolowi sie silnik. Tyle w tym prawdy
Diesla kupuja ludzie ktorzy lubia charakterystyke tego silnika, o tanim jezdzeniu nie ma mowy obecnie. Silniki sa glosniejsze niz benzyny, maja takze drozsze czesci zamienne, ale jednak oferuja na trasie wieksza dynamike przy jezdzie aby jechac, co pozwala na pokonywania duzych odleglosci i przyspieszania dynamiczne bez koniecznosci zmiany biegow, a przy tym nie meczy sie silnika, bo moze on pracowac na niskich obrotach.
Silniki w tych taksach Mercedesa robily i po 2 miliony km i sie trzymaly, ale raz ze to czasy bardzo dawne, a dwa, ze te silniki sa strasznymi mulami i robienie ok 110KM z 3.0 Diesela ktory pali coniemiara jest wynikiem wcale nie az takim przelomowym. W garazu na wsi stoi Carina 2.0 D 90 rok 680tys przebiegu i padaja tylko czesci eksploatacyjne, nigdy jeszcze nie stanela w srodku pola i sie nic nie popsulo.

BMW E30 bedzie ciezko znalezc. O ile te modele cenie to znam realia Polskie. 95% BMW tego typu jest zajechane ze niechto grom i wiecej stoja w warsztacie niz jezdza. Co ciekawe czym wiekszy motor, tym latwiej trafic normalny egzemplarz.

Tak jestem fanboyem japonczykow, ale to dlatego ze mam swoje powodki, ale nie blokuje sie na inne strony swiata, tylko poprostu najbardziej mnie interesujace lata w motoryzacji, czyli 1990-2000 byly bardzo na strone japonii :D
HATE ME MOAR!

pr2n

Cytat: Marc1n w Marzec 30, 2009, 08:44:14 PM
BMW E30 bedzie ciezko znalezc. O ile te modele cenie to znam realia Polskie. 95% BMW tego typu jest zajechane ze niechto grom i wiecej stoja w warsztacie niz jezdza. Co ciekawe czym wiekszy motor, tym latwiej trafic normalny egzemplarz.
Właśnie dlatego napisałem "Musisz poszukać", jak już masz zamiar kupić jakieś auto to albo Ty musisz się znać dobrze albo jechać z w miarę ogarniętym mechanikiem. Mówisz, że zajechane... Hmm, Wszyscy myśla sobie "200tys. km przejechane = zajechany", nie prawda, niech mechanik spojrzy pod maskę, stwierdzi, w BMW są naprawdę silne, wytrzymałe silniki, częsci też nie mają wygórowanych cen. Polecam ^^.

"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
Stanisław Lem

Marc1n

Nie mowie o przebiegu, 200tys km idzie przelknac, 300tys km tez jak na taki rocznik, sa inne aspekty, chociazby rama czy ogolny stan silnika.
HATE ME MOAR!

pr2n

Dokładnie. Znajomi, rodzina w poszukiwaniu samochodu pierwsze co zwracają uwagę na przebieg... I Wy nie wchodźcie w to założenie bo może być często mylne.

"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."
Stanisław Lem

McViRR

w kwiesti bmw to nie dokońca prawda, te silniki są mocne, ale jak się dopadnie "kierowca" ,który zaadoptował stodołę po wujku/dziadku na garaż to gl. niestety wadą bmw jest spalanie i części, dodatkowo jeszcze co jakieś kilka kk trzeba kasować inspekcję serwisową oraz olejową :/

CytatRobienie wiochy a dynamiczna jazda to nie to samo. Samochody japonskie stanowia najwieksza czesc samochodow tunningowanych, oraz uzywanych do wyscigow. Tak samo ich silniki sa silnikami najbardziej dynamicznymi i to te silniki otrzymuja generalnie nagrody za najlepsza konstrukcje, oraz to te silniki sa uzywane do ekstremalnego tunningu. Nie istnieja niemieckie silniki ktore z taka latwoscia robia 1000KM+, a tak sie sklada ze w Japonii 4y marki oferuja takie silniki, a pozostale conajmniej z latwoscia 700KM. To kraj kwtinacej wisni byl tym ktory zapoczatkowal drag/drift oraz tunning i to tylko ich silniki sa oznaczane symbolami ktore tkwia w glowach ludzi bo mowia bardzo wiele. Aha i pod wzgledem pojemnosc-moc to 90% kategori w takich silnikach czy to N/A czy to z Turbo zajmuja japonskie fury. Wiec generalnie jezeli pod dwoch dodaniach gazu rozpada sie japoniec, to niemiec jak przekroczysz 4k rpm od razu pokazuje wielki napis, ze zaraz rozpolowi sie silnik. Tyle w tym prawdy


haloo!!! :bangin:
nie mów to oczymś o czym 90% userów nigdy nie doświadczy, takie coś dla fanow z $$... przyznam sam chcialbym mięc takie cudo, ale w PL po kij? jak nie ma się gdzie bujnąć powyżej 120-140km/h, a jeśli się uda to nie wychamujesz przed fotoradarem :/



Cytat110KM w kompatkach obecnie zazwyczaj z motoru 1.6 jest moca wystarczajaca do zwyklego przemieszczania sie w miescie, 90KM w Golfie jest czyms ponizej poziomu. Jakbys mial pojecie z calym szacunkiem o przebiegu mocy w benzynie to bys wiedzial dlaczego w miescie ma to plusy. Tak samo ekonomia, benzyniaki ciagna do wymieniania mniej czesci i tanszych, anizeli ropa, a ta nie jest w ogóle ekonomiczna, bo nizsze spalanie dorzuca se na czesciach. Moze na Golfie tego jeszcze tak nie widac, na nowszych samochodach juz tak. LPG w benzynie 2.5litra wychodzi taniej niz 90KM Diesel tak apropo


jak kogoś stać na nowe auto to i stać na pb95 do niego :)


CytatTDI - muł bagienny, zero mocy... Chociaż spalanie nawet zadowalające.

rozszyfruj strót TDI, bo turbina ( o ile jest zadbana i nie zapiepszona olejem ) od 2,5-2.8k obrotów daje naprawdę sporo mocy.



Cytat: pr2n w Marzec 30, 2009, 09:00:48 PM
Dokładnie. Znajomi, rodzina w poszukiwaniu samochodu pierwsze co zwracają uwagę na przebieg... I Wy nie wchodźcie w to założenie bo może być często mylne.


po co? 70% aut (na sprzedaż, uzywanie) ma cofnięty przebieg więc elo :D
 
Cytat: fedur w Wrzesień 14, 2009, 09:27:33 AM
eeh... a jeszcze pamiętam jak chodzilismy co niedziele z Strykiem do kościoła i stał taki maly Pawełek pod sklepem już, i do Strykusia "wujek wujek daj na lizaka" aż sie łza w oku kreci... a teraz o juz dorosły mężczyzna, pewnie jzu za dziewczynami sie ogląda! :)
http://www.wsku.yoyo.pl/

Marc1n

Nie przesadzajmy z brakiem miejsca do tego zeby sie bujnac albo pojechac dynamicznie. Za przeproszeniem na zadupiu Polski jakim jest Podlasie(zaraz po mazurach i okolicach)to jest u nas kilka miejsc w ktorych mozna jechac z takimi predkosciami. Glowne trasy oferuja proste drogi i bez dziur, NIEglowne drogi oferuja puste szosy i dziury na poboczach, dlatego jedzie sie srodkiem :P No a w miastach noca tez jest dosc fajnie, szczegolnie na obrzezach i jakichs trasach dla TIRow itd.

Co do tego ze 2.5litra benzyna + lpg wychodzi taniej niz diesel z gofla to mowilem z nastawieniem na uzywany samochod, a nie nowy. LPG Bstok dzisiaj 1,54PLN, co jest wynikiem ponad 2 razy lepszym niz cena eco ON.

Jak kogos stac na nowe auto to i go stac na pb95 do niego...ale tylko na czas jak jest gwarancja :D

TDI daje moc jak kazdy przecietny diesel, jedynie pod wzgledem momentu obrotowego to HDI wygladaja bardzo ciekawie bo maja maksymalny moment bardzo nisko, wiec nic to odkrywczego :P

No, a ktore samochody maja najczesciej cofane liczniki....koncern VW i Dieselki :D
HATE ME MOAR!

Slomek

Cytat: Marc1n w Marzec 30, 2009, 09:17:51 PM
Nie przesadzajmy z brakiem miejsca do tego zeby sie bujnac albo pojechac dynamicznie. Za przeproszeniem na zadupiu Polski jakim jest Podlasie(zaraz po mazurach i okolicach)to jest u nas kilka miejsc w ktorych mozna jechac z takimi predkosciami. Glowne trasy oferuja proste drogi i bez dziur, NIEglowne drogi oferuja puste szosy i dziury na poboczach, dlatego jedzie sie srodkiem :P No a w miastach noca tez jest dosc fajnie, szczegolnie na obrzezach i jakichs trasach dla TIRow itd.

Co do tego ze 2.5litra benzyna + lpg wychodzi taniej niz diesel z gofla to mowilem z nastawieniem na uzywany samochod, a nie nowy. LPG Bstok dzisiaj 1,54PLN, co jest wynikiem ponad 2 razy lepszym niz cena eco ON.

Jak kogos stac na nowe auto to i go stac na pb95 do niego...ale tylko na czas jak jest gwarancja :D

TDI daje moc jak kazdy przecietny diesel, jedynie pod wzgledem momentu obrotowego to HDI wygladaja bardzo ciekawie bo maja maksymalny moment bardzo nisko, wiec nic to odkrywczego :P

No, a ktore samochody maja najczesciej cofane liczniki....koncern VW i Dieselki :D



Widok nieoznakowanego policyjnego Renault F1 w lusterku - bezcenne ;]
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com

Marc1n

HATE ME MOAR!

Nico

#71
CytatRobienie wiochy a dynamiczna jazda to nie to samo. Samochody japonskie stanowia najwieksza czesc samochodow tunningowanych, oraz uzywanych do wyscigow. Tak samo ich silniki sa silnikami najbardziej dynamicznymi i to te silniki otrzymuja generalnie nagrody za najlepsza konstrukcje, oraz to te silniki sa uzywane do ekstremalnego tunningu. Nie istnieja niemieckie silniki ktore z taka latwoscia robia 1000KM+, a tak sie sklada ze w Japonii 4y marki oferuja takie silniki, a pozostale conajmniej z latwoscia 700KM. To kraj kwtinacej wisni byl tym ktory zapoczatkowal drag/drift oraz tunning i to tylko ich silniki sa oznaczane symbolami ktore tkwia w glowach ludzi bo mowia bardzo wiele. Aha i pod wzgledem pojemnosc-moc to 90% kategori w takich silnikach czy to N/A czy to z Turbo zajmuja japonskie fury.

Need for Speed y0. Tylko pamietaj ze potem nie klikniesz na ;To Vilage; jak rozwalisz sie plastikowym japoncem na drzewie przy predkosci 200km/h. BMW/Mercedes > Toyota/Mitshubishi/Honda

Supra jest fajna, ale Mustang z '70 z silnikiem 5.0+ lepszy =O. Tylko nie pisz o benzynie bo jak kogos stac na takie auto, to stac go takze na benzyna.
Juz kilka razy widzialem japonca na drzewie, z ktorego nic nie zostalo ;d Imo lepiej jechac 2x dluzej, ale bezpieczniej. Nie mowie, ze sa to zle samochody, ale jak jade moim mercedesem a japoncem to nie ma porownania. Pamietaj ze jak chcesz bawic sie w nfs to mozesz zabic czlowieka, ktory spokojnie jechal/biegal/gral w tibie.
Moc silnika to nie wszystko... kkthxbb
Cytat: TekillaMiałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak

Marc1n

A Ty masz wiedze chyba przekazywana z pokolenia na pokolenie. Pierwsza sprawa, ze jak walniesz przy 100 w cokolwiek, to nie wazne jak Ci samochod zgniecie, bo i tak CI sila pedu pourywa organy w srodku i jest kkthxbb
Jeden z najmniejszych samochodow w histori ma maxymalna ilosc gwiazdek, jest nia Toyota IQ, wiec ogolnie jechanie po bezpieczenstwie z japoncami jest bardzo cieniutkie. Teraz w tej kwestia nie ma jechac po kim oprocz chinskich szmelcow, bo kazdy kraj juz robi bezpieczne samochody.
Porownwania charakterystyki japonskich samochodow z Mesem, patrzac po beczkach jest komiczne. Przeciez ten Mercedes byl kanapa i nic wiecej. Tak jest kultowy, tak jest zajebisty, ale tak samo nikt nie robi lepszych samochodow pod pelen tunning jak japonce, pod czesciowy jak niemce i samochodow ktore zal dotykac jak wloskie. Kazda czesc swiata ma inna wizje
Co do amerykancow nic Ci nie powiem. Raz gadasz o bezpieczenstwie, potem o jechaniu 2 razy dluzej no i zeby dodac smaku wspominasz o Muscle Carach opartych wielkie V8. No bardzo dobry trop :D
No Risk - No Fun dlatego pamietaj:
jak siedzisz przedkompem na swoim krzesle obrotowym, to pamietaj ze jest szansa wybuchu tloka, ktory po owym zajsciu wbije Ci sie w zad zostawiajac 0 szans przezycia ze wzgledu na penetracie otrzewnej
BTW: Ty masz prawo jazdy w ogóle :) ?
HATE ME MOAR!

Soulern

Cytat: Marc1n w Marzec 31, 2009, 08:12:38 PM
jak siedzisz przedkompem na swoim krzesle obrotowym, to pamietaj ze jest szansa wybuchu tloka, ktory po owym zajsciu wbije Ci sie w zad zostawiajac 0 szans przezycia ze wzgledu na penetracie otrzewnej

Ej, nieprawda.
http://gadzetomania.pl/2009/02/20/14-latek-zabity-przez-eksplodujace-krzeslo-biurowe/
CytatW 2007 roku miał miejsc podobny wypadek. 68-latek skończył z wbitym w tylną część ciała 20-centymetrowym kawałkiem krzesła. Na szczęście przeżył.

Zawsze są jakieś szanse, że skończysz z dwudziestoma centymetrami krzesła wbitymi w odbyt, żyjąc dalej... :P

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel

Marc1n

No bo mial farta - i na tym polega ryzyko :D
HATE ME MOAR!